لاٹری جیتنے والوں کے پانچ عجیب کیسز

خبریں

2022-03-08

چونکہ لاٹریاں ایک چیز بن گئی ہیں، جیتنے والے بے شمار ہیں۔ میگا ملینز، یورو ملینز، پاور بال، اور باقی ایک بار نامعلوم افراد کو لائم لائٹ میں لے آئے ہیں۔ لیکن پھر، اس لاٹ میں ہر طرح کے کردار ہیں۔ لوٹو جیتنے والوں کی کامیابی کی بہت سی کہانیاں ہیں اور عجیب بھی۔ یہ مضمون لاٹری جیتنے والوں کی پانچ عجیب و غریب کہانیوں کا اشتراک کرتا ہے۔

لاٹری جیتنے والوں کے پانچ عجیب کیسز

جیرالڈ مسواگن

لاٹو کی سب سے عجیب کہانیوں میں سے ایک جیرالڈ مسواگن کی ہے، جو 1998 کی قرعہ اندازی میں $10 ملین لاٹری جیتنے والے تھے۔ جب ونی پیگ کے خاندانی آدمی نے انعام حاصل کیا، تو اس نے اپنے خاندان اور دوستوں کے ساتھ شاندار کاریں خرید کر اور ایک محلاتی گھر میں سرمایہ کاری کی جو 24/7 پارٹی موڈ میں تھا۔ وہ DUI سے لے کر جنسی زیادتی تک قانون کے ساتھ متعدد واقعات میں بھی ملوث تھا۔ آخرکار، وہ ٹوٹ گیا اور بقا کے لیے معمولی نوکریاں کرنے لگا، اس سے پہلے کہ اس نے بعد میں اپنی جان لے لی۔ لاٹری مارنے کے سات سال بعد مسواگن چلی گئی۔

عروج خان

ایک اور المناک انجام عروج خان کا تھا، جو اپنی خوش قسمتی کی وجہ سے مارا گیا، لیکن اس کی موت کی اصل وجہ برسوں بعد سامنے آئی۔ خان ڈرائی کلیننگ کے کاروبار میں ایک کامیاب تاجر تھا جب اس نے 2012 کی قرعہ اندازی میں 1 ملین ڈالر کی الینوائے لاٹری حاصل کی۔ 

اس نے سالانہ کی بجائے $424,500 کی یکمشت رقم لینے کا فیصلہ کیا۔ اسے بہت کم معلوم تھا کہ رقم اس کے قتل کا باعث بنے گی۔ افسوس کی بات ہے کہ خان لاٹری جیتنے کے ایک ماہ سے بھی کم عرصے میں انتقال کر گئے۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ اس کا چیک بھیجنے کے اگلے ہی دن اس کی موت ہوگئی۔ جس چیز کو قدرتی موت قرار دیا گیا وہ بعد میں سائینائیڈ کا زہر پایا گیا۔

جیک وائٹیکر

لاٹری کا جیک پاٹ مسائل کا ذریعہ نہیں ہونا چاہیے لیکن جیک وائٹیکر کے لیے نہیں، جو $314.9 ملین پاور بال کے فاتح ہیں۔ جس وقت وہ جیک پاٹ حاصل کر رہا تھا، وائٹیکر کی مالیت تقریباً 17 ملین ڈالر تھی اور وہ ایک اعلیٰ کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والی کنٹریکٹنگ فرم کے صدر کے طور پر کافی اچھی زندگی گزار رہے تھے۔ لیکن جب اس نے اپنی لوٹو جیت کو کیش کیا تو سارا جہنم ٹوٹ گیا۔ 

وائٹیکر کے حوالے سے کہا گیا ہے کہ لاٹری جیتنے کے بعد سے لالچ پر قابو نہیں تھا۔ اس نے پیسے چھڑکائے اور اسے سٹرپ کلبوں میں ضائع کیا۔ وہ بہت زیادہ شراب پینے والا بن گیا اور اکثر لڑائی جھگڑوں اور قانون کے ساتھ مسائل میں پڑ جاتا تھا۔ 2020 میں ان کی موت کے وقت، یہ اطلاع ملی تھی کہ وائٹیکر ٹوٹ گیا تھا۔

بلی باب ہیرل جونیئر

ہوم ڈپو کے کارکن بلی باب ہیرل جونیئر نے ٹی وی، بل بورڈز پر لٹو کے اشتہارات دیکھے تھے، لوٹو سائٹس، اور یہاں تک کہ اخبارات اور باقاعدہ بن گئے۔ جب اس نے $31 ملین کا جیک پاٹ مارا تو اس کا مطلب تھا کہ وہ شیلفوں کو ذخیرہ کرنا جاری نہیں رکھے گا۔ اس کے بجائے اس نے اپنے دوستوں اور خاندان والوں، گرجا گھروں اور خیراتی اداروں کو پیسے بٹورتے ہوئے ایک بے حد زندگی کا آغاز کیا۔ 

ہیرل کو یہ احساس نہیں تھا کہ اس کا پیسہ وہی ہے جو ہر کوئی چاہتا تھا۔ پہلے سال میں، چیزیں خراب ہونے لگیں جب اسے معلوم ہوا کہ اس کے پاس پیسے نہیں ہیں۔ اس کی شادی ختم ہونے لگی، اور آخر کار، اسے اپنی زندگی گزارنے کے لیے معمولی نوکریاں کرنی پڑیں۔ آخر کار، مایوسی کی وجہ سے، ہیرل نے لاٹری جیتنے کے دو سال سے بھی کم عرصے کے بعد خود کو گولی مار دی۔

ابراہیم شیکسپیئر

آرام دہ مزدور ابراہم شیکسپیئر کی زندگی اس وقت بدل گئی جب اس نے 31 ملین جیک پاٹ میں سے 17 ملین میں فلوریڈا لوٹو کیشنگ جیتا۔ پریشانی اس وقت شروع ہوئی جب اس کے ساتھی کارکن نے، جس سے اس نے ٹکٹ خریدے تھے، اس پر مقدمہ کر دیا۔ بدقسمتی سے، یہ اس کی پریشانیوں کا خاتمہ نہیں تھا۔ 

اس نے لاپرواہی سے پیسے بٹورنا شروع کر دیے اور اپنی لاٹری جیتنے کے چند مہینوں بعد ہی، اس کی صرف ایک باقی ماندہ جائیداد $1 ملین کا گھر اور چند کاریں تھیں۔ 2009 میں، اسے گمشدہ قرار دیا گیا، صرف اگلے سال وہ مردہ پایا گیا۔ ایک واقف کار، ڈورس مور، کو اس کے قتل کا مجرم ٹھہرایا گیا اور اسے عمر قید کی سزا سنائی گئی۔ اس کا مقصد کیا تھا؟ شیکسپیئر کا پیسہ، جو اس نے غبن کیا تھا۔

اوپر لاٹری جیتنے والوں کی کچھ عجیب و غریب کہانیاں ہیں۔ ایک اور عجیب مگر مضحکہ خیز کہانی ہسپانوی رپورٹر نتالیہ ایسکوڈیرو کی ہے۔ وہ وائننگ ٹکٹ حاصل کرنے پر اس قدر پرجوش تھی کہ اس نے لائیو ٹی وی پر اپنی نوکری چھوڑ دی صرف یہ محسوس کرنے کے لیے کہ اس نے صرف $5,500 جیتا ہے۔

تازہ ترین خبریں

دنیا بھر میں لاٹریوں کی تقسیم
2022-09-20

دنیا بھر میں لاٹریوں کی تقسیم

خبریں