Vikinglotto

آن لائن لاٹری گیمز پوری دنیا میں کھیلی جاتی ہیں۔ تاہم، وائکنگلوٹو اپنی باہمی تعاون کی وجہ سے خود کو الگ کرتا ہے۔ یہ متعدد مختلف نورڈک ممالک کے درمیان ایک تعاون پر مبنی جوئے کا تجربہ ہے۔ مزید برآں، جب کہ دیگر ہائی پروفائل لاٹریوں میں ویک اینڈ پنٹروں پر توجہ مرکوز ہوتی ہے یہ بدھ کو ہوتی ہے۔ ماضی میں اس کھیل کے قوم کے لحاظ سے کئی مختلف نام ہوتے تھے۔ عام مثالوں میں Onsdags Lotto، Vikingalottó اور Vikingų Loto شامل ہیں۔

الجھن سے بچنے کے لیے اب اسے یکساں طور پر وائکنگلوٹو کہا جاتا ہے قطع نظر اس کے کہ کھلاڑی کہاں رہتا ہے۔ پول میں 1 سے 48 تک کے نمبر ہیں۔ کھلاڑیوں کو ان میں سے چھ کا انتخاب کرنا ہوگا، ساتھ ہی ایک "وائکنگ نمبر" جو الگ سے تیار کیا گیا ہے۔ وائکنگ نمبر یو کے نیشنل لاٹری گیمز میں نظر آنے والی بونس گیندوں کی طرح ہے۔

Vikinglotto
وائکنگلوٹو ٹکٹ کہاں خریدیں۔

وائکنگلوٹو ٹکٹ کہاں خریدیں۔

اس گیم میں حصہ لینے کے لیے دو آپشنز ہیں۔ جواری اینٹوں اور مارٹر کے خوردہ فروش سے ٹکٹ خرید کر پرانے زمانے کے طریقے سے ایسا کر سکتا ہے۔ بہت سے اسٹورز ہیں جو ان کی فراہمی کے مجاز ہیں۔ بہت سے لوگ ٹکٹ کے پچھلے حصے پر دستخط کرنے کا انتخاب کرتے ہیں کیونکہ یہ ان کی جیت کا واحد ثبوت ہے۔ وائکنگلوٹو خریدنے کا طریقہ سوچنے والے قارئین لاٹری ٹکٹ آن لائن یہ جان کر خوشی ہوگی کہ یہ عمل تیز اور آسان ہے۔

انعامی رقم خود بخود ان کے اکاؤنٹ میں ادا کردی جاتی ہے۔ جب ایسا ہوتا ہے تو اطلاعات بھیجی جاتی ہیں۔ لاٹری دربان کی خدمت کو استعمال کرنا بھی ممکن ہے۔ وہ گاہک کی جانب سے وائکنگلوٹو ٹکٹ حاصل کریں گے۔

وائکنگلوٹو ٹکٹ کہاں خریدیں۔
وائکنگلوٹو کی تاریخ

وائکنگلوٹو کی تاریخ

وہ لوگ جو آج وائکنگلوٹو کو آن لائن کھیلتے ہیں اس سے حیران ہوں گے کہ یہ کتنے عرصے سے چل رہا ہے۔ یہ پہلی بار 1993 میں پہلی لاٹری کے طور پر متعارف کرایا گیا تھا جس میں متعدد مختلف ممالک کو نمایاں کیا گیا تھا۔ معروف جیسے کہ یورو ملینز بعد میں آیا. برسوں کے دوران اس کی مقبولیت اور جیک پاٹ کل دونوں میں اضافہ ہوا ہے۔ اصل میں پانچ ممالک نے حصہ لیا۔ یہ اب دگنا ہو گیا ہے۔

ابتدائی سالوں کے دوران مختلف لاٹری کمپنیوں کے درمیان ایک معاہدے پر دستخط کیے گئے تھے جس میں کہا گیا تھا کہ وائکنگلوٹو ہر بدھ کو ہوگا۔ 90 اور 2000 کی دہائیوں میں نئے گیم فارمولے متعارف کرائے گئے تاکہ ٹکٹوں کی سالانہ فروخت میں کمی کے بعد مزید دلچسپی پیدا کی جا سکے۔ 2005 میں ایک کھلاڑی نے اس وقت وائکنگلوٹو کی اب تک کی سب سے بڑی جیت حاصل کی، جس کا انعام کل 48 ملین kr تھا۔ آنے والے سالوں میں یہ ریکارڈ ٹوٹتا ہی چلا گیا۔

