بونس بال

بونس گیند ایک اضافی نمبر ہے جو باقاعدہ ڈرائنگ میں بے ترتیب طور پر تیار کیا جائے گا، لیکن ایسا نہیں ہے۔ یہ ہمیشہ دن کی پہلی (یا دوسری) قرعہ اندازی کی طرح ہی ہوتا ہے، اور قرعہ اندازی سے پہلے کبھی بھی اس کا اعلان نہیں کیا جاتا، اس لیے کھلاڑی دلچسپی لینے کے بعد تک نہیں جان سکتے کہ یہ کیا ہے۔ اس کا مقصد کھلاڑیوں کو اگلی لاٹری ڈرا پر صحیح نمبر کا اندازہ لگا کر بڑی رقم جیتنے کی اجازت دینا ہے۔

یہ عام طور پر "ضمانت یافتہ" انعام ہوتا ہے کیونکہ اس میں کوئی تار منسلک نہیں ہوتے ہیں - کھلاڑی کو ادائیگی کی ضمانت کے لیے صحیح نمبر کا اندازہ لگانے کے علاوہ مزید ادائیگی کرنے یا کچھ کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ مختصراً، یہ آن لائن لاٹریوں کی طرف سے اسی طرح پروموشن ہے جس طرح کھلاڑی کیسینو میں بونس حاصل کرتے ہیں۔

بونس بال
بونس گیند کا استعمال کیسے کریں۔
بونس گیند کا استعمال کیسے کریں۔

بونس گیند کا استعمال کیسے کریں۔

بونس گیندوں کا استعمال لوگوں کو کھیل جاری رکھنے کی ترغیب دینے کے لیے بھی کیا جاتا ہے۔ مثال کے طور پر، جب جیک پاٹ بہت زیادہ ہو جاتا ہے، تو وہ عام کی بجائے گارنٹی شدہ بونس بال استعمال کر سکتے ہیں۔ اگر ہر کوئی جیک پاٹ پر نظریں جما کر کھیلتا ہے، تو ان کے کھیلتے رہنے کا امکان کم ہوتا ہے کیونکہ وہ بونس گیند کو آتے نہیں دیکھ پائیں گے۔ تاہم، گارنٹی شدہ بونس بال استعمال کرنے کا مطلب یہ ہے کہ کھلاڑی کو قرعہ اندازی سے کچھ نہ کچھ ضرور ملے گا۔

بونس بال استعمال کرنے کے لیے، کھلاڑی کو اسکرین پر دکھائے جانے والے نمبروں کی فہرست میں سے انتخاب کرنا ہوگا (جو وہ نمبر ہیں جو دوسرے جواریوں نے منتخب کیے ہیں)۔ ایک بار جب وہ اپنا نمبر منتخب کر لیتے ہیں، تو وہ لاٹری نمبر ظاہر کرنے کے لیے اسپن بٹن دباتے ہیں۔ جواری کو ان نمبروں میں سے کسی ایک کو جیتنے والے نمبر کے طور پر منتخب کرنا ہوگا۔ اگر ان کا انتخاب اصل نمبر سے میل کھاتا ہے، تو خوش قسمت کھلاڑی جیتنے والے نمبر کے ساتھ دکھائی گئی رقم جیت جاتا ہے۔

بونس کو حقیقی رقم میں بدلنے کے لیے

اس بونس سے کوئی کتنی رقم جیت سکتا ہے اس کی کوئی حد نہیں ہے۔ وہ اپنے فارغ وقت کے دوران یا دن میں ایک بار کئی بار کھیل سکتے ہیں۔ یہ بونس صرف ان گیمز پر لاگو ہوتا ہے جہاں کھلاڑی ایک نمبر کا انتخاب کرتے ہیں نہ کہ دو نمبروں کا مجموعہ۔

بونس گیند کے ساتھ کھیلتے وقت جن چیزوں کا خیال رکھنا ہے۔

بونس بال کسی دوسرے کی طرح ایک بونس ہے، لہذا کھلاڑیوں کو اس کے لیے جانے سے پہلے کچھ غور کرنا چاہیے۔ مثال کے طور پر، کسی کو معلوم ہونا چاہیے کہ ٹکٹ کے ساتھ بونس بال لینے کے لیے تازہ ترین وقت کیا ہے۔ بونس بال سے منسلک شرائط پر بھی غور کیا جانا چاہیے۔ مثال کے طور پر، کچھ لاٹریوں میں کھلاڑیوں کو بونس بال کے اندراج کے لیے کوالیفائی کرنے کے لیے صرف ایک ٹکٹ خریدنے کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔

کھلاڑیوں کو بونس بال کی پیشکش کرنے والی لاٹریوں کو بھی دیکھنا چاہیے۔ اندراج کی ٹائم لائن سے محروم ہونے سے بچنے کے لیے اطلاعات کی جانچ کرتے رہیں۔

کیا بونس گیند کے لیے کوئی حکمت عملی ہے؟

خود لاٹری کی طرح، بونس بال بذات خود خالص موقع کا واقعہ ہے۔ کھلاڑی اپنی بونس بال جیتنے کے امکانات کو بڑھانے کے لیے کوئی ثابت شدہ طریقہ استعمال نہیں کر سکتے۔ انہیں صرف اپنے ٹکٹ پر مطلوبہ نمبرز لینے ہیں۔ اگر ان کے ٹکٹ نمبروں میں سے ایک کے علاوہ باقی تمام ڈرا کی گئی گیندوں سے مماثل ہیں، تو وہ بونس بال راؤنڈ کے لیے کوالیفائی کرتے ہیں۔ اس موقع پر، بونس گیند تیار کی جاتی ہے۔ ڈرائنگ ایک بار یا کئی بار ہو سکتی ہے۔ قوانین ایک لاٹری سے دوسرے میں مختلف ہوتے ہیں۔

اگر ان آخری ڈراز میں کسی بھی وقت کھلاڑی کی بونس گیند نکالی جاتی ہے، تو وہ بونس انعامات جیتتے ہیں۔ اس لیے جیتنے والی بونس گیند کی پیشن گوئی کرنے میں وقت گزارنے کے قابل نہیں ہے۔ تاہم، کچھ کھلاڑیوں کا اپنا عقیدہ ہے کہ کچھ عوامل انہیں خوش قسمت بناتے ہیں۔ سالگرہ، مخصوص نمبر وغیرہ۔ ان جبلتوں کی پیروی کرنے کی حوصلہ شکنی نہیں کی جاتی۔ سب کے بعد، کوئی بھی لاٹری، سب سے پہلے اور سب سے اہم، ایک تفریحی سرگرمی ہوتی ہے۔

بونس گیند کا استعمال کیسے کریں۔
بونس بال کی شرائط و ضوابط کو سمجھنا

بونس بال کی شرائط و ضوابط کو سمجھنا

انصاف کے لیے، کی طرف سے مخصوص شرائط و ضوابط وضع کیے گئے ہیں۔ آن لائن لاٹری سائٹس جو بونس بالز کا استعمال کرتے ہوئے تمام گیمز پر لاگو ہوتا ہے۔ وہ ایک لاٹری سے دوسری لاٹری میں مختلف ہو سکتے ہیں، لیکن وہ زیادہ تر ایک جیسے ہوتے ہیں۔ بونس بال کے یہ عام قوانین میں شامل ہیں:

  • تمام جیتنے والے ٹکٹ مشتہر قرعہ اندازی کی تاریخ کے 30 دنوں کے اندر رکھ دیے جائیں۔
  • کوئی مماثل بونس کے ساتھ بونس گیندوں کو جوڑ نہیں سکتا۔
  • اگر وہ بونس کو کسی دوسرے بونس یا کیش آؤٹ آپشن سے ملاتے ہیں، تو انہیں یقینی بنانا چاہیے کہ ان کے درمیان کوئی اوورلیپ نہ ہو۔
  • بونس بیلنس میں صرف حقیقی رقم پر دانویں شمار ہوتی ہیں۔
  • بونس بیلنس کا حساب پچھلے 30 دنوں میں لگائی گئی کل رقم کی بنیاد پر کیا جاتا ہے۔ بونس گیندوں سے کی گئی کوئی بھی جیت اس حساب میں شمار نہیں ہوتی۔
  • بونس بیلنس صفر تک پہنچنے کے بعد، کوئی بھی باقی ماندہ رقم کو چھڑا سکتا ہے۔
  • حصہ لینے کے لیے کھلاڑیوں کی عمر 18 سال یا اس سے زیادہ ہونی چاہیے۔
  • قرعہ اندازی میں داخل ہونے کی تعداد کی کوئی حد نہیں ہے۔
  • قرعہ اندازی میں داخل ہونے پر، ایک ہی ٹکٹ لگانا ضروری ہے۔
  • تمام داخلے کی فیس پہلے سے جمع کی جانی چاہیے۔
  • کھلاڑی بونس فنڈز کو دوسرے اکاؤنٹ میں منتقل نہیں کر سکتے۔
  • بونس ایک خاص مدت کے بعد ختم ہو جاتے ہیں۔
  • جیتنے کے امکانات 1/100 ہیں۔
  • جیت کا دعوی کرنے کے لیے، کھلاڑیوں کو براہ راست کسٹمر سپورٹ سے رابطہ کرنا چاہیے۔ (براہ کرم نوٹ کریں کہ کچھ کیسینو انخلا کے حوالے سے مختلف اصول پیش کرتے ہیں۔ براہ کرم ہر کیسینو کے لیے شرائط و ضوابط کا حوالہ دیں۔)
  • تمام بونس واپسی کے اہل نہیں ہیں۔
بونس بال کی شرائط و ضوابط کو سمجھنا
کون سی لاٹری بونس بال پیش کرتی ہے؟

