Fastpay

فاسٹ پے آن لائن ادائیگیوں کا ایک پلیٹ فارم ہے جو صارفین کو تجارت، ادائیگی اور رقم وصول کرنے کے قابل بناتا ہے۔ یہ 2017 میں کردستان میں قائم نیکسٹ جنریشن کمیونیکیشن کمپنی کی جانب سے شروع کیے گئے تیز ترین اور آسان ترین ادائیگی کے طریقوں میں سے ایک ہے۔ ادائیگی کا یہ طریقہ مشرق وسطیٰ اور عرب ممالک جیسے خطوں تک پھیلا ہوا ہے۔ یہ عراق میں جوئے کی جگہوں پر رقم جمع کرنے کے لیے استعمال ہونے والا سرکردہ موبائل والیٹ ہے۔

فاسٹ پے کا استعمال فزیکل اور آن لائن اسٹورز پر خریداری اور رقم کی منتقلی کے ساتھ ساتھ لٹو ٹکٹوں کی خریداری کے لیے بھی کیا جاتا ہے۔ اپنے مختلف فوائد کی وجہ سے، اس موبائل والیٹ نے عراقی لوٹو پلیئرز میں وسیع پیمانے پر پہچان حاصل کی ہے۔ واحد خرابی یہ ہے کہ اس وقت فاسٹ پے صرف عراقی پنٹرز تک محدود ہے۔ بنیادی وجہ یہ ہے کہ رجسٹریشن کے عمل کے لیے صارف کے پاس عراقی سیل فون نمبر ہونا ضروری ہے۔

فاسٹ پے کے ساتھ ڈپازٹ کیسے کریں۔

فاسٹ پے کے ساتھ ڈپازٹ کیسے کریں۔

اس طرح عراق سے باہر اسے استعمال کرنا ایک چیلنجنگ ہے۔ لیکن کمپنی عالمی جوئے کی مارکیٹ میں اہم داخلے کے لیے حل تلاش کرنے کے لیے کام کر رہی ہے۔ پنٹر عام طور پر DenizBank ATMs، کریڈٹ کارڈز، یا بینک ٹرانسفرز کے ذریعے اپنے FastPay والیٹس پر کیش لوڈ کرتے ہیں۔ DenizBank FastPay ATM ادائیگیوں کا سب سے بڑا فراہم کنندہ ہے، حالانکہ غیر بینک کلائنٹس بھی موبائل ایپ کے ذریعے اس سروس کو استعمال کر سکتے ہیں۔

اس وقت بہت کم سائٹس ہیں جو FastPay ڈپازٹس کو قبول کرتی ہیں، لیکن مستقبل میں، FastPay کے ساتھ مزید آن لائن لوٹو پلیٹ فارمز کے سامنے آنے کا امکان ہے کیونکہ آن لائن جوئے کی صنعت کی ترقی ہوتی ہے۔ ادائیگی کرنے کے لیے آگے بڑھنے سے پہلے پنٹر کو یہ معلوم کرنا چاہیے کہ آیا ان کی پسندیدہ لاٹری سائٹ FastPay کو قبول کرتی ہے یا نہیں۔

اس کی تصدیق کرنے کے لیے، کھلاڑیوں کو کسٹمر سروس ایجنٹ سے بات کرنی چاہیے۔ پر جمع کرنے سے پہلے a لاٹری سائٹ آن لائن جو FastPay کو قبول کرتا ہے، صارفین کو FastPay ایپ ڈاؤن لوڈ کرنا چاہیے اور مفت اکاؤنٹ کے لیے سائن اپ کرنا چاہیے۔ پھر انہیں یہ یقینی بنانا چاہیے کہ ڈپازٹ کو پورا کرنے کے لیے اکاؤنٹ میں کافی رقم موجود ہے۔

