ہر لوٹو کھلاڑی کو کیا جاننے کی ضرورت ہے۔

خبریں

2022-06-07

بہت سے آن لائن لاٹری کے شوقین یہ جاننے کے لیے متجسس ہیں کہ ایک سے زیادہ ٹکٹ اور ڈرامے ان کے جیتنے کے امکانات کو کیسے بہتر بناتے ہیں۔ وہ قسمت میں ہیں کیونکہ a لاٹری مشکلات کا کیلکولیٹر یہ جاننے کا بہترین طریقہ ہے۔ کچھ کیلکولیٹر مختلف پول سے حاصل کردہ بونس نمبروں کو مدنظر رکھتے ہیں۔ 

ہر لوٹو کھلاڑی کو کیا جاننے کی ضرورت ہے۔

اس طرح، وہ میگا ملینز اور پاور بال جیسے مقبول گیمز کے لیے مشکلات کی مکمل گنتی کے لیے مثالی ہیں۔ پاور بال مشکلات کے بارے میں مزید معلومات کے لیے اور میگا ملینز مشکلات، کھلاڑی ان لوٹو کے اوڈز پیجز کو بھی دیکھ سکتے ہیں۔ یہ گائیڈ لاٹری اوڈز کیلکولیٹر کے استعمال کے بارے میں مرحلہ وار گائیڈ پیش کرتا ہے۔

ایک لاٹری اوڈز کیلکولیٹر اس میں شامل حساب کو ظاہر کرتا ہے اور حقیقی وقت میں نتائج دکھاتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ ایک لوٹو کھلاڑی مشکلات کے پیچھے کی ریاضی اور مختلف نمبروں کے مجموعوں کا حساب کتاب کرنے کا طریقہ دیکھ سکتا ہے۔ یہ آلہ تین یا زیادہ ڈرائنگ نمبروں والی روایتی لاٹریوں کی اکثریت کے لیے بالکل کام کرتا ہے۔ 

یہ بغیر کسی پابندی کے اضافی نمبروں کو شامل کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ اگرچہ اس کا استعمال لوٹو گیمز کے لیے دہرائے جانے والے نمبروں کے ساتھ مشکلات کا حساب لگانے کے لیے کیا جا سکتا ہے، لیکن یہ ان لوگوں کے ساتھ کام نہیں کر سکتا جن کے لیے درست ترتیب میں مماثل قرعہ اندازی کی ضرورت ہوتی ہے۔

لاٹری اوڈس کیلکولیٹر کیسے کام کرتا ہے؟

مطلوبہ لاٹری جیتنے کے امکانات کا تعین کرنے کا سب سے آسان طریقہ اس صفحہ پر مفت کیلکولیٹر کا استعمال کرنا ہے۔ اس حساب کے لیے درکار تمام معلومات ایک جگہ پر دستیاب ہیں، اس لیے ارد گرد تلاش کرنے یا پیچیدہ الگورتھم کا پتہ لگانے کی کوشش کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ کوئی بھی جو یہ جاننا چاہتا ہے کہ اس بات کا کتنا امکان ہے کہ وہ دی گئی لاٹری جیت جائے گا اسے نیچے دیے گئے مراحل پر عمل کرنا چاہیے۔

1. گیندوں کے پہلے سیٹ کے لیے نامزد فیلڈز کو پُر کرنا

لاٹری اوڈز کیلکولیٹر میں ایسے فیلڈز ہوتے ہیں جو گیندوں کے ابتدائی سیٹ کی خصوصیات کو ظاہر کرتے ہیں۔ مثال کے طور پر، فیلڈ 'گیندوں کی تعداد' ان نمبروں کی نشاندہی کرتی ہے جو ڈرائنگ میں ظاہر ہوں گے۔ 'رینج' صرف شامل نمبروں کا دائرہ کار ہے، جیسے، میں 6/49 لوٹو، رینج 1 - 49 ہے۔ لہذا، کھلاڑی کو میدان میں 'گیندوں کی تعداد' میں 6 درج کرنا چاہئے۔

