اب تک کے سب سے کم عمر لاٹری جیتنے والے

خبریں

2022-04-12

جب کہ زیادہ تر بڑی رقم والی لاٹری جیتنے والے بوڑھے لوگ ہوتے ہیں، کئی نوجوان کھلاڑیوں نے بھی اعلیٰ انعامات حاصل کیے ہیں۔ یہ مضمون سب سے کم عمر لاٹری جیتنے والوں کی زندگیوں، ان کی انعامی رقم، اور آج وہ کہاں ہیں۔

اب تک کے سب سے کم عمر لاٹری جیتنے والے

جوناتھن "جے" ورگاس (19) - $35.3 ملین

جوناتھن ورگاس عرف جے صرف 19 سال کا تھا جب وہ 2018 میں یو ایس پاور بال میں پانچ سفید گیندوں اور سرخ گیندوں کو ملانے کے بعد 35.3 ملین ڈالر کے ساتھ چلا گیا۔ سب سے بڑی لاٹری دنیا میں. سابق تعمیراتی کارکن کی زندگی اچانک بدل گئی تھی، لیکن پھر، اس کی کہانی اچھی طرح ختم نہیں ہوئی۔ وہ بڑا رہتا تھا، اور اس کی قسمت بہت تیزی سے کم ہوتی گئی حالانکہ اس نے پرسنل فنانس کورس کے لیے داخلہ لیا تھا۔ اس نے ایک تمام خواتین ریسلنگ شو میں سرمایہ کاری کی، لیکن یہ شو صرف ایک سیزن کے بعد باکس آفس پر گر گیا۔ یہ اس کے انجام کا آغاز تھا۔ آج، یہ کہا جاتا ہے کہ جے ٹوٹ گیا ہے۔!

شین مسلر (20) - $451 ملین

ایک اور خوش قسمت نوجوان لاٹری جیتنے والا شین مسلر ہے، جو 20 سال کی عمر میں 2018 میں میگا ملینز جیک پاٹ جیتنے کے بعد ایک کروڑ پتی بن گیا۔ خوش قسمتی سے مسلر کے لیے، اس نے مالیاتی نظم و نسق کا کورس کیا، اور اپنے وکیل کے ذریعے، وہ دوسرے نوجوان لاٹری جیتنے والوں کے برعکس، جنہوں نے اپنی خوش قسمتی کو اڑا دیا۔

مائیکل کیرول (19) - £9.7 ملین

19 سال کی عمر میں مائیکل کیرول نے 2002 کی نیشنل لاٹری میں £9.7 ملین کا زبردست جیتا۔ تاہم، زیادہ تر نوجوان لوٹو جیتنے والوں کی طرح، اس کی بھی ایک افسوسناک کہانی تھی۔ اس کے بعد نورفولک کے باشندے نے بے حیائی کی زندگی شروع کرنے سے پہلے £340,000 کی چھ بیڈ روم والی حویلی خرید کر خرچ کرنے کا سلسلہ شروع کیا۔ اس نے اپنے گھر کے پچھواڑے میں مسمار کرنے والی ڈربیوں پر خریدی ہوئی کاروں کا زیادہ تر حصہ بھی ضائع کیا۔ ابھی زیادہ وقت نہیں گزرا تھا کہ بد قسمتی نے اسے اپنی لپیٹ میں لے لیا۔ اس نے اپنا سارا پیسہ ضائع کر دیا اور بن مین کے طور پر اپنی نوکری پر واپس آ گیا۔

Ianthe Fullagar (18) - £7 ملین

صرف 18 سال کی عمر میں، فلاگر کو یورو ملینز جیک پاٹ کا حصہ ملا، جس نے 2008 میں 7 ملین پاؤنڈز گھر لے گئے۔ لیکن، بہت سے لاٹری جیتنے والوں کے برعکس جنہوں نے اپنا پیسہ ضائع کیا، فلاگر نے کچھ دانشمندانہ سرمایہ کاری کی۔ جیک پاٹ پر پہنچنے کے دو سال بعد، وہ برطانیہ میں 2010 کی امیر ترین افراد کی فہرست میں 27 ویں نمبر پر تھی۔

ٹریسی ماکن (16) - €1 ملین

سب سے کم عمر لاٹری جیتنے والوں میں ٹریسی ماکن ہیں، جنہوں نے 1998 کی لکی ڈپ لاٹری ڈرا میں €1 ملین کی انعامی رقم حاصل کی۔ سابق سپر مارکیٹ اٹینڈنٹ نے فوری طور پر اپنی نوکری چھوڑ دی اور اپنی رقم لگانے پر توجہ دی۔ اپنے والدین کی مدد سے، اس نے کئی دانشمندانہ فیصلے کیے، جس کی وجہ سے وہ ان تمام سالوں میں تیز رہنے میں کامیاب رہی۔

کالی راجرز (16) - £1.9 ملین

2003 میں 1.9 ملین پاؤنڈ جیتنے والی خوش قسمت برطانوی شہری کالی راجرز کی کہانی بھی افسوسناک ہے۔ صرف 16 سال کی عمر میں، وہ ایک کروڑ پتی تھی، لیکن اس کی رقم کیش ہونے کے فوراً بعد ہی چیزیں جنوب کی طرف جانے لگیں۔ وہ پرجوش شاپنگ کے چکر میں چلی گئی۔ اس نے پہلے £11,500 کی چھاتی بڑھانے کی سرجری کروائی، £180,000 کا بنگلہ خریدا، £250,000 کوکین پر خرچ کیا، اور £300,000 کپڑوں پر خرچ کیا۔ برسوں بعد، اپنی ساری رقم خرچ کر کے، اس نے خودکشی کرنے کی کوشش کی، لیکن خوش قسمتی سے، وہ بچ گئی۔ 2013 تک، اس کے پاس صرف £2,000 باقی تھے۔

مندرجہ بالا کچھ اب تک کے سب سے کم عمر لاٹری جیتنے والے ہیں۔ دیگر قابل ذکر افراد میں سٹورٹ ڈونیلی (17) – £2 ملین، اور جین پارک (17) – £1 ملین شامل ہیں۔ درحقیقت، لاٹری جیک پاٹ جیتنