خبریں

February 14, 2024

سرفہرست 10 فیس بک گھوٹالے: اپنے آپ کو کیسے پہچانیں اور ان کی حفاظت کریں۔

Faiza Khan
WriterFaiza KhanWriter
ResearcherAishwarya NairResearcher

Facebook ایک طاقتور پلیٹ فارم ہے جو دنیا بھر میں اربوں لوگوں کو جوڑتا ہے۔ تاہم، اس کا وسیع پیمانے پر استعمال غیر مشکوک صارفین کا استحصال کرنے کے خواہاں دھوکہ بازوں کے لیے ایک اہم ہدف بھی بناتا ہے۔ سالوں کے دوران، فیس بک پر گھوٹالوں کی نفاست تیار ہوئی ہے، جس سے حقیقی تعاملات اور فریب کاری والی اسکیموں کے درمیان فرق کرنا مشکل ہوتا جا رہا ہے۔ اس آرٹیکل میں، ہم فیس بک کے سرفہرست 10 گھوٹالوں کا گہرائی سے جائزہ لیں گے، انہیں پہچاننے کے طریقے کے بارے میں تجاویز دیں گے، اور اپنے آپ کو بچانے کے لیے حکمت عملی پیش کریں گے۔

سرفہرست 10 فیس بک گھوٹالے: اپنے آپ کو کیسے پہچانیں اور ان کی حفاظت کریں۔

1. جعلی پروفائل سے دوستی کی درخواست

دھوکہ باز اپنے متاثرین کا اعتماد حاصل کرنے کے لیے احتیاط سے جعلی پروفائلز بناتے ہیں، بعض اوقات اصلی اکاؤنٹس کی کلوننگ کرتے ہیں۔ ان پروفائلز میں اکثر کم سے کم ذاتی مواد اور دوستوں کی تعداد کم ہوتی ہے۔ اس گھوٹالے کا شکار ہونے سے بچنے کے لیے، دوست کی درخواستیں قبول کرنے سے پہلے پروفائلز کی چھان بین کریں۔ باہمی دوستوں اور حالیہ سرگرمی کی جانچ کریں۔ ایک حقیقی پروفائل کا عام طور پر ایک مدت کے دوران دوسروں کے ساتھ تعامل ہوتا ہے۔

2. فشنگ پیغامات

فریب دہی کے پیغامات کو دوستوں یا معروف اداروں کے پیغامات کی نقل کرنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے، جو آپ کو بدنیتی پر مبنی لنکس پر کلک کرنے پر مجبور کرتے ہیں۔ یہ لنکس آپ کی اسناد کو چرانے کے لیے بنائے گئے جعلی لاگ ان صفحات کا باعث بن سکتے ہیں۔ اس اسکینڈل میں پڑنے سے بچنے کے لیے، غیر متوقع لنکس یا درخواستوں کے ساتھ احتیاط برتیں، یہاں تک کہ معلوم رابطوں سے بھی۔ دوسرے ذرائع سے تصدیق کریں اگر کوئی پیغام کردار سے باہر لگتا ہے۔

3. رومانوی گھوٹالے

رومانوی گھوٹالوں میں، دھوکہ دہی کرنے والے رومانوی تعلقات استوار کرنے کے لیے جعلی شناختوں کا استعمال کرتے ہیں، بالآخر متاثرین کو رقم بھیجنے یا ذاتی معلومات کو ظاہر کرنے کے لیے جوڑ توڑ کرتے ہیں۔ شکار بننے سے بچنے کے لیے، احتیاط کے ساتھ آن لائن تعلقات سے رجوع کریں۔ کبھی بھی پیسے نہ بھیجیں یا کسی ایسے شخص کے ساتھ مالی تفصیلات کا اشتراک نہ کریں جس سے آپ صرف آن لائن ملے ہوں۔

4. لاٹری یا انعامی گھوٹالے

لاٹری یا انعامی گھوٹالے متاثرین کو ایسے پیغامات کے ذریعے لالچ دیتے ہیں جس میں دعویٰ کیا جاتا ہے کہ انہوں نے لاٹری یا انعام جیت لیا ہے، جیتوں کا "دعویٰ" کرنے کے لیے ادائیگی یا ذاتی تفصیلات طلب کرتے ہیں۔ اس اسکینڈل میں پڑنے سے بچنے کے لیے، غیر منقولہ انعامی اطلاعات پر شک کریں۔ حقیقی لاٹری یا مقابلے جیتنے والوں سے فیس پہلے ادا کرنے کو نہیں کہتے۔

5. جعلی خیراتی ادارے

جعلی خیراتی ادارے مدد کرنے کے لیے انسانی جبلت کا استحصال کرتے ہیں، جائز خیراتی اداروں کی نقل کرتے ہوئے عطیات کی درخواست کرتے ہیں جو کبھی ضرورت مندوں تک نہیں پہنچتے۔ اس اسکینڈل میں پڑنے سے بچنے کے لیے، معروف خیراتی اداروں کی آفیشل ویب سائٹس کے ذریعے براہ راست عطیہ کریں۔ خیراتی ادارے کی قانونی حیثیت کو یقینی بنانے کے لیے تحقیق کریں۔

