Keno

کینو جدید کیسینو میں پائے جانے والے قدیم ترین گیمز میں سے ہے۔ یہ ایک لاٹری قسم کا جوا ہے جو دنیا کے کئی حصوں میں مقبول ہے۔ اگرچہ یہ سب سے زیادہ ادائیگی کرنے والی لاٹریوں میں شامل نہیں ہے، لیکن پھر بھی یہ گیم MegaMillions اور Powerball کی پسند کے خلاف اپنی پوزیشن برقرار رکھتی ہے۔ یہ کھیل تقریباً 2000 سالوں سے چل رہا ہے، اکثر نام اور شکل میں بدلتا رہتا ہے۔ کھیل میں، عام طور پر نمبر 1-80 ہوتے ہیں۔ کینو ٹکٹ خریدنے والے کھلاڑی ان نمبروں پر چکر لگاتے ہیں جن کی وہ قرعہ اندازی میں آنے کی توقع کرتے ہیں۔

اس کے بعد وہ چننے کی تعداد کے لحاظ سے اپنا حصہ ادا کرتے ہیں۔ اس کے بعد قرعہ اندازی ہوتی ہے، جس کے دوران جیتنے والے نمبروں کو ادائیگیاں ملتی ہیں۔ کینو کی کئی شکلیں ہیں، ان سب پر بعد میں اس مضمون میں بحث کی گئی ہے۔ آن لائن گیمنگ اور لاٹریوں کے ظہور نے کینو کو کھیلنے کے طریقے میں کچھ تبدیلیاں دیکھی ہیں۔

Keno
کینو کے لیے ٹکٹ کہاں سے خریدیں۔

کینو کے لیے ٹکٹ کہاں سے خریدیں۔

Keno جسمانی اور آن لائن لاٹریوں اور کیسینو دونوں میں پیش کیا جاتا ہے۔ کچھ ریاستی لاٹری بھی پیش کرتی ہیں۔ کھیل. امریکہ میں، مثال کے طور پر، کھلاڑی 16 ریاستوں میں کینو سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں (2017 تک)۔ ان میں اوہائیو، میری لینڈ، مشی گن، جارجیا، کنساس اور واشنگٹن شامل ہیں۔

کھلاڑی ان فراہم کنندگان کے احاطے میں جا سکتے ہیں اور جسمانی کینو ٹکٹ خرید سکتے ہیں۔ تاہم، یہ مضمون کینو کو کھیلنے کے طریقے پر زیادہ توجہ مرکوز کرتا ہے۔ ان میں سے زیادہ تر جسمانی لاٹریوں اور ریاستی لاٹریوں کے آن لائن ورژن ہوتے ہیں جہاں کھلاڑی اپنی ویب سائٹس سے ٹکٹ خرید سکتے ہیں۔ ایک آن لائن لاٹری ٹکٹ میں اتنی ہی طاقت ہوتی ہے جتنی جسمانی۔ آسٹریلیا میں، ایک ویب سائٹ ہے جو صرف کینو کے لیے وقف ہے۔

آن لائن لاٹری کی خوبصورتی یہ ہے کہ کوئی آن لائن لاٹری ٹکٹ خرید سکتا ہے چاہے وہ لاٹری کے علاقے سے دور ہو۔ تاہم، ریاستی لاٹریوں کا خیال رکھنا چاہیے۔ ان میں سے کچھ کے پاس باہر کے لوگوں کی جیت پر سخت ضابطے ہیں۔ مثال کے طور پر جیت پر تعزیری ٹیکس۔

کینو کے لیے ٹکٹ کہاں سے خریدیں۔
کینو کی تاریخ

کینو کی تاریخ

کینو گیمنگ کی دنیا کے لیے چینیوں کا تحفہ ہے۔ بہت سے میں سے ایک. لیجنڈ یہ ہے کہ یہ تقریبا 2000 سال پہلے کھیلا گیا تھا۔ مبینہ طور پر اس کی آمدنی سے چین کی عظیم دیوار کی تعمیر میں مدد ملی۔ یہ کھیل اس قدر مقبول تھا کہ کینو کے نتائج گاؤں میں بھیجنے کے لیے سفید کبوتر استعمال کیے جاتے تھے، جس کے نتیجے میں اس کھیل کا حوالہ پائی کو پیاؤ (سفید کبوتر کا ٹکٹ) کے طور پر دیا جاتا تھا۔ گیم کو بیگ پیاؤ بھی کہا جاتا تھا۔

چینی تارکین وطن اس کھیل کو اپنے ساتھ امریکہ لے گئے جہاں اس نے تیزی سے پکڑ لیا۔ اس کا نام 19ویں صدی کے ابتدائی تعارف کے بعد تیزی سے تیار ہوا۔ 1886 تک، یہ ٹیکساس میں بہت عام تھا۔ اس وقت، ریاستی جوئے کے قوانین کی خلاف ورزی سے بچنے کے لیے 80 کرداروں کو گھوڑوں کے نام دیے گئے تھے۔ ان قوانین کو منسوخ کرنے کے بعد کردار واپس نمبروں پر لوٹ گئے۔

