چین

چین کی لاٹری گیمز بے حد مقبول ہیں، کیونکہ ٹکٹ خریدنے والوں کی تعداد میں سال بہ سال کافی اضافہ ہوتا ہے۔ اپنے آغاز کے بعد سے، ملکی لاٹری گیمز کا انتظام سرکاری ایجنسیوں کے ذریعے کیا جاتا ہے، جو اکثر غیر قانونی جوئے کے بڑھتے ہوئے کاروباری اداروں سے حکومت کے مارکیٹ شیئر کو کم کرتے ہیں۔

پھر بھی، ملک میں لوٹو کی آمدنی نمایاں ہے، جس سے حکومت کو سماجی بہبود اور کھیلوں کے انتہائی ضروری منصوبوں میں مدد مل سکتی ہے۔ آئیے چین کے لاٹری سسٹم کی تاریخ، موجودہ رجحانات، اور مستقبل میں ترقی کے امکانات پر ایک نظر ڈالتے ہیں۔

چین
چین میں لاٹریوں کی تاریخ

چین میں لاٹریوں کی تاریخ

205 اور 187 قبل مسیح کے درمیان، کینو سلپس چینی لاٹریوں کی پہلی علامات میں سے ایک تھیں۔ مورخین کا خیال ہے کہ ہان خاندان نے ان پرچیوں کو حکومتی منصوبوں کی مالی اعانت کے لیے استعمال کیا، جن میں چین کی عظیم دیوار بھی شامل ہے۔

چین کی 2nd ملینیم بک آف گانوں میں پائے جانے والے الفاظ 'لکڑی کی ڈرائنگ' ڈرائنگ کی شکل میں موقع کے کھیلوں کا حوالہ دیتے ہیں۔ یہ نتائج، تاریخ دانوں کو یہ یقین دلاتے ہیں کہ چین میں جوئے کی ایک طویل تاریخ ہے جو ملک کے ابتدائی سالوں سے ملتی ہے۔

ابھی حال ہی میں، 1987 میں، چین نے اپنی سرکاری لاٹری قائم کی جس کی فروخت میں ہر سال 33 فیصد اضافہ ہوا۔ جیسے جیسے لاٹری میں توسیع ہوئی ہے، چینی صارفین کے لیے مختلف قسم کے گیمز دستیاب ہیں، جیسے اسکریچ کارڈز، ویڈیو ٹرمینلز، ورچوئل اسپورٹس بیٹنگ، اور ہفتہ وار لاٹری ڈرا۔ تمام گیمز کا انتظام لاٹری کے منتظمین کرتے ہیں۔

چین میں لاٹریوں کی تاریخ
آج چین میں لاٹریز

آج چین میں لاٹریز

چین میں جوا کھیلنا ملک بھر میں غیر قانونی ہے، سوائے سرکاری لاٹریوں، جیسے ویلفیئر لاٹری اور اسپورٹس لاٹری کے۔ دونوں آپریشنز چین میں لاٹری مصنوعات کی وسیع رینج کا انتظام کرتے ہیں۔ سکریچ کارڈ اور دیگر لاٹری سے متعلق جوئے کو چین کی وزارت خزانہ سے منظوری اور مقامی ضوابط کی پابندی کرنی چاہیے۔

2014 تک، ویلفیئر لاٹری نے $60 بلین کے قریب آمدنی کی اطلاع دی۔ اس رقم کا استعمال ملک میں کھیلوں کی سہولیات اور سماجی بہبود کے پروگراموں کے لیے کیا جاتا ہے۔

آج چین میں لاٹریز
چین میں لاٹری کیسے کھیلی جائے۔

چین میں لاٹری کیسے کھیلی جائے۔

ویلفیئر لاٹری ٹکٹ کھیلنے کے لیے صرف 2 یوآن خرچ ہوتے ہیں۔ صرف ایک سے 33 تک نمبروں کا انتخاب کریں، اور ایک سے 16 تک ایک الگ نمبر۔ جیک پاٹس سینکڑوں ملین یوآن تک پہنچ جاتے ہیں۔ تمام نمبروں کو ملانے کے لیے، ایک کھلاڑی جیک پاٹ کا 70 فیصد جیتتا ہے، اگر وہ واحد فاتح ہے۔

سات میں سے چھ نمبروں کو صحیح طریقے سے چننے کا مطلب ہے کہ کھلاڑی 30 فیصد برتن جیتتا ہے۔ ہر ٹکٹ پر حوالہ نمبر پرنٹ ہوتا ہے، جو کھلاڑی کو یہ چیک کرنے کی اجازت دیتا ہے کہ آیا اس کے نمبروں نے لاٹری جیتی ہے۔ کھیلوں کی لاٹری چین میں بھی مقبول ہے، اور لاٹری کے شرکاء جیتنے کے لیے کھیلوں کے علم کا استعمال کر سکتے ہیں۔