6. مارکیٹ پلیس گھوٹالے

فیس بک مارکیٹ پلیس گھوٹالوں کا ایک ہاٹ سپاٹ بن گیا ہے، بشمول نان ڈیلیوری فراڈ اور جعلی سامان۔ اس گھوٹالے کا شکار ہونے سے بچنے کے لیے، فیس بک کے ذریعے تجویز کردہ محفوظ ادائیگی کے طریقے استعمال کریں۔ ان لین دین سے پرہیز کریں جو آپ سے وائر ٹرانسفر یا گفٹ کارڈز استعمال کرنے کو کہتے ہیں۔

7. سرمایہ کاری کے گھوٹالے

سرمایہ کاری کے گھوٹالے بہت کم یا بغیر کسی خطرے کے زیادہ منافع کا وعدہ کرتے ہیں، جس کا مقصد صارفین کو سرمایہ کاری کے دھوکہ دہی کے مواقع پر آمادہ کرنا ہے۔ اس گھوٹالے میں پڑنے سے بچنے کے لیے، کسی بھی سرمایہ کاری کی اچھی طرح تحقیق کریں۔ سرمایہ کاری کرنے سے پہلے مالیاتی مشیر سے مشورہ کریں یا ریگولیٹری اداروں سے چیک کریں۔

8. کوئز اور گیمز

بظاہر بے ضرر کوئز اور گیمز ذاتی ڈیٹا اکٹھا کرنے کے لیے محاذ ہو سکتے ہیں، جنہیں شناخت کی چوری کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے یا مشتہرین کو فروخت کیا جا سکتا ہے۔ اس گھوٹالے سے بچنے کے لیے، فریق ثالث ایپس کو ذاتی معلومات فراہم کرنے سے پہلے اچھی طرح سوچیں۔ ایپ کی اجازت اور رازداری کی پالیسی کو چیک کریں۔

9. دوستوں یا خاندان کی نقالی

دھوکہ دہی کرنے والے آپ کے دوستوں یا خاندان والوں کے اکاؤنٹس کو ہیک یا نقل کر سکتے ہیں، ہنگامی صورتحال کی آڑ میں رقم یا ذاتی معلومات مانگ سکتے ہیں۔ اس اسکینڈل میں پڑنے سے بچنے کے لیے، ایک علیحدہ کمیونیکیشن چینل کے ذریعے کسی بھی فوری درخواست کی تصدیق کریں، خاص طور پر اگر ان میں رقم یا حساس معلومات شامل ہوں۔

10. نوکری کی پیشکش گھوٹالے

جاب آفر گھوٹالے نوکری کے متلاشیوں کو نوکری کے جعلی مواقع کی پیشکش کر کے شکار کرتی ہے جس کے لیے "درخواست دینے" کے لیے ادائیگی یا ذاتی معلومات کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس گھوٹالے میں پڑنے سے بچنے کے لیے، نوکری کی پیشکشوں سے ہوشیار رہیں جن کے لیے آپ کو پیشگی ادائیگی کرنی پڑتی ہے۔ سرکاری چینلز کے ذریعے کمپنی کی قانونی حیثیت کی تصدیق کریں۔

Facebook پر اپنی حفاظت کو بڑھانے کے لیے، یہاں کچھ اضافی حکمت عملی ہیں:

  • اپنی رازداری کی ترتیبات کو باقاعدگی سے اپ ڈیٹ کریں تاکہ اجنبی کیا دیکھ سکتے ہیں اور کون آپ سے رابطہ کر سکتا ہے۔
  • اپنے اکاؤنٹ میں سیکیورٹی کی ایک اضافی پرت شامل کرنے کے لیے دو عنصری توثیق کو فعال کریں۔
  • اپنے آپ کو اور دوسروں کو عام گھوٹالوں کے بارے میں آگاہ کریں اور اس علم کو دوستوں اور خاندان کے ساتھ بانٹیں۔
  • مشتبہ پروفائلز، پیغامات یا پوسٹس کو جھنڈا لگانے کے لیے Facebook کی رپورٹنگ فیچرز کا استعمال کرتے ہوئے کسی بھی مشکوک سرگرمی کی اطلاع دیں۔
  • اپنے اکاؤنٹ تک غیر مجاز رسائی کو روکنے کے لیے مضبوط، منفرد پاس ورڈ استعمال کریں اور انہیں باقاعدگی سے تبدیل کریں۔

ان تجاویز پر عمل کرکے اور چوکنا رہ کر، آپ اپنے آپ کو فیس بک کی دھوکہ دہی کا شکار ہونے سے بچا سکتے ہیں۔ پلیٹ فارم پر ذاتی معلومات کا اشتراک کرنے یا مالی لین دین میں مشغول ہونے سے پہلے ہمیشہ احتیاط برتنا اور تنقیدی سوچنا یاد رکھیں۔

About the author
Faiza Khan
Faiza Khan
About

فیضہ خان، لاہور کی فخریہ مقیم، کیسینو گیمنگ اور پاکستان کی گہری جڑوں والی روایات میں واقع ہے۔ زبانی ماہرت اور گیمنگ کی گہری سمجھ سے مسلح ہوکر وہ آن لائن کیسینو کی عالمی دنیا میں اصلی پاکستانی جھلک لاتی ہے

Send email
More posts by Faiza Khan

تازہ ترین خبریں

سکریچ آف سے جیک پاٹ تک: جنوبی کیرولائنا کی ایک خاتون کی $300,000 جیت
2024-04-15

سکریچ آف سے جیک پاٹ تک: جنوبی کیرولائنا کی ایک خاتون کی $300,000 جیت

خبریں