خبریں

April 30, 2024

لاٹری لمبو: جیتنے والے نئے قومی لاٹری قوانین کے درمیان انعامات کے منتظر ہیں۔

Faiza Khan
WriterFaiza KhanWriter
ResearcherAishwarya NairResearcher

لندن کے قلب میں، ایک صوفے کے پیچھے پایا جانے والا ایک پرانا لاٹری ٹکٹ ایک ایسی کہانی کو بیان کرتا ہے جو حالیہ قومی لاٹری جیتنے والوں کو درپیش غیر متوقع موڑ کی عکاسی کرتا ہے۔ نومبر 1994 میں اپنے آغاز کے بعد سے، کیملوٹ گروپ کے ذریعے چلایا جاتا ہے، نیشنل لاٹری پورے برطانیہ میں امید اور جوش کا مرکز بن گئی ہے۔ تاہم، ایک کثیر القومی لاٹری آپریٹر Allwyn کی طرف آپریشنل ہاتھوں میں ایک حالیہ تبدیلی نے نئے قواعد متعارف کرائے ہیں جنہوں نے کچھ فاتحین کو پابند سلاسل کر دیا ہے، اور ان کی جیت کا انتظار توقع سے زیادہ طویل ہے۔

لاٹری لمبو: جیتنے والے نئے قومی لاٹری قوانین کے درمیان انعامات کے منتظر ہیں۔
  • کلیدی ٹیک وے ایک: فروری میں Camelot سے Allwyn میں منتقلی کے نتیجے میں لاٹری جیتنے کا دعویٰ کرنے کے طریقے میں تبدیلیاں آئی ہیں، خاص طور پر £500 اور £50,000 کے درمیان انعامات کو متاثر کرنا۔
  • کلیدی ٹیک وے دو: جیتنے والوں کو اب اپنی جیت کا دعویٰ کرنے کے لیے ایک زیادہ بوجھل آن لائن عمل کا سامنا کرنا پڑتا ہے، جس سے اہم تاخیر اور مایوسی ہوتی ہے۔
  • کلیدی ٹیک وے تین: جبکہ Allwyn ان دانتوں کے مسائل کو تسلیم کرتا ہے، اس عمل کو ہموار کرنے اور لاٹری کے شرکاء کے تجربے کو بہتر بنانے کی کوششیں کی جا رہی ہیں۔

جیتنے والے انتظار کے کھیل میں پکڑے گئے۔

جیتنے کی خوشی کچھ لوگوں کے لیے صبر کے امتحان میں بدل گئی ہے، جیسا کہ سرگئی کوفی اسکوائر کے تجربے سے واضح ہوتا ہے۔ 61 سالہ، جس نے دبئی کی چھٹیوں کے لیے اپنی £1,500 کی جیت کو استعمال کرنے کا خواب دیکھا تھا، نئے دعوے کے عمل کی وجہ سے اپنی جیت تک رسائی کے لیے خود کو طویل انتظار میں پاتا ہے۔ یہ منظر کوئی انوکھا نہیں ہے، کیونکہ 69 سالہ ٹیکسی ڈرائیور رے لیرڈ نے £800 جیتنے کے بعد جذبات کی بازگشت سنائی۔ نئے نظام کے تحت جیتنے والوں کے درمیان مایوسی کے ایک مشترکہ دھاگے کو اجاگر کرتے ہوئے، مالیاتی کشن کے لیے Laird کی توقع تاخیر اور وضاحت کی کمی کے ساتھ پوری ہوئی ہے۔