کون سی لاٹری بونس بال پیش کرتی ہے؟

متعدد لاٹری ویب سائٹس بونس بالز پیش کرتی ہیں۔ ان لاٹریوں میں سے کچھ مشہور ہیں، اور دیگر نئی ہیں۔ یہاں سب سے زیادہ مقبول لوگوں میں سے کچھ پر ایک قریبی نظر ہے.

پاور بال امریکہ

یہ امریکہ کی سب سے بڑی لاٹری ہے۔ 1970 میں اپنے آغاز کے بعد سے، یہ تقریباً ہر ہفتے کھیلا جاتا ہے۔ اور اب یہ آن لائن کھیلنے کے لیے بھی دستیاب ہے۔! یو ایس پاور بال ہفتے میں دو بار ڈرا کیا جاتا ہے۔ یہ $40 ملین کا سب سے اوپر انعام پیش کرتا ہے۔ امریکہ کی اہم خصوصیات میں سے ایک پاور بال "پاور پلے" کی خصوصیت ہے جو کھلاڑیوں کو بڑے انعامات جیتنے کے امکانات کو بڑھانے کی اجازت دیتی ہے۔ جتنے زیادہ ٹکٹ خریدے جائیں گے، جیتنے کے امکانات اتنے ہی زیادہ ہوں گے۔
ہفتہ وار ڈرائنگ کے علاوہ، یو ایس پاور بال سال میں دو بار منعقد ہونے والے میگا ملینز نیشنل فائنل جیسے خصوصی ایونٹس کا بھی انعقاد کرتا ہے۔ 2018 میں، یو ایس پاور بال ڈرائنگ سے پہلے ہی فروخت ہو گیا تھا۔

میگا ملینز یو ایس اے

دی میگا ملینز دنیا کی سب سے بڑی جیک پاٹ لاٹریوں میں سے ایک ہے۔ اس کے جیک پاٹس 640 ملین ڈالر تک پہنچ چکے ہیں۔ لاٹری ہفتے میں دو بار نکالی جاتی ہے، ہر ٹکٹ کی قیمت $2 ہوتی ہے۔ جیک پاٹ $20 ملین سے شروع ہوتا ہے اور جب بھی جیت نہیں جاتا ہے اس سے بڑا ہوتا ہے۔ Megamillions صرف ریاستہائے متحدہ اور کینیڈا میں دستیاب ہے۔
لاٹری کی تین اہم خصوصیات ہیں۔ سب سے پہلے نمبروں کا انتخاب ہے جہاں کھلاڑی پانچ سفید گیندوں اور دو سرخ گیندوں کا انتخاب کرتے ہیں۔ دوسرا "پک 3" آپشن ہے، جہاں کھلاڑی پہلے 75 میں سے تین نمبر چنتے ہیں اور ان نمبروں کو تصادفی طور پر منتخب کردہ دو نمبروں کے ساتھ ملاتے ہیں۔ تیسرا میگاپلیئر ہے۔ ایک کھلاڑی جو چھ سفید گیندوں کو چنتا ہے اور چار کالی گیندوں سے میچ کرتا ہے اسے 2 سے ضرب دیا جاتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ اس کے جیتنے کا ایک بہتر موقع ہے۔

