خبریں

February 12, 2024

کھیلوں کی بیٹنگ، لاٹری، اور کیسینو کی الاباما کی ممکنہ قانونی حیثیت: ایک گیم بدلنے والا موقع

Faiza Khan
WriterFaiza KhanWriter
ResearcherAishwarya NairResearcher

الاباما ممکنہ طور پر اسپورٹس بیٹنگ، ایک ریاستی لاٹری، اور 10 کیسینو کے قیام کو قانونی حیثیت دینے کے راستے پر ہے۔ جوئے کی مجوزہ قانون سازی پر اس ہفتے ووٹنگ متوقع ہے، جو کہ 1999 میں لاٹری کو مسترد کیے جانے کے بعد قانونی حیثیت دینے کی پہلی کوشش ہے۔

کھیلوں کی بیٹنگ، لاٹری، اور کیسینو کی الاباما کی ممکنہ قانونی حیثیت: ایک گیم بدلنے والا موقع

ممکنہ قانونی کاری

اگر قانون سازوں نے قانون سازی کی تو الاباما کے رہائشیوں کو نومبر میں ہونے والے آئندہ عام انتخابات میں اس معاملے پر ووٹ دینے کا موقع ملے گا۔ قانون سازی کا مقصد آف لائن اور آن لائن کھیلوں کی بیٹنگ، اور ٹیبل گیمز اور سلاٹ مشینوں کی پیشکش کرنے والے 10 نئے کیسینو کا افتتاح، ریاستی لاٹری قائم کرنا ہے۔

قانون سازی کا عمل

ایوان نمائندگان میں دائر کردہ قانون سازی دو اضافی بلوں پر مشتمل ہے۔ ایک بل الاباما کے آئین میں پیش کیا جائے گا اور ریاست میں جوئے کو قانونی شکل دینے کے لیے بنیادی قانون سازی کا کام کرے گا۔ دوسرے بل میں مجوزہ کیسینو کی آپریشنل اور مقامی تفصیلات کا احاطہ کیا جائے گا۔

حمایت اور منظوری

اینڈی وِٹ، ریپبلکن کے نمائندے اور قانون سازی کے تخلیق کاروں کے رہنما، توقع کرتے ہیں کہ کمیٹی اس ہفتے کوئی فیصلہ کر لے گی۔ کامیاب ہونے کے لیے، وکلاء کو ریپبلکن اور ڈیموکریٹس دونوں کی حمایت کی ضرورت ہوگی۔

کیسینو کے مقامات

10 مجوزہ کیسینو میں سے تین قبائلی اراضی پر واقع ہوں گے جو کریک انڈینز کے پورچ بینڈ کی ملکیت ہیں۔ یہ کیسینو Atmore، Wetumpka اور Montgomery میں واقع ہوں گے۔ باقی چھ کیسینو جیفرسن، گرین، موبائل، میکون، لونڈس اور ہیوسٹن کاؤنٹیز میں رکھے جائیں گے۔ پورچ کریکس کو غیر قبائلی زمین پر کیسینو بنانے کے لیے حتمی لائسنس جاری کیا جائے گا۔

ریاست کے لیے فوائد

مجوزہ قانون سازی کے تحت گیمنگ ریونیو پر 24% کی شرح سے ٹیکس لگایا جائے گا، جبکہ سپورٹس بیٹنگ سے حاصل ہونے والی آمدنی پر 17% ٹیکس لگایا جائے گا۔ اگرچہ سرکاری آمدنی کی توقعات نامعلوم ہیں، حامیوں کا اندازہ ہے کہ ریاست سالانہ $800 ملین سے زیادہ کما سکتی ہے۔

پیدا ہونے والی آمدنی کو دو نئے فنڈز کے لیے مختص کیا جائے گا: لاٹری فار ایجوکیشن فنڈ اور گیمنگ ٹرسٹ فنڈ۔ قانون سازوں کو اس بات کا تعین کرنے کا اختیار ہوگا کہ ان فنڈز کو ہر سال کس طرح استعمال کیا جاتا ہے۔

فنڈز بنیادی طور پر تعلیم کو سپورٹ کریں گے، بشمول دو سالہ کالجوں، تکنیکی اسکولوں، مقامی اسکولوں، اور یونیورسٹیوں میں تحقیقی پروگراموں کے لیے وظائف۔ مزید برآں، فنڈز دیہی صحت کی دیکھ بھال کے پروگراموں، کم آمدنی والے افراد کے لیے امداد، سڑکوں اور پلوں جیسے بنیادی ڈھانچے کے منصوبوں اور ریاستی پارکوں کی دیکھ بھال کے لیے مختص کیے جائیں گے۔

ریگولیشن اور نگرانی

الاباما میں جوئے کی مجوزہ کارروائیوں کو الاباما گیمنگ کمیشن کے ذریعے منظم کیا جائے گا، جو لائسنس جاری کرنے اور جوئے کی تمام سرگرمیوں کی نگرانی کے لیے ذمہ دار ایک نئی قائم کردہ ایجنسی ہے۔ کمیشن نو ارکان پر مشتمل ہوگا اور اس میں گیمنگ انفورسمنٹ ڈویژن شامل ہوگا۔ مزید برآں، سات ارکان کا ایک بورڈ الاباما لاٹری کارپوریشن کی نگرانی کرے گا۔

About the author
Faiza Khan
Faiza Khan
About

فیضہ خان، لاہور کی فخریہ مقیم، کیسینو گیمنگ اور پاکستان کی گہری جڑوں والی روایات میں واقع ہے۔ زبانی ماہرت اور گیمنگ کی گہری سمجھ سے مسلح ہوکر وہ آن لائن کیسینو کی عالمی دنیا میں اصلی پاکستانی جھلک لاتی ہے

Send email
More posts by Faiza Khan

تازہ ترین خبریں

سکریچ آف سے جیک پاٹ تک: جنوبی کیرولائنا کی ایک خاتون کی $300,000 جیت
2024-04-15

سکریچ آف سے جیک پاٹ تک: جنوبی کیرولائنا کی ایک خاتون کی $300,000 جیت

خبریں