2. گیندوں کا ایک اور سیٹ شامل کرنا

کچھ لاٹریوں میں دوسرا ڈرم ہوتا ہے۔ اوڈز کیلکولیٹر پر، اسے جمع کے نشان (+) پر کلک کرکے گیندوں کے ایک اور سیٹ کے طور پر شامل کیا جا سکتا ہے۔ اس سیٹ کی مخصوص تفصیلات شامل کرنا بہت ضروری ہے۔ اگر دو سے زیادہ اضافی ڈرم ہیں، تو یہ صرف اضافی سیٹوں کو دوسرے + کے ساتھ شامل کرنے کی بات ہے۔ واضح رہے کہ سنگل ڈرم لٹو کے لیے گیندوں کا ایک سیٹ درکار ہوتا ہے، اس لیے ایسی صورت میں یہ مرحلہ لاگو نہیں ہوگا۔

3. ٹکٹوں کی تعداد چننا

ہر کھلاڑی کا ایک مخصوص بجٹ ہوتا ہے جو اس بات کا تعین کرتا ہے کہ وہ کتنے لوٹو ٹکٹ خرید سکتے ہیں۔ یہاں منتخب کرنے کی قدر مکمل طور پر لوٹو پلیئر پر منحصر ہے۔

4. حتمی شکل دینا

سب کچھ طے ہونے کے بعد، لاٹری اوڈز کیلکولیٹر جیک پاٹ جیتنے کی صلاحیت کو ظاہر کرنے کے لیے تیار ہے۔ 'Calculate' بٹن پر کلک کرنے کے بعد نتائج پاپ اپ ہو جائیں گے۔ یہ ہر ٹکٹ کے لیے جیتنے کی مشکلات کو بھی الگ کر دے گا۔ مختلف نتائج دیکھنے اور ان کا موازنہ کرنے کے لیے اعداد و شمار کو ایڈجسٹ کرنا ٹھیک ہے۔

کیا لاٹری اوڈز کیلکولیٹر درست ہے؟

ایک پیشہ ور ٹیم اس صنعت میں کچھ پسندیدہ لوٹو مشکلات کے پیچھے ہے، لہذا صارفین اس کیلکولیٹر اور اس سے جو بھی آتا ہے اس پر بھروسہ کر سکتے ہیں۔ یہ ایک آزمایا ہوا اور آزمایا ہوا لاٹری فارمولہ استعمال کرتا ہے، جس سے کھلاڑیوں کو پیچیدہ طریقوں سے نمٹنے کے بغیر ریاضی کا فائدہ اٹھانا پڑتا ہے۔

لاٹری اوڈز کیلکولیٹر کا سب سے اچھا حصہ یہ ہے کہ اسے نوزائیدہوں سے لے کر لٹو پلیئرز تک کوئی بھی استعمال کر سکتا ہے۔ جیسا کہ اوپر بیان کیا گیا ہے، مطلوبہ نتائج حاصل کرنے میں صرف چند کلکس کی ضرورت ہوتی ہے۔ تجربہ کار کھلاڑی بہتر نتائج کے لیے اسے لاٹری نمبر جنریٹر کے ساتھ جوڑ سکتے ہیں۔ 

اس سے بھی بہتر، یہ ٹول لامحدود کیلیبریشن کے ساتھ استعمال کرنے کے لیے آزاد ہے اور حساس ڈیٹا کا مطالبہ نہیں کرتا ہے۔ یہ تمام لاٹری کھلاڑیوں کے لیے ایک قیمتی اثاثہ ہے- آخرکار، جیتنے کے امکانات کا تخمینہ لگانے سے یہ معلوم کرنے میں مدد مل سکتی ہے کہ آیا کوئی مخصوص گیم آزمانے کے قابل ہے یا نہیں۔

تازہ ترین خبریں

دنیا بھر میں لاٹریوں کی تقسیم
2022-09-20

دنیا بھر میں لاٹریوں کی تقسیم

خبریں