فاسٹ پے ایک انتہائی لچکدار ادائیگی ہے، اور اس کے صارفین اس کی تصدیق کر سکتے ہیں۔ اسے بینک اکاؤنٹ سے منسلک کیا جا سکتا ہے، خاص طور پر ان لوگوں کے لیے جو DenizBank کے ممبر ہیں۔ ادائیگی کا یہ اختیار استنبول میں ترکی کے ڈینیز بینک کا ذیلی ادارہ ہے۔ ایک بینک اکاؤنٹ کریڈٹ کارڈ کے ذریعے یا بینک ٹرانسفر کے 'پیسے بھیجیں' سیکشن کے ذریعے FastPay سے منسلک ہوتا ہے۔

فاسٹ پے کے ساتھ ڈپازٹ کیسے کریں۔
جمع کرنے کا عمل

جمع کرنے کا عمل

اس طریقے کو استعمال کرتے ہوئے رقم جمع کرانے کا طریقہ کار دوسرے ای-والٹ سے مختلف نہیں ہے۔ مارکیٹ میں جمع کرنے کے طریقے.

  1. کھلاڑی صارف نام اور پاس ورڈ کے ساتھ فاسٹ پے لاٹری سائٹ میں لاگ ان ہوتا ہے۔
  2. وہ بینکنگ یا کیشیئر سیکشن میں جاتے ہیں اور FastPay کو جمع کرنے کے اختیار کے طور پر چنتے ہیں۔
  3. اگلا فاسٹ پے اکاؤنٹ کی تفصیلات (موبائل نمبر اور ایک پاس کوڈ) درج کرنا ہے۔
  4. پنٹر پھر ڈپازٹ کی رقم بتاتا ہے۔
  5. انہیں سائٹ کی ہدایات پر عمل کرنا چاہیے اور ڈپازٹ کی تصدیق کرنی چاہیے۔

فاسٹ پے کا ایک اور سازگار پہلو یہ ہے کہ یہ بینک کے غیر ممبران کو موبائل ایپ کے ذریعے رقم جمع کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ ایپلی کیشن اینڈرائیڈ اور آئی او ایس دونوں صارفین کے لیے دستیاب ہے۔ مزید برآں، اس طریقہ میں جمع کرنے کی کوئی حد نہیں ہے۔

پنٹر زیادہ سے زیادہ حد تک جمع کر سکتے ہیں جس کی ان کی آن لائن لاٹری سائٹس اجازت دیتی ہیں۔ لاٹری سائٹس میں اکثر جمع کرنے کی لچکدار حد ہوتی ہے، جیسے کہ آرام دہ کھلاڑیوں کے لیے $10 اور ہائی رولرز کے لیے $5,000 تک۔ صارفین اتنے خوش قسمت ہیں کہ وہ اپنے FastPay اکاؤنٹس کے ذریعے روزانہ جمع کرنے کی حد مقرر کرتے ہیں، اس طرح ذمہ دارانہ جوئے کی مشق کرتے ہیں۔

جمع کرنے کا عمل
فاسٹ پے کے ساتھ واپسی کیسے کریں۔

فاسٹ پے کے ساتھ واپسی کیسے کریں۔

جیت کی بغیر کسی رکاوٹ کے واپسی کو یقینی بنانے کے لیے، فاسٹ پے کے ساتھ ایک آن لائن لاٹری سائٹ مختلف شرائط عائد کرے گی۔ لاٹری سائٹس کی اکثریت میں کم از کم اور زیادہ سے زیادہ نکلوانے کی حد ہوتی ہے۔

ایک دن یا ایک ہفتے میں کتنے انعامات مل سکتے ہیں اس پر بھی ایک ٹوپی ہے۔ ایک اچھی مثال ایک لاٹری ویب سائٹ ہے جو ہفتے میں چار بار کم از کم $50 اور $10,000 تک کی ادائیگی کے قابل بناتی ہے۔ ادائیگی کی درخواست کرنے کے لیے، کھلاڑی کا اکاؤنٹ کم از کم $50 جیت چکا ہوگا۔