لائسنس یافتہ لاٹری بیچنے والے اسٹریٹ وینڈرز سے زیادہ مشہور ہیں، جو کبھی کبھی جعلی ٹکٹ فروخت کرتے ہیں۔ چین میں غیر قانونی جوئے کی قیمت قانونی مارکیٹ سے 20 گنا زیادہ ہے۔ حکام باقاعدگی سے مذموم برے اداکاروں کا سراغ لگاتے ہیں، کیونکہ قانونی اور غیر قانونی جوئے کے اختیارات پر شرط لگانے والے چینی شہریوں کی تعداد میں مسلسل اضافہ ہوتا جا رہا ہے۔

چین میں اس وقت 200 ملین سے زیادہ جواریوں کے ساتھ، کم از کم 7 ملین لاٹری ٹکٹ خریدنے کی لت سے لڑ رہے ہیں۔ درحقیقت، 34.8 فیصد کھلاڑی اس بات کا اعتراف کرتے ہیں کہ فارغ وقت ہمیشہ لاٹری کھیلنے یا لاٹری سے متعلق سرگرمیوں میں حصہ لینے کے بارے میں سوچتے رہتے ہیں۔

اپنے قیام کے بعد سے، چین کی لاٹری نے کھیلوں اور سماجی بہبود کے پروگراموں کو سپورٹ کرنے کے لیے ایک بہت زیادہ فنڈنگ اقدام کے طور پر کام کیا ہے۔ بدقسمتی سے، ایسا لگتا ہے کہ ٹکٹ کے خریدار اس بارے میں کم فکر مند ہیں کہ رقم کہاں تقسیم کی جاتی ہے، 40 فیصد لاٹری کو تفریح کی ایک شکل کے طور پر دیکھتے ہیں۔

چین میں لاٹری کیسے کھیلی جائے۔
لاٹریوں کا چینی مستقبل

لاٹریوں کا چینی مستقبل

لاٹری آن لائن سائٹ فروخت صرف نصف دہائی پہلے کے مقابلے میں اس کی تعداد میں 30 گنا بڑھ رہی ہے۔ درحقیقت، لاٹری کے منتظمین کاغذ کے بغیر ٹکٹوں پر توجہ مرکوز کر رہے ہیں، بشمول موبائل فون ایپلی کیشنز کے ذریعے فروخت۔

چین میں لاٹری ٹکٹ کے خریداروں میں سے تقریباً 40 فیصد سیلولر فون کے ذریعے خریدتے ہیں۔ 2011 تک، ٹکٹوں کی فروخت 15 ارب سے زیادہ تک پہنچ گئی۔ لاٹری ٹکٹوں کی آن لائن فروخت میں اضافے کی صلاحیت لامحدود ہے، کیونکہ چینی شہریوں کے پاس 128 ملین سے زیادہ اینڈرائیڈ اور iOS فون ہیں۔

لاٹریوں کا چینی مستقبل
قوانین

قوانین

1949 سے، کمیونسٹ پارٹی نے چینی شہریوں کے لیے جوئے کو غیر قانونی قرار دے رکھا ہے۔ تاہم، سرکاری طور پر چلائی جانے والی لاٹریز قابل قبول ہیں، اور لاٹری کے منتظمین شہریوں کو انتخاب کرنے کے لیے لاٹری کے اختیارات کی وسیع اقسام پیش کرتے ہیں۔ حکومت کی طرف سے چلائی جانے والی دو اہم لاٹریز ہیں، کھیل اور فلاحی لاٹریز۔

تاہم، حکومت نے دستیاب گیمز کی اقسام کو بڑھا دیا ہے، بشمول ورچوئل اسپورٹس بیٹنگ اور سکریچ کارڈ۔

ہانگ کانگ، تائیوان اور مکاؤ کے استثناء کے ساتھ، چین میں جوا کھیلنا غیر قانونی ہے۔ PRC فوجداری قانون کے آرٹیکل 303 کے تحت، شہریوں کو جوا کھیلنے سے منع کیا گیا ہے اور قانون کی خلاف ورزی پر جرمانے اور قید کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ تاہم، 2005 میں سپریم پیپلز کورٹ نے اس قانون کی وضاحت کی کہ جوئے کی جائز شکلوں میں ویلفیئر اور اسپورٹس لاٹریز شامل ہیں۔