سپرلوٹو پلس

سپر لوٹو پلس آسٹریلیا میں ایک اور مقبول لاٹری گیم ہے۔ یہ صرف ایک قرعہ اندازی نہیں ہے بلکہ ماہانہ قرعہ اندازی ہے۔ آسٹریلیائی لوٹو ہر مہینے کے پہلے منگل کو ڈرا ہوتا ہے۔ ان کے پاس 1 سے 7 تک کے سات خوش قسمت نمبر ہیں جو بے ترتیب طور پر تیار کیے گئے ہیں۔ ہر نمبر کو کسی دوسرے نمبر یا ہندسوں کے گروپ سے ملایا جا سکتا ہے۔ جیک پاٹ کی قیمت $5 ملین اور $25 ملین کے درمیان ہے۔

یورو ملینز

دی یورو ملینز یورپ میں لاٹری کا ایک اور مشہور کھیل ہے۔ یہ امریکی میگا ملینز سے بہت ملتا جلتا ہے۔ یورو ملینز کھلاڑیوں کو بڑا انعام حاصل کرنے کے لیے سات گیندوں کی صحیح پیشین گوئی کرنی ہوگی۔ Mega Millions کے برعکس، EuroMillions نقد انعامات نہیں دیتے ہیں۔ اس کے بجائے، کوئی کل جیک پاٹ کا فیصد جیتتا ہے۔ جیک پاٹ اوپر جاتا ہے جب کوئی جیت جاتا ہے۔ ہر بدھ اور ہفتہ کی رات، یورپ بھر میں لوگ قرعہ اندازی کا اس امید پر انتظار کرتے ہیں کہ ان کے ٹکٹ جیت جائیں گے۔

لوٹو یورپ

ایک اور مشہور یورپی لاٹری لوٹو یورپ ہے۔ یہ ایک فرانسیسی لاٹری ہے جو ہفتے میں ایک بار کھیلی جاتی ہے۔ ہر جمعرات کی شام، لوگ $1 میں ٹکٹ خرید سکتے ہیں۔ جب کوئی تمام آٹھ نمبر خریدتا ہے، تو اسے جیک پاٹ کا حصہ ملتا ہے۔ جیک پاٹس $10,000 اور $100,000 کے درمیان مختلف ہوتے ہیں۔ اب تک جیتی گئی سب سے کم رقم $3,500 تھی۔ کیونکہ یہ ایک فرانسیسی لاٹری ہے، یہ صرف فرانس میں دستیاب ہے۔

میگا ملینز جاپان

لاٹری کا یہ جاپانی ورژن 1992 میں وجود میں آیا۔ یہ ایک قومی لاٹری ہے جہاں لوگ لاٹری ٹکٹ خرید کر کھیل سکتے ہیں۔ کچھ لوگ اسے "جاپانی پاور بال" کہتے ہیں۔ لاٹری کا جاپانی ورژن یو ایس پاور بال پر مبنی ہے۔ اوسطاً، لاٹری تقریباً 350,000 ٹکٹ فی دن فروخت کرتی ہے۔

پاور بال یوکے

یوکے کی ایک اور لاٹری پاور بال یوکے ہے۔ دنیا بھر میں لاٹری کے بہت سے کھیلوں کی طرح، پاور بال یو کے میں ایک جیک پاٹ ہے جو $50,000 سے $250,000 تک مختلف ہوتا ہے۔ جیک پاٹ بڑھ جاتا ہے کیونکہ زیادہ لوگ ڈرائنگ میں حصہ لیتے ہیں۔ اگر کوئی نہیں جیتتا ہے، تو پھر جیک پاٹ اگلی قرعہ اندازی پر چلا جاتا ہے۔ پاور بال یو کے جمعہ اور ہفتہ کو اپنے نمبر تیار کرتا ہے۔ ٹکٹوں کی قیمت $1 ہے۔

ڈبل لوٹو

اٹلی میں، ڈبل لاٹری کو Il Dottore کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ یہ اٹلی میں لاٹری کا سب سے مشہور کھیل ہے۔ لاٹری کا اطالوی ورژن امریکی سے مختلف ہے۔ پانچ نمبر لینے کے بجائے کھلاڑی دس نمبروں کا انتخاب کرتے ہیں۔ یہ ہر پیر کی شام کو تیار کیے جاتے ہیں، اور لوگ کم از کم 60 سینٹ میں ٹکٹ خرید سکتے ہیں۔ ہر ٹکٹ کی قیمت $1 ہے۔