اینڈرائیڈ اور آئی او ایس پر واپسی کرتے وقت موبائل فون کارآمد ہیں۔ قابل غور بات یہ ہے کہ کھلاڑی اپنی جیت کو صرف اس ادائیگی کے آپشن سے ہی نکال سکتے ہیں جس کا استعمال انہوں نے ڈپازٹ کرتے وقت کیا تھا۔ مثال کے طور پر، اگر کوئی کلائنٹ جمع کرنے کے لیے کوئی دوسرا طریقہ استعمال کرتا ہے، تو اسے واپسی کے لیے FastPay استعمال کرنے کی اجازت نہیں ہوگی۔

فاسٹ پے کے ساتھ واپسی کیسے کریں۔
واپسی کا عمل

واپسی کا عمل

واپسی کی کارروائی کا دورانیہ ایک آن لائن لاٹری سائٹ سے دوسری سائٹ تک مختلف ہوتا ہے۔ یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ ہر لاٹری سائٹ کے پاس واپسی کو سنبھالنے کا ایک منفرد طریقہ کار ہوتا ہے۔ تاہم، بنیادی اقدامات تقریباً تمام آن لائن لاٹری سائٹس کے لیے یکساں ہیں۔ بنیادی عمل درج ذیل ہے۔

  1. لاٹری سائٹ میں لاگ ان کرنے کے بعد جہاں ایک رجسٹرڈ ہے، صارف کیشئر کے صفحے پر جاتا ہے۔
  2. صارف ادائیگی کا طریقہ منتخب کرنے کے لیے آگے بڑھتا ہے اور، اس صورت میں، فاسٹ پے، واپسی کی درخواست کرتا ہے۔
  3. اس کے بعد صارف اپنے فاسٹ پے اکاؤنٹ سے منسلک سیل فون نمبر داخل کرتا ہے۔
  4. پھر وہ نکالنے کے لیے رقم بھرتے ہیں۔
  5. لاٹری سائٹ کو اس بات کے ثبوت کی ضرورت ہوگی کہ پیش کردہ معلومات جائز اکاؤنٹ کے مالک کی ہے۔
  6. ویب سائٹ کی جانب سے کھلاڑی کی شناخت کی تصدیق کے فوراً بعد منتقلی کی جاتی ہے۔

ٹاپ فاسٹ پے لاٹری سائٹس مفت لاٹری ادائیگی فراہم کرتی ہیں۔ تاہم، اگر کوئی پنٹر اجازت دی گئی زیادہ سے زیادہ رقم سے زیادہ نکالنا چاہتا ہے، تو اسے اضافی چارج ادا کرنا پڑ سکتا ہے۔

واپسی کا عمل
فاسٹ پے پر حفاظت اور حفاظت

فاسٹ پے پر حفاظت اور حفاظت

جب بھی کلائنٹس کے فنڈز اور خفیہ ڈیٹا کو شامل کیا جائے تو سیکیورٹی کو مدنظر رکھا جانا چاہیے۔ کلائنٹس کو یقین دلایا جائے کہ ان کے فنڈز سے سمجھوتہ نہیں کیا جائے گا یا ذاتی معلومات کو لیک نہیں کیا جائے گا۔ FastPay والیٹ کے مطابق، یہ سخت ترین حفاظتی اقدامات، خفیہ کاری، اور ڈیٹا کے تحفظ کے طریقے استعمال کرتا ہے۔

HTTPS پروٹوکول (SSL انکرپشن) کے ساتھ، تمام FastPay ویب پلیٹ فارمز اور موبائل ایپلیکیشنز محفوظ ہیں۔ پرس بھی (PA-DSS) مصدقہ ہے، جو صارف کے ڈیٹا اور لین دین کی معلومات کی حفاظت کو تقویت دیتا ہے۔ ڈیٹا کی کسی بھی خلاف ورزی سے بچنے کے لیے، جب بھی کوئی مالی لین دین ہو رہا ہو تو ویب سائٹ فائر وال کا استعمال کرتی ہے۔ فائر والز شاذ و نادر ہی ہیکرز یا کسی دوسرے بدنیت صارف کے ذریعے داخل ہوتے ہیں جو دھوکہ دہی کا ارتکاب کرنا چاہتے ہیں۔