آرٹیکل 303 آن لائن اور زمین پر مبنی جوئے کو منع کرتا ہے بغیر اس بات کی وضاحت کے کہ آن لائن جوا اور زمین پر مبنی جوا کیا شامل ہے۔ اس کے علاوہ، وزارت خزانہ لاٹری ٹکٹ بیچنے والے کے لائسنسنگ کو ریگولیٹ کرتی ہے۔ چین کے جوئے کے ضوابط کے مطابق، صرف دو سرکاری لاٹریز اور متعلقہ مصنوعات قانونی ہیں۔

قوانین
چین کی پسندیدہ لاٹریز

چین کی پسندیدہ لاٹریز

1987 سے، ویلفیئر لاٹری کو لاٹری ٹکٹ جاری کرنے کی ریاستی کونسل کی طرف سے اختیار حاصل ہے۔

1994 سے اب تک، اسپورٹس لاٹری نے ریاستی کونسل کی اجازت کے تحت لاٹری کے ٹکٹ بھی جاری کیے ہیں۔ یہ دونوں لاٹریز چین میں قانونی جوئے کی واحد شکلوں کی نمائندگی کرتی ہیں، حالانکہ ملک کی وزارت خزانہ کی طرف سے کچھ مستثنیات دی گئی ہیں، جو قومی لاٹری کو منظم، نگرانی اور انتظام کرتی ہے۔

جوئے کی مصنوعات

چین کے قوانین کے مطابق پوکر، شطرنج اور دیگر تفریحی کھیلوں کو جوا نہیں سمجھا جاتا۔ کھیلوں میں بیٹنگ کی اجازت ہے۔، اگر چین کی حکومت کی طرف سے اجازت دی گئی ہے۔ بصورت دیگر، کھیلوں میں بیٹنگ کو غیر قانونی اور ممنوع سمجھا جاتا ہے۔

زمین پر مبنی

اسپورٹس اینڈ ویلفیئر لاٹریز چین میں صرف قانونی زمین پر مبنی لاٹریوں کی اجازت ہے۔ تاہم، حکومتی ریگولیٹرز حکومت کے ساتھ معاہدہ کر کے اداروں کو لاٹریوں کی تقسیم کا اختیار دے سکتے ہیں۔ ان مجاز تقسیم کاروں کو کچھ تقاضوں کو پورا کرنا چاہیے، جیسے لاٹری کی فروخت کے لیے جگہ اور لاٹری ٹکٹوں کی فروخت کے لیے کافی سرمایہ۔ تقاضے علاقوں کے درمیان مختلف ہو سکتے ہیں۔

چین میں کھیلوں اور بہبود کی لاٹریز بے حد مقبول ہیں۔ 18 اور اس سے زیادہ عمر کے کھلاڑیوں کے لیے دستیاب، شنگھائی میں ہونے والی ڈرائنگ کے فوراً بعد نتائج نشر ہوتے ہیں۔ لاٹری ٹکٹ ہولڈرز جیتنے والے لاٹری ٹکٹ کے نمبر چیک کرنے کے لیے ہر ہفتے متعدد بار ٹیون کرتے ہیں۔

لوٹو کو درج ذیل فارمیٹ کے ساتھ لانچ کیا گیا۔ ایک دہائی سے زیادہ کام کرنے کے بعد، گیم کا فارمیٹ تبدیل نہیں ہوا ہے۔ ہفتے میں متعدد ڈرائنگ کے ساتھ، لاٹری اپنے ٹکٹ ہولڈرز کو چھ زمروں میں انعامات پیش کرتی ہے۔ جیک پاٹ €500,000 (¥3.61 ملین) سے شروع ہوتا ہے۔ گیم ڈرا میں حصہ لینے کی کم سے کم قیمت کھلاڑیوں کو ایک چھوٹی سی سرمایہ کاری کے لیے جیک پاٹ انعامات میں سے ایک جیتنے کا موقع فراہم کرتی ہے۔

خوش قسمتی سے، انعام جیتنے کا موقع 3 میں سے 1 ہے، لیکن 79,453,500 میں سے 1 جیک پاٹ کے امکانات اتنے سازگار نہیں ہیں۔ مشکلات چینی باشندوں کو بڑی رقم جیتنے کی امید میں کھیلنے سے نہیں روکتی ہیں۔ کھلاڑیوں کو ڈرانے کا ایک عنصر یہ ہے کہ چین کی لاٹری جیتنے والی رقم یکمشت ادائیگی میں بھیجی جاتی ہے۔