وائکنگلوٹو کی تاریخ
کیا وائکنگلوٹو قانونی ہے؟

کیا وائکنگلوٹو قانونی ہے؟

جوئے کی اس سرگرمی کو جائز سمجھا جاتا ہے۔ وائکنگلوٹو آن لائن صرف اس صورت میں کھیلیں جب آپ قانونی طور پر اہل ہوں، بصورت دیگر ٹکٹ غلط ہو سکتا ہے اور کسی بھی جیت کو مزید شمار نہیں کیا جائے گا۔ فی الحال 11 مختلف ممالک کے لوگ اس گیم سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔ دی ممالک ان میں شامل ہیں: آئس لینڈ، ناروے، لتھوانیا، ڈنمارک، سویڈن، لٹویا، فن لینڈ، سلووینیا، بیلجیم اور ایسٹونیا۔ اگر جواری ان جگہوں میں سے کسی ایک کے اندر رہتا ہے تو وہ قانونی طور پر وائکنگلوٹو میں حصہ لے سکتا ہے۔

تاہم، وہ بھی کافی بوڑھے ہونے کی ضرورت ہے. کم از کم عمر ملک کے لحاظ سے مختلف ہوگی۔ لتھوانیائی اور اسٹونین 16 سال کی عمر کے ہو سکتے ہیں اور پھر بھی قانونی طور پر وائکنگلوٹو ٹکٹ خرید سکتے ہیں۔ دیگر شریک ممالک نے اس حد کو 18 مقرر کیا ہے۔ غیر ملکی جواریوں کے لیے دربان کی خدمت کا استعمال کرکے حصہ لینا بھی ممکن ہے۔

کیا وائکنگلوٹو قانونی ہے؟
وائکنگلوٹو کو کیسے کھیلیں

وائکنگلوٹو کو کیسے کھیلیں

وہ لوگ جو یہ جاننا چاہتے ہیں کہ وائکنگلوٹو آن لائن کیسے کھیلنا ہے وہ دیکھیں گے کہ یہ روایتی خوردہ فروش سے ٹکٹ خریدنے کے مقابلے میں زیادہ آسان، محفوظ اور آسان ہے۔ اس سے قطع نظر کہ کھیلنے کا طریقہ ایک جیسا ہے۔ کھلاڑی چھ نمبروں کے ساتھ ساتھ وائکنگ نمبر بھی چنتا ہے۔

انعامات ان کو باضابطہ طور پر تیار کردہ کے ساتھ ملا کر جیتے ہیں۔ جیک پاٹ حاصل کرنے کے لیے تمام ساتوں کو ملانے کی ضرورت ہے۔ دو سب سے بڑے انعامات حصہ لینے والے ممالک میں سے ہر ایک کے فاتحین کے درمیان بانٹ دیے جاتے ہیں۔

ٹکٹ کی فروخت قرعہ اندازی کے اسی دن 18:00CET پر ختم ہوتی ہے۔ تاہم، کچھ ممالک قدرے پہلے بند ہو سکتے ہیں۔ اگر یہ پہلی بار کھیل رہا ہے تو جواری کے پاس اپنے لٹو کارڈ کے لیے اندراج کرنے کا اختیار ہے۔ سویڈن اور ناروے میں یہ لازمی ہے۔ ہر ملک اس شخص سے اپنی شناخت اور بینکنگ کی تفصیلات فراہم کرنے کا مطالبہ کرتا ہے۔

انعام کے لیے دعویٰ کرنے کی مدت مختلف ہو سکتی ہے۔ بعض صورتوں میں یہ ایک ماہ تک مختصر ہوگا۔ اس کی وجہ سے جلد از جلد دعویٰ کرنا ضروری ہے۔ خوش قسمتی سے، وہ کھلاڑی جو وائکنگلوٹو آن لائن سے لطف اندوز ہوتے ہیں ان کے فنڈز ان کے اکاؤنٹس میں بھیجے جاتے ہیں بغیر دستی طور پر درخواست کرنے کی ضرورت۔

وائکنگلوٹو کو کیسے کھیلیں
وائکنگلوٹو جیتنے کی مشکلات

وائکنگلوٹو جیتنے کی مشکلات

کھلاڑی مستقل بنیادوں پر وائکنگلوٹو ٹکٹ آن لائن خرید سکتے ہیں اور کبھی جیک پاٹ نہیں جیت سکتے۔ مشکلات اس حقیقت کی طرف سے مزید رکاوٹ ہیں کہ متعدد ممالک حصہ لیتے ہیں۔ اس سے حصہ لینے والے لوگوں کی تعداد میں اضافہ ہوتا ہے۔ سب سے بڑا انعام جیتنے کے امکانات 98,000,000 میں سے 1 کے قریب ہوتے ہیں۔

تاہم، 14,000,000 میں سے 1 امکان کے ساتھ، دوسرے اعلیٰ ترین مقام کو حاصل کرنے کے امکانات بہت بہتر ہیں۔ دریں اثناء دو اہم نمبروں اور ایک وائکنگ کے ملاپ میں 58 میں سے 1 کے برابر مشکلات ہوسکتی ہیں۔ دوسری طرف ادائیگی بہت کم ہوگی۔

