خبریں

November 21, 2023

قومی لاٹری سب سے زیادہ مقبول نمبروں کو ظاہر کرتی ہے۔

Faiza Khan
WriterFaiza KhanWriter
ResearcherAishwarya NairResearcher

2004 میں، ایک مشہور ٹی وی شو نے نمبروں کا ایک سیٹ جاری کیا اور دعویٰ کیا کہ وہ کسی بھی لاٹری میں جیتنے کے سب سے زیادہ امکانات ہیں۔ اس شو کی بدولت، سینکڑوں لوگ آج تک نمبروں کا مجموعہ استعمال کرتے ہیں۔ تاہم، اس میں تبدیلی کا امکان ہے کیونکہ نیشنل لاٹری نے کئی سالوں سے جمع کیے گئے اعدادوشمار کے مطابق سب سے زیادہ مقبول لاٹری نمبرز جاری کیے ہیں۔

قومی لاٹری سب سے زیادہ مقبول نمبروں کو ظاہر کرتی ہے۔

نیشنل لاٹری کے مطابق، زیادہ تر لاٹری پنٹر عام طور پر ایسے مجموعے چنتے ہیں جن میں سات کے ضرب شامل ہوتے ہیں، جو کہ 42، 35، 28، 21، 14 اور 7 ہوتے ہیں۔ وضاحت کا ایک حصہ یہ ہے کہ نمبر سات زیادہ تر ثقافتوں میں ایک خوش قسمت نمبر سمجھا جاتا ہے۔ تاہم، سات کے ضرب کے مقبول ہونے کے باوجود، وہ ایک ہی قرعہ اندازی میں شاذ و نادر ہی اکٹھے ہوتے ہیں۔ ان نمبروں کے ہونے کا امکان ہے کہ کسی کھلاڑی کو کم انعامی رقم ملے گی نہ کہ لاٹری کا جیک پاٹ۔

دوسرے لکی نمبرز

قومی لاٹری کی رپورٹ یہ بھی بتاتی ہے کہ پانچ کے ضرب کو بھی عام طور پر زیادہ تر کھلاڑی چنتے ہیں اور دوسرے نمبر کی مقبول ترین ترتیب ہے۔ رپورٹ کا ایک دلچسپ حصہ یہ تھا کہ لوسٹ نامی ایک مشہور ٹی وی شو کی بنیاد پر مقبولیت میں تیسرے نمبر پر کون سا نمبر آتا ہے۔

سیریز، لوسٹ، لوگوں کے ایک گروپ پر مبنی ہے جو ہوائی جہاز کے حادثے میں ملوث ہے اور ایک جزیرے پر پھنسے ہوئے ہیں۔ متاثرین میں سے ایک نے طیارہ حادثے سے پہلے خوش قسمت نمبر 4، 8، 15، 16، 23 اور 42 کا استعمال کرتے ہوئے لاٹری جیتی تھی۔ آن لائن لاٹری کھلاڑی ایک ہی نمبر کی ترتیب کو استعمال کرتے رہے ہیں، جس سے یہ لاٹریوں کی تاریخ کا تیسرا مقبول ترین نمبر ہے۔

دیگر مجموعے نو اور دس اور ایک سے چھ کے ضرب ہیں۔ 7، 17، 27، 37، 47، 57 ایک اور قابل ذکر مجموعہ ہے، جسے 'تمام 7s' کہا جاتا ہے۔

نیشنل لاٹری نے یہ معلومات 20 ملین یورو کی قرعہ اندازی سے پہلے شیئر کیں، جو کہ جیتنا ضروری ہے۔

قومی لاٹری کے خیالات

جیتنے والوں کے سینئر مشیر، کارٹر اینڈی کیملوٹ نے مقبول خوش قسمت نمبروں کو ایک راز سمجھا جس پر تنظیم نے ریلیز کرنے کا فیصلہ کرنے سے پہلے طویل عرصے تک بحث کی تھی۔ اس کی بنیادی تشویش یہ تھی کہ معلومات کو جاری کرنے سے ان پنٹروں کی تعداد میں اضافہ ہو گا جنہوں نے نمبر کی ترتیب کا انتخاب کیا۔ اگر قرعہ اندازی کے نتیجے میں کسی بھی ترتیب کو نمایاں کیا گیا تو، بہت زیادہ جیک پاٹ جیتنے والے انعام میں شریک ہوں گے کہ ہر ایک کو ملنے والی رقم زیادہ نہیں ہوگی۔

دوسری طرف، مقبول نمبروں اور نمبروں کی ترتیب کا اجرا قرعہ اندازی پر اثر انداز نہیں ہوتا ہے۔ مزید برآں، پنٹرز کے پاس اب بھی دوسرے نمبروں کی ترتیب کو منتخب کرنے کا اختیار ہے کیونکہ کوئی بھی نمبر ترتیب ممکنہ طور پر جیک پاٹ جیت سکتا ہے۔ اس استدلال نے لاٹری تنظیم کو عوام کے ساتھ معلومات کا اشتراک کرنے کا فیصلہ کیا۔

پاپولر پنٹر کی آراء

لاٹری کھیلنے والے بہت سے پنٹروں نے نیشنل لاٹری کی طرف سے جاری کردہ رپورٹس پر اپنی رائے کا اظہار کیا ہے۔ آراء پنٹروں میں ملے جلے جذبات کی نشاندہی کرتی ہیں۔ ان میں سے کچھ کافی ناخوش ہیں کہ معلومات کو عوامی طور پر شیئر کیا گیا ہے۔ اس کی بنیادی وجہ یہ ہے کہ وہ محسوس کرتے ہیں کہ ان کے پاس خوش قسمت ترین تعداد کے امتزاج کا راز تھا جس پر وہ انحصار کرتے تھے، جو اب پوری دنیا کے سامنے آچکا ہے۔ تاہم، ان کی کوئی بنیاد نہیں ہے کیونکہ نمبروں کے امتزاج کبھی بھی قومی لاٹری قرعہ اندازی میں ظاہر نہیں ہوئے، اور اس بات کی کوئی ضمانت نہیں ہے کہ وہ ظاہر ہوں گے۔

دوسرے پنٹروں کا خیال ہے کہ معلومات کو ظاہر کرنا ایک بہت اچھا فیصلہ تھا۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ یہ پنٹروں کو اس بارے میں معلومات فراہم کرتا ہے کہ کن نمبروں کو خوش قسمت سمجھا جاتا ہے یا نمبروں کی ترتیب کے بارے میں معلومات فراہم کرتا ہے اگر وہ جیتنے کی صورت میں بہت سے دوسرے پنٹرز کے ساتھ جیک پاٹ کا اشتراک نہیں کرنا چاہتے ہیں۔

مجموعی طور پر، ان نمبروں یا ترتیبوں کو گائیڈ پوسٹ کے طور پر استعمال کیا جانا ہے اور انہیں لاٹری جیتنے کی کلید سمجھنے کی غلطی نہیں کرنی چاہیے۔

About the author
Faiza Khan
Faiza Khan
About

فیضہ خان، لاہور کی فخریہ مقیم، کیسینو گیمنگ اور پاکستان کی گہری جڑوں والی روایات میں واقع ہے۔ زبانی ماہرت اور گیمنگ کی گہری سمجھ سے مسلح ہوکر وہ آن لائن کیسینو کی عالمی دنیا میں اصلی پاکستانی جھلک لاتی ہے

Send email
More posts by Faiza Khan
undefined is not available in your country. Please try:

تازہ ترین خبریں

پاور بال جیک پاٹ $47 ملین پر چڑھ گیا: آپ کو کیا جاننے کی ضرورت ہے۔
2024-05-14

پاور بال جیک پاٹ $47 ملین پر چڑھ گیا: آپ کو کیا جاننے کی ضرورت ہے۔

خبریں