ایک مضبوط پاس ورڈ، فنگر پرنٹ اور فیس پرنٹ سبھی فاسٹ پے اکاؤنٹ کی حفاظت کے لیے استعمال ہوتے ہیں۔ اس طرح کا ڈیٹا رجسٹریشن کے عمل کے دوران کلائنٹ سے جمع کیا جاتا ہے۔ بائیو میٹرک پرزے صارفین میں منفرد ہوتے ہیں اور جعلساز، خاص طور پر فنگر پرنٹ اور فیس پرنٹ کے ذریعے جعلی نہیں بن سکتے۔

فراڈ کرنے والے جعلی فون نمبرز اور ای میلز کا بھی استعمال کر سکتے ہیں جن میں FastPay ڈیلر ہونے کا دعویٰ کیا گیا ہے۔ کلائنٹس کو آگاہ ہونا چاہیے کہ فاسٹ پے رابطے ان کی آفیشل ویب سائٹ پر دکھائے جاتے ہیں۔ جب بھی کوئی مختلف ای میل یا فون نمبر صارفین تک پہنچتا ہے، FastPay انتباہ دیتا ہے کہ ایسی کوششوں کو نظر انداز کر دینا چاہیے اور فوری طور پر اطلاع دی جانی چاہیے۔

فاسٹ پے پر حفاظت اور حفاظت
فاسٹ پے کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

فاسٹ پے کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

گاہک کے نمائندے کمپنی کا چہرہ ہیں، اس لیے ان کا رابطہ بہت موثر ہونا چاہیے۔ صارفین ہمیشہ ان چیلنجوں کا بہترین حل تلاش کرتے ہیں جن کا وہ سامنا کرتے ہیں۔

شکر ہے، FastPay پر سپورٹ ڈیسک کے پیشہ ور افراد تکنیکی اصطلاحات کو آسان بنانے کے لیے کلائنٹ کی مقامی زبان استعمال کرتے ہیں۔ وہ اپنی قابل اعتماد امداد تک چوبیس گھنٹے رسائی فراہم کرتے ہیں۔ معاون عملے سے رابطہ کرنے کے لیے درج ذیل طریقے استعمال کیے جا سکتے ہیں۔

  • مقامی فون نمبر (0662310000)
  • ای میل (info@fast-pay.cash)
  • رابطہ فارم

ادائیگی فراہم کرنے والے کو بہترین کسٹمر سروس پر زور دینا چاہیے۔ اس نے کہا، FastPay میں کسٹمر کیئر کے شائستہ نمائندے ہیں۔ بے عیب کسٹمر سروس کی وجہ سے، کمپنی وفادار کلائنٹس کو برقرار رکھ کر ترقی کرنے میں کامیاب رہی ہے۔ کلائنٹ سپورٹ میں FAQ سیکشن بھی شامل ہوتا ہے، جس میں اکثر پوچھے جانے والے سوالات کے عمومی جوابات شامل ہوتے ہیں۔

کلائنٹس کی حوصلہ افزائی کی جاتی ہے کہ وہ سپورٹ اسٹاف کو کال کرنے سے پہلے ہی معمولی مسائل کو حل کرنے کے بارے میں ہدایات کے لیے FAQ سیکشن سے مشورہ کریں۔ متبادل طور پر، صارفین اپنے ناموں اور ای میل پتوں کے ساتھ ایک رابطہ فارم پُر کر سکتے ہیں۔ اس طرح، کسٹمر کیئر ایجنٹس کو ادائیگی سے متعلق مسائل اور دیگر تکنیکی مسائل کو حل کرنے میں آسانی ہوگی۔

فاسٹ پے کسٹمر سپورٹ کے اختیارات