پچھلی دہائی میں ایک درجن سے زیادہ کھلاڑی اہم جیک پاٹ جیت چکے ہیں۔ جب جوا کھیلنے والے اس بات کو مدنظر رکھتے ہیں کہ ہر بدھ کو کتنے لوگ حصہ لیتے ہیں وائکنگلوٹو کی بے چین مشکلات مزید واضح ہو جاتی ہیں۔ اس حقیقت کے باوجود، یہ لاٹری جیتنے کے مقابلے میں آسان ہے۔ یورو جیک پاٹ یا یورو ملینز۔

وائکنگلوٹو جیتنے کی مشکلات
ادائیگی کے اختیارات

ادائیگی کے اختیارات

جیتی ہوئی رقم ادائیگی کے طریقہ کار کو متاثر کرے گی۔ اگر یہ ایک ہے۔ آن لائن لاٹری ٹکٹ پھر فنڈز عام طور پر خود بخود بھیجے جائیں گے۔ تاہم، کھلاڑیوں کو ذاتی طور پر درخواست کرنی ہوگی اگر ٹکٹ کسی خوردہ فروش سے خریدا گیا ہو۔ اس منظر نامے میں چھوٹے انعامات نقد میں جمع کیے جا سکتے ہیں۔ اگر خوردہ فروش کے پاس اتنی رقم دستیاب نہیں ہے تو کھلاڑی کو بینک یا بروکر کے پاس بھیج دیا جائے گا۔

وائکنگلوٹو ادائیگیوں سے متعلق ہر مختلف ملک کے اپنے ضابطے ہوں گے۔ زیادہ تر ممالک میں کھلاڑی کو اپنے لاٹری ہیڈ کوارٹر سے براہ راست اعلی درجے کے جیک پاٹس جمع کرنے چاہئیں۔ مستثنیٰ ڈنمارک ہے، جہاں خوردہ فروش کی توثیق کے بعد فنڈز بینک اکاؤنٹس میں بھیجے جا سکتے ہیں۔ چونکہ یہ ایک نورڈک لاٹری ہے، جیت یورو یا کرونر کی شکل میں کیش آؤٹ ہو سکتی ہے۔

ادائیگی کے اختیارات
وائکنگلوٹو کھیلنے کے لئے نکات اور ترکیبیں۔

وائکنگلوٹو کھیلنے کے لئے نکات اور ترکیبیں۔

اگرچہ اس میں وقت لگ سکتا ہے لیکن ٹکٹ خریدنے سے پہلے وائکنگلوٹو کے تمام اصول جاننا ضروری ہے۔ متعدد تنظیمیں حصہ لے رہی ہیں۔ نتیجتاً، کھلاڑی کی رہائش کے لحاظ سے شرائط و ضوابط مختلف ہو سکتے ہیں۔

ٹکٹوں کی تعداد پر کوئی ٹوپی نہیں ہے جو ایک شخص خرید سکتا ہے۔ اگر وہ اپنی مشکلات کو بڑھانا چاہتے ہیں تو وہ ایک ہی قرعہ اندازی کے لیے متعدد کو خریدنے پر غور کر سکتے ہیں۔ تاہم، اگر یہ ان کا منصوبہ ہے تو انہیں صرف پیسوں سے جوا کھیلنا چاہیے کہ انہیں ہارنے میں کوئی اعتراض نہیں ہے۔

آن لائن لاٹری ٹکٹ حاصل کرتے وقت بہت سے لوگ اپنے خوش قسمت نمبروں سے کھیلنا پسند کرتے ہیں۔ ایسا کرنے سے انہیں کوئی حقیقی حکمت عملی سے فائدہ نہیں ملے گا۔ وائکنگلوٹو موقع کا کھیل ہے۔ مخصوص نمبروں یا لکی ڈِپ کا انتخاب کرنے سے مشکلات متاثر نہیں ہوں گی۔

دوسری طرف، ایک قابل عمل حکمت عملی لاٹری پول میں شامل ہونا ہے۔ جواری اپنے دوستوں، خاندان یا ساتھیوں کے ساتھ وائکنگلوٹو کھیل سکتا ہے۔ اگر ان میں سے کوئی ایک جیت جاتا ہے تو انعام پول میں سب کے درمیان تقسیم کیا جائے گا۔ یہ رواج مقبولیت میں بڑھنے لگا ہے۔ یہ لوگوں کو لاٹری ٹکٹوں پر زیادہ رقم خرچ کرنے کی ضرورت کے بغیر مشکلات کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔

وائکنگلوٹو کھیلنے کے لئے نکات اور ترکیبیں۔