جیتنے والوں کو شنگھائی میں لاٹری کے انتظامی ہیڈ کوارٹر کا دورہ کرنا چاہیے تاکہ وہ $468 سے زیادہ کی جیت کا دعویٰ کریں۔ تمام جیتنے والوں کو ٹیکس کی مد میں جیت کے 20 فیصد کے برابر رقم ادا کرنی ہوگی۔ 60 دنوں کے بعد، جیتنے والے ٹکٹ اب درست نہیں رہیں گے۔

چین کی پسندیدہ لاٹریز
چین میں لاٹری ادائیگی کے طریقے

چین میں لاٹری ادائیگی کے طریقے

چین کے شہری موبائل ادائیگی کے رجحان کی پیروی کر رہے ہیں۔ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ چین کے سب سے زیادہ آبادی والے شہروں میں 92 فیصد سے زیادہ شہری ادائیگی کے طریقہ کار کے طور پر Alipay یا Wechat، تھرڈ پارٹی پیمنٹ پروسیسرز کا استعمال کرتے ہیں۔ یہاں تک کہ دیہی علاقے بھی اس میں شامل ہیں، اور 47 فیصد دیہی کھلاڑی بھی موبائل کو ترجیح دیتے ہیں۔ ادائیگی کے طریقے.

کچھ کمپنیاں نوٹس لے رہی ہیں۔ 2017 میں، AGTech ہولڈنگز نے Alipay کے ساتھ لاٹری پراڈکٹس کی تقسیم اور فروخت کے لیے Alipay کے لاٹری چینل پر معاہدہ کیا، یہ ملک کی وزارت خزانہ اور قابل اطلاق ضوابط کی منظوری پر منحصر ہے۔

Alipay Alibaba گروپ کا ایک الحاق ہے، جس نے 2016 میں AGTech کو اپنے گروپ میں شامل کیا۔ علی بابا کا ایک وقت میں چین کی لاٹری میں 11 فیصد سے زیادہ حصہ تھا۔ تاہم، 2015 میں، وزارت خزانہ نے بڑے پیمانے پر دھوکہ دہی سے نمٹنے کے لیے تمام آن لائن فروخت پر پابندی لگا دی۔

2020 تک، پیپلز بینک نے اعداد و شمار جاری کیے کہ چین میں الیکٹرانک ادائیگیوں میں 6 فیصد سے زیادہ اضافہ ہوا ہے۔ اسی سال، ملک میں نوٹ کی گئی 62.1 بلین الیکٹرانک ادائیگیوں میں 30 بلین سے زیادہ موبائل لین دین شامل تھے۔ مارچ 2020 تک، تقریباً 800 ملین چینی شہریوں نے سامان اور خدمات کی خریداری کے لیے موبائل ادائیگی کے اختیارات کا انتخاب کیا۔

یہ رجحان لاٹری کے آن لائن ٹکٹوں تک پھیلا ہوا ہے۔ چینی ٹکٹ خریداروں کو خدمات فراہم کرنے والی ویب سائٹ کو چائنا لوٹو کہا جاتا ہے، حالانکہ یہ حکومت کے ساتھ کسی سرکاری وابستگی کا اعلان نہیں کرتی ہے۔ China Lotto لاٹری کی بہترین سائٹوں میں سے ایک ہے اور ادائیگی کے کئی طریقے قبول کرتی ہے، بشمول:

ویزا

Visa Inc. ادائیگی کے مقبول ترین طریقوں میں سے ایک ہے۔ دنیا بھر میں. الیکٹرانک ٹرانسفر پر کارروائی کرکے، کمپنی ویزا برانڈڈ ڈیبٹ، پری پیڈ، اور ڈیبٹ کارڈز کے ذریعے دنیا کے سب سے بڑے مالیاتی نیٹ ورکس میں سے ایک کا انتظام کرتی ہے۔

ماسٹر کارڈ

ایک کوآپریٹو کے طور پر، ماسٹر کارڈ دنیا بھر میں 25,000 سے زیادہ بینک اور مالیاتی اداروں کی مشترکہ ملکیت ہے۔ بنیادی طور پر، کمپنی کریڈٹ یونینوں اور بینکوں کے لیے ادائیگی کی پروسیسنگ کی سہولت فراہم کرتی ہے، جو ماسٹر کارڈ برانڈڈ کریڈٹ، ڈیبٹ، اور پری پیڈ کارڈ جاری کرتے ہیں۔

نیٹلر

Neteller آن لائن رقم کی منتقلی کی خدمات فراہم کرتا ہے۔ تاجروں کے لیے، بشمول فاریکس ٹریڈنگ کمپنیاں، سوشل نیٹ ورکس، اور مرچنٹس۔ صارف Net+ کارڈ کا استعمال کرتے ہوئے مرچنٹس یا بینک اکاؤنٹس میں اور ان سے رقوم کی منتقلی کرتا ہے۔