طاقت کے کھیل

ہندوستان میں بونس بال لاٹری کو پاور پلے کہا جاتا ہے۔ لاٹری کا ہندوستانی ورژن منفرد ہے۔ یہ روزانہ کی لاٹری ہے۔ باقاعدہ لاٹریوں کے برعکس، جہاں ٹکٹ ہفتہ وار خریدے جاتے ہیں، ٹکٹ ہر روز خریدے جاتے ہیں۔

سپر اینا لٹو

جنوبی افریقہ میں سب سے زیادہ مشہور لاٹریوں میں سے ایک ہے۔ سپر اینا لٹو. یہ ایک قومی کھیل ہے جو بدھ اور ہفتہ کو چلتا ہے۔ جیک پاٹ عام طور پر R30 ملین اور R60 ملین کے درمیان ہوتا ہے۔ اسے مرکزی انعامی پول اور بونس پول میں تقسیم کیا گیا ہے۔ جیسے ہی کوئی مرکزی انعام جیتتا ہے، رقم بونس کے برتن میں منتقل ہو جاتی ہے۔ اگر کوئی نہیں جیتتا ہے تو، جیک پاٹس اگلی قرعہ اندازی پر چلتے ہیں۔

کون سی لاٹری بونس بال پیش کرتی ہے؟
ذمہ دار جوا ۔

ذمہ دار جوا ۔

اگرچہ یہ کچھ طریقوں سے جوا نہیں سمجھا جاتا ہے، لاٹری گیمنگ اب بھی مسئلہ بن سکتی ہے۔ جوا مزہ ہے، لیکن یہ خطرات کے ساتھ آتا ہے۔ جواریوں کی حوصلہ افزائی کی جاتی ہے کہ وہ ذمہ دارانہ گیمنگ کریں۔ یہاں شرط لگانے والوں کو اپنے جوئے کا بہتر انتظام کرنے میں مدد کرنے کے لیے کچھ تجاویز اور اوزار ملتے ہیں۔

  • کسی کو اس سے زیادہ شرط نہیں لگانی چاہیے کہ وہ ہارنے کا متحمل ہو۔
  • اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ کوئی بیٹنگ سے کتنا پیار کرتا ہے۔ ضروری ضروریات کے لیے رقم کھونے کا کوئی عذر نہیں ہے۔! شروع کرنے سے پہلے، جواریوں کو یہ یقینی بنانا چاہیے کہ ان کے پاس کسی بھی نقصان کو پورا کرنے کے لیے کافی رقم موجود ہے۔
  • شرط لگانا صرف فرصت کے وقت کا حصہ ہونا چاہیے۔ کسی بھی اضافی آمدنی کو اس کے بجائے کسی اور چیز کے لیے استعمال کیا جانا چاہیے۔
  • ان اوقات سے آگاہ رہیں جب کسی کے جوا کھیلنے کا زیادہ امکان ہوتا ہے- جب کوئی شخص تناؤ یا نشہ میں ہو تو اسے نہ کھیلنے کی کوشش کرنی چاہیے۔
  • ایک پلان بی بنائیں - اگر کسی کو لگتا ہے کہ وہ اپنی بیٹنگ کی عادات پر کنٹرول کھو سکتے ہیں، تو اسے ایسا ہونے کی صورت میں بیک اپ پلان بنانے کی کوشش کرنی چاہیے۔ مثال کے طور پر، وہ ہمیشہ مکمل طور پر کھیلنا بند کر سکتے ہیں۔
  • جانیں کہ کب چھوڑنا ہے- ضروری نہیں کہ ہارنے کے فوراً بعد کھیلنا بند کر دے۔ کچھ لوگ جیتنے تک کھیلنا جاری رکھنے کو ترجیح دیتے ہیں۔ تاہم، اگر کسی کو اپنے اخراجات کو کنٹرول کرنے میں دشواری کا سامنا ہے، تو شاید لاٹری کی شرط کو کم کرنا بہتر ہے۔
  • کھیلتے وقت، کبھی بھی دوسرے لوگوں سے پیسے ادھار نہ لیں- اگر کھلاڑی خود کو قرض میں پاتے ہیں کیونکہ وہ بہت زیادہ جوا کھیلتے ہیں، تو انہیں کسی مستند ادارے سے مالیاتی انتظام میں مدد لینے پر غور کرنا چاہیے۔ جوئے کے مسائل سے دوچار لوگوں کی مدد کے لیے بہت سے ادارے موجود ہیں۔
ذمہ دار جوا ۔