خبریں

February 15, 2024

سابق گورنر نے الاباما کی نئی لاٹری تجویز کی مخالفت کی۔

Faiza Khan
WriterFaiza KhanWriter
ResearcherAishwarya NairResearcher

سابق گورنر ڈان سیگل مین نے حال ہی میں الاباما میں لاٹری کی نئی تجویز کے بارے میں WVUA 23 سے خصوصی طور پر بات کی۔ انہوں نے اپنے تحفظات کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ جب تک بل میں اہم تبدیلیاں نہیں کی جاتیں وہ اس تجویز کی حمایت نہیں کریں گے۔

سابق گورنر نے الاباما کی نئی لاٹری تجویز کی مخالفت کی۔

مجوزہ گیمنگ بل

مجوزہ گیمنگ بل کا مقصد ٹیبل گیمز اور سلاٹ مشینوں کے ساتھ 10 کیسینو سائٹس کو اجازت دینا، ریاستی لاٹری قائم کرنا، اور ذاتی طور پر اور آن لائن پلیٹ فارمز کے ذریعے کھیلوں پر بیٹنگ کی اجازت دینا ہے۔

سیگل مین کا پچھلا لاٹری بل

1999 میں، سابق گورنر سیگل مین نے ایک لاٹری بل متعارف کرایا جسے ریفرنڈم بیلٹ پر رکھا گیا تھا لیکن بالآخر ناکام رہا۔ ان کا خیال ہے کہ ان کے بل کو حمایت حاصل ہوئی کیونکہ اس نے ریاست میں عوامی تعلیم کو فائدہ پہنچانے پر توجہ مرکوز کی تھی۔ تاہم، وہ دلیل دیتے ہیں کہ موجودہ گیمنگ بل تعلیم کو ترجیح نہیں دیتا۔

کیسینو کی مخالفت

گورنر سیگل مین کی بل کی مخالفت لاٹری سے آگے بڑھی ہے۔ ان کا اصرار ہے کہ اگر کیسینو کو شامل کیا جائے تو شفافیت کو یقینی بنانے اور جانبداری کو روکنے کے لیے ہر لائسنس کی عوامی طور پر بولی لگائی جانی چاہیے۔ وہ مفادات کے ممکنہ تصادم اور ٹیکس دہندگان کے لیے فدیوی ڈیوٹی کی خلاف ورزی کے بارے میں تشویش کا اظہار کرتا ہے۔

تعلیم پر توجہ کا فقدان

سیگل مین اس بات پر زور دیتے ہیں کہ مجوزہ بل تعلیم کو ترجیح نہیں دیتا۔ ان کا ماننا ہے کہ جوئے بازی کے اڈوں کی شمولیت نامعلوم اداروں کے لیے ایک تحفہ ہے، اور جوئے بازی کے اڈوں کے لائسنس کے لیے عوامی بولی نہ لگنے کی وجہ سے اربوں ڈالر میز پر پڑے ہیں۔

نگرانی کے بارے میں خدشات

گورنر سیگل مین گیمنگ کمیشن کے بارے میں بھی خدشات کا اظہار کرتے ہیں جو آپریشن کی نگرانی کرے گا۔ اسے خدشہ ہے کہ کمیشن سیاسی تقرریوں پر مشتمل ہو سکتا ہے نہ کہ اہل کاروباری پیشہ ور افراد جو ٹیکس دہندگان کے بہترین مفاد میں فیصلے کریں گے۔

الاباما کی لاٹری کی تاریخ

الاباما ان پانچ ریاستوں میں سے ایک ہے جہاں اس وقت لاٹری نہیں ہے۔ اگر مقننہ اس تجویز کو منظور کر لیتی ہے تو یہ ریاست کی تاریخ کا دوسرا لاٹری ریفرنڈم ہو گا۔

آخر میں، سابق گورنر ڈان سیگل مین لاٹری کی نئی تجویز کی مخالفت کرتے ہیں جب تک کہ تعلیم کو ترجیح دینے، کیسینو لائسنسنگ میں شفافیت کو یقینی بنانے، اور ایک قابل گیمنگ کمیشن قائم کرنے کے لیے اہم تبدیلیاں نہ کی جائیں۔ انہوں نے مقننہ پر زور دیا کہ وہ فیصلہ کرنے سے پہلے ان خدشات پر غور کرے۔

About the author
Faiza Khan
Faiza Khan
About

فیضہ خان، لاہور کی فخریہ مقیم، کیسینو گیمنگ اور پاکستان کی گہری جڑوں والی روایات میں واقع ہے۔ زبانی ماہرت اور گیمنگ کی گہری سمجھ سے مسلح ہوکر وہ آن لائن کیسینو کی عالمی دنیا میں اصلی پاکستانی جھلک لاتی ہے

Send email
More posts by Faiza Khan

تازہ ترین خبریں

سکریچ آف سے جیک پاٹ تک: جنوبی کیرولائنا کی ایک خاتون کی $300,000 جیت
2024-04-15

سکریچ آف سے جیک پاٹ تک: جنوبی کیرولائنا کی ایک خاتون کی $300,000 جیت

خبریں