چین میں لاٹری ادائیگی کے طریقے
اکثر پوچھے گئے سوالات

اکثر پوچھے گئے سوالات

ایک شخص چین کی لاٹری کیسے کھیلتا ہے؟

وہ کھلاڑی جو قانونی طور پر چین میں لاٹری کھیلنے کے اہل ہیں وہ 1 سے 50 کے درمیان چھ نمبر اور 1 سے 5 کے درمیان ایک اضافی گیند کا انتخاب کر سکتے ہیں۔ کچھ لاٹری ٹکٹ خریدار بے ترتیب انتخاب کے عمل کو ترجیح دیتے ہیں۔ کسی بھی طرح سے، کھلاڑی ٹکٹوں کی ادائیگی سے پہلے انتخاب کر سکتے ہیں کہ کون سے قرعہ اندازی میں داخل ہونا ہے۔

لاٹری جیتنے کا دعویٰ کرنے کا عمل کیا ہے؟

جیک پاٹ جیتنے والوں کو لاٹری کے نمائندے کی طرف سے کال موصول ہوتی ہے، جو دعووں کے عمل میں مدد کرتا ہے۔ آن لائن دیگر انعامات جیتنے والے کھلاڑی براہ راست لاٹری اکاؤنٹ میں آن لائن ادائیگی وصول کریں گے۔ فاتح انتخاب کرتے ہیں کہ آیا مستقبل کے گیمز کے لیے جیت کا استعمال کرنا ہے یا فنڈز نکالنا ہے۔

کیا کوئی چائنا لوٹو کھیل سکتا ہے؟

آن لائن لاٹری، چائنا لوٹو www.lotto.cn، چینی شہریوں اور پوری دنیا کے بعض جغرافیائی علاقوں میں دستیاب ہے۔ تاہم، ویب سائٹ مالٹا گیمنگ اتھارٹی کے زیر انتظام ہے، چینی حکومت نہیں۔ بعض ممالک کے قوانین ان شہریوں کو یہ آن لائن لاٹری گیم کھیلنے سے روکتے ہیں۔ مقامی جوئے کے ضوابط کی تعمیل کو یقینی بنانے کے لیے رہائش کے مقام پر جوئے کے کمیشن سے رابطہ کریں۔

لوٹو چائنا کے ٹکٹ کہاں سے خرید سکتے ہیں؟

کھیل اور سماجی بہبود کی لاٹریز ملک میں لائسنس یافتہ اور ریگولیٹڈ ریٹیلرز کے ذریعے ٹکٹ پیش کرتی ہیں۔ اکتوبر 2021 میں، ٹکٹ چینی لاٹری ٹکٹوں کی فروخت $4 بلین سے تجاوز کر گئی۔ کاروبار میں تیزی ایک مسلسل رجحان ہے جو ظاہر کرتا ہے کہ لاٹری ٹکٹوں کی فروخت کی تعداد ہر سال سے بڑھ رہی ہے۔ ٹکٹ کے خریدار خوردہ فروشوں کی تازہ ترین فہرست کے لیے چائنا لاٹری کے انتظامی مرکز سے رابطہ کر سکتے ہیں۔

چین میں لاٹری کھیلنا شہریوں کو اچھے مقاصد کی حمایت کرتے ہوئے تفریح کی ایک شکل فراہم کرتا ہے۔ جیسے جیسے لاٹری بڑھ رہی ہے، قانونی پیرامیٹرز کچھ نجی اداروں کو آن لائن لاٹری گیمز کا انتظام کرنے سے روک رہے ہیں۔ سرکاری طور پر چلائی جانے والی لاٹریز مارکیٹ کے ایک بڑے حصے کے لیے ذمہ دار ہیں، حالانکہ غیر قانونی لاٹری اور جوئے کے ادارے زیادہ کھلاڑی کھینچتے ہیں۔

حال ہی میں، حکومت نے ملک کے لاٹری کے ضوابط سے باہر کام کرنے والوں کے خلاف کریک ڈاؤن کیا ہے۔ خوش قسمتی سے چینی حکومت کے لیے، کھیل اور سماجی بہبود کی دونوں لاٹریز لاٹری ٹکٹ کے خریداروں کی ایک بڑی تعداد کو راغب کرتی ہیں۔ چین کی لاٹری گیم انتہائی مقبول ہے، جو اندرون ملک سے کھلاڑی کھینچتی ہے۔

اکثر پوچھے گئے سوالات