انعامات جمع کرنے میں تبدیلی

پہلے، ڈاکخانوں میں لاٹری کے بڑے انعامات کا دعویٰ کیا جا سکتا تھا، اب یہ سہولت چھن گئی ہے۔ جیتنے والوں کو 180 دن کی سخت ونڈو میں بذریعہ ڈاک تفصیلات اور جسمانی ٹکٹ جمع کرواتے ہوئے آن لائن طریقہ کار پر جانا چاہیے۔ یہ ڈیجیٹل شفٹ ماضی سے بالکل الگ ہونے کی نشان دہی کرتا ہے، جو ٹیکنالوجی سے کم جاننے والوں کے لیے رکاوٹیں ڈالتا ہے اور انعام کی واپسی کے لیے انتظار کی مدت کو بڑھاتا ہے۔

فاتحین کی آوازیں۔

سرگئی اور رے کی کہانیاں لاٹری کے شرکاء میں پھیلنے والے وسیع تر عدم اطمینان پر روشنی ڈالتی ہیں۔ ان کے تجربات کی بازگشت مایوسی کے احساس سے گونجتی ہے، کیونکہ بیوروکریٹک رکاوٹیں فتح کے ابتدائی سنسنی کو چھا جاتی ہیں۔ اپنے دعوے کو حل کرنے کے لیے سرگئی کی بار بار کوششیں اور اپنی مالی ذمہ داریوں پر رے کی پریشانی جیتنے والوں پر نئے عمل سے ہونے والے جذباتی نقصان کی مثال ہے۔

ایلوین کا ردعمل اور آگے کی سڑک

Allwyn نئے دعوی کے عمل کی طرف سے پیش کردہ چیلنجوں کو تسلیم کرتا ہے اور فعال طور پر علاج کی تلاش میں ہے. ذیلی £1,000 جیت کے لیے ٹرائل جیسے اقدامات، جن کے لیے اب فزیکل ٹکٹ بھیجنے کی ضرورت نہیں ہے، بیک لاگ کو کم کرنے اور فاتح کے تجربے کو بڑھانے کی جانب ایک قدم کا اشارہ دیتے ہیں۔ ان کوششوں کے باوجود، متاثرہ فاتحین کے جذبات شکوک و شبہات میں سے ایک اور ماضی کی سادگی کی خواہش ہے۔

لاٹری کلچر پر اثرات

Allwyn کی ذمہ داری کے تحت منتقلی کی مدت قومی لاٹری کے لیے ایک اہم موڑ ہے۔ ان دانتوں کے مسائل کو کتنی تیزی اور مؤثر طریقے سے حل کیا جاتا ہے اس سے عوام کے تاثرات اور لاٹری میں شرکت پر اثر پڑے گا۔ جیسا کہ ادارہ صارف کی سہولت کے ساتھ جدت کو متوازن کرنے کی کوشش کرتا ہے، سرگئی، رے، اور دیگر کی کہانیاں لاٹری کے مرکز میں انسانی عنصر کی یاد دہانی کے طور پر کام کرتی ہیں—ایک خواب، ایک موقع، اور، اب، ایک انتظار کا کھیل۔

نئے دعوی کے عمل اور اپ ڈیٹس کے بارے میں مزید معلومات کے لیے، لاٹری کے شرکاء کو نیشنل لاٹری کی آفیشل ویب سائٹ پر جانے کی ترغیب دی جاتی ہے۔

About the author
Faiza Khan
Faiza Khan
About

فیضہ خان، لاہور کی فخریہ مقیم، کیسینو گیمنگ اور پاکستان کی گہری جڑوں والی روایات میں واقع ہے۔ زبانی ماہرت اور گیمنگ کی گہری سمجھ سے مسلح ہوکر وہ آن لائن کیسینو کی عالمی دنیا میں اصلی پاکستانی جھلک لاتی ہے

Send email
More posts by Faiza Khan
undefined is not available in your country. Please try:

تازہ ترین خبریں

پاور بال جیک پاٹ $47 ملین پر چڑھ گیا: آپ کو کیا جاننے کی ضرورت ہے۔
2024-05-14

پاور بال جیک پاٹ $47 ملین پر چڑھ گیا: آپ کو کیا جاننے کی ضرورت ہے۔

خبریں