کینو کی تاریخ
کیا کینو قانونی ہے؟

کیا کینو قانونی ہے؟

کینو قانونی ہے۔ دنیا کے زیادہ تر حصے. یہاں تک کہ کچھ جگہوں پر جہاں جوا کھیلا جاتا ہے، کینو کو ایک تفریحی کھیل کے طور پر دیکھا جاتا ہے۔ حقیقت یہ ہے کہ اسے ریاستی لاٹریوں کے ذریعہ پیش کیا جاسکتا ہے اسے ایک فائدہ دیتا ہے جہاں کچھ دیگر لاٹری گیمز زندہ نہیں رہ سکتے ہیں۔ تاہم، اس کھیل میں قانون کے ساتھ رن-ان ہوا ہے۔ 1996 میں، مثال کے طور پر، کیلیفورنیا کی ایک عدالت نے کینو پر پابندی لگا دی اور کہا کہ یہ حقیقی لاٹری نہیں ہے۔

آن لائن گیمنگ کی ترقی نے سرمئی علاقوں کو بھی جنم دیا ہے جن کا کینو قانونی طور پر استحصال کر سکتا ہے۔ بہت سی جگہوں پر، آن لائن جوا بڑی حد تک غیر منظم ہے۔ کھلاڑیوں کو صرف یہ جاننے کی ضرورت ہے کہ لاٹری ٹکٹ آن لائن کیسے خریدنا ہے اور وہ آف شور آن لائن لاٹری میں حصہ لے سکتے ہیں چاہے ان کے علاقے میں کوئی کینو لاٹری نہ ہو۔

عام طور پر، تاہم، دنیا کینو کے کھیل پر مہربان رہی ہے۔

کیا کینو قانونی ہے؟
کینو کو کیسے کھیلنا ہے۔

کینو کو کیسے کھیلنا ہے۔

کینو کی سادگی شاید اس کی مقبولیت کی ایک وجہ ہے۔ اس میں بنگو جیسا کھیل کا انداز اور اسی طرح کے اصول ہیں۔ تاہم، مخصوص لاٹریوں میں کینو کے کچھ اصولوں کی اپنی تبدیلیاں ہو سکتی ہیں جیسے کہ گھر کے کنارے کو سیٹ کرنا۔

شرط لگانے کے لیے، کینو کے کھلاڑی 80 دستیاب اختیارات میں سے 20 نمبر حاصل کرتے ہیں۔ انفرادی لاٹریاں انتخاب کی زیادہ سے زیادہ تعداد کا تعین کرتی ہیں جو کوئی بھی کھلاڑی کر سکتا ہے۔ اس کے بعد ہر کھلاڑی ہر ایک نمبر کے لیے حصص کی رقم ادا کرتا ہے۔

قرعہ اندازی کے دوران، 80 اختیارات میں سے 20 نمبر بے ترتیب طور پر منتخب کیے جاتے ہیں۔ یہ جسمانی طور پر (جیسے لائیو آن لائن لاٹری میں) یا بے ترتیب نمبر جنریٹر (RNG) کا استعمال کرتے ہوئے کیا جا سکتا ہے۔ اس کے بعد کھلاڑیوں کو ان نمبروں کے لیے ادائیگی ملتی ہے جو قرعہ اندازی میں منتخب کیے گئے نمبروں سے ملتے ہیں۔

ہر لاٹری کا اپنا پے ٹیبل سیٹ کرتا ہے جو اس بات کا تعین کرتا ہے کہ جیتنے والے نمبروں کے لیے کھلاڑیوں کو کتنی رقم ملتی ہے۔ پے ٹیبل ادائیگی کی بنیادی شرح کا تعین کرتا ہے۔ پھر ادائیگی کا حساب مماثل نمبروں (ہٹ) اور کھلاڑی کے دانو کو گھر کے بنیادی شرح سے ضرب دے کر لگایا جاتا ہے۔ اس وجہ سے، کچھ لاٹریز ایک ہی تعداد میں ہٹ کے لیے مختلف رقم ادا کر سکتی ہیں۔ کچھ دراصل کم ہٹ کے لیے زیادہ ادائیگی کرتے ہیں۔

لاٹریز ہٹس کی منتخب تعداد کی بنیاد پر جیک پاٹس بھی پیش کرتی ہیں مثلاً 7 ہٹ کا جیک پاٹ۔

کینو کو کیسے کھیلنا ہے۔
کینو میں جیتنے کی کیا مشکلات ہیں؟

کینو میں جیتنے کی کیا مشکلات ہیں؟

Keno کے تین ورژن ہیں - سکریچ کارڈز، ویڈیو کینو، اور لائیو ڈرائنگ۔ ان میں سے ہر ایک میں مختلف مشکلات ہیں۔ مزید یہ کہ کینو کے ایک ہی ورژن میں مختلف لاٹریوں میں مختلف مشکلات ہوسکتی ہیں۔ یہ مختلف کینو فراہم کنندگان کے مختلف RNG الگورتھم اور مختلف پے ٹیبلز کا نتیجہ ہے۔

تاہم، عام طور پر، Keno کو ایک بری مشکلات والی گیم سمجھا جاتا ہے یہاں تک کہ جب کسی کو لاٹری کا ٹکٹ آن لائن ملتا ہے کیونکہ تمام ورژنز میں اعلیٰ مکان کی وجہ سے۔

کینو کے کھلاڑیوں میں Pick-7 اور Pick-8 سب سے زیادہ پسندیدہ گیمز ہیں۔ وہ زیادہ انعامات جیتنے کا رجحان رکھتے ہیں لیکن جیک پاٹ پر پہنچنے کا امکان کم ہے۔ درمیانی رینج میں انتخاب میں ہمیشہ کھلاڑیوں کے لیے سب سے زیادہ سازگار مشکلات ہوتی ہیں۔ یہ عام طور پر پک-4، 5 اور 6 ہوتے ہیں۔ الگورتھم کے فرق کی وجہ سے، ہر آن لائن لاٹری میں جو کھلاڑی جوا کھیلتا ہے اس میں پے ٹیبل اور مشکلات کو چیک کرنے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔

بہت سے ویڈیو کینو پلیئرز Pick 7 یا Pick 8 گیمز کھیلنے کو ترجیح دیتے ہیں۔ وہ جیک پاٹس نہیں جیتتے، لیکن وہ چھوٹے انعامات جیتتے ہیں۔ نیز، مشکلات اس بات پر منحصر نہیں ہیں کہ آیا کوئی کینو آن لائن کھیلنے کا انتخاب کرتا ہے یا آف لائن۔

کینو میں جیتنے کی کیا مشکلات ہیں؟
اگر آپ Keno جیت جاتے ہیں تو ادائیگی کے اختیارات

اگر آپ Keno جیت جاتے ہیں تو ادائیگی کے اختیارات

جیسا کہ پہلے ذکر کیا گیا ہے، آدائیگی کے طریقے فراہم کنندہ سے فراہم کرنے والے میں فرق ہے۔ اس کا نتیجہ ہر لاٹری میں قابل ادائیگی قواعد میں فرق سے ہوتا ہے۔ کچھ میں، کم ادائیگیوں کے مقابلے میں زیادہ ہٹس چھوٹی ادائیگیوں کو راغب کرتی ہیں۔ ایک کھلاڑی نے جو دانو رکھا ہے وہ بھی اہمیت رکھتا ہے۔

لاٹریوں کو لوٹو کے قوانین بنانے میں جو آزادی حاصل ہے اس سے ادائیگی کا کوئی یقینی فارمولا دینا مشکل ہو جاتا ہے۔ تاہم، یہ ضروری ہے کہ ہر ہٹ جیت کو اپنی طرف متوجہ کرے، حالانکہ اس کے نتیجے میں کھلاڑی اس سے کم جیت سکتے ہیں جو وہ لگاتے ہیں۔ راز یہ ہے کہ کھیلنے سے پہلے کیسینو کی میز کو سمجھ لیا جائے۔ شکر ہے، پے ٹیبل سیدھے اور سمجھنے میں آسان ہیں۔

اگر آپ Keno جیت جاتے ہیں تو ادائیگی کے اختیارات
کینو کھیلنے کے لیے ٹپس اور ٹرکس

کینو کھیلنے کے لیے ٹپس اور ٹرکس

اسی طرح یہ مشکلات کے ساتھ کیسا ہے، کینو کو آن لائن اور آف لائن دونوں طرح سے کھیلنے کے بارے میں ناقابل شکست چالیں تلاش کرنا آسان نہیں ہے۔ ایک چال، تاہم، ایک میں مسلسل کھیلنا ہے۔ آن لائن لاٹری ویب سائٹ. اس سے ان کے پے ٹیبل اور اس کے مطابق کھیلنے کا طریقہ سمجھنے میں مدد ملتی ہے۔

کینو کے نتائج آزاد ہیں، لہذا ترتیب تلاش کرنا سوال سے باہر ہے۔ جو کوئی بھی کینو کی ٹھوس حکمت عملی کی بات کرتا ہے وہ صرف گرم ہوا اڑا رہا ہے۔ بہت سے کھیل کھیلنا بہترین سفر ہوگا، لیکن جوئے کے پرس کے لیے یہ کبھی بھی اچھی حکمت عملی نہیں ہے۔

ہر گیم میں کئی کارڈز کھیلنے سے خطرہ پھیلتا ہے اور مارنے کے امکانات بڑھ جاتے ہیں۔ اس طرح، یہاں تک کہ اگر لاٹری کم ہٹس کے لیے ادائیگی کرتی ہے، تو بہت زیادہ ہٹس حاصل کیے بغیر کئی نمبر کھیلنا ممکن ہے۔ باقاعدگی سے کھیلنے سے کھلاڑی کو پے ٹیبلز کو بہتر طریقے سے سمجھنے میں بھی مدد مل سکتی ہے، یعنی وہ اسٹریٹجک فیصلے بہتر طریقے سے کر سکتے ہیں۔

کینو کھیلنے کے لیے ٹپس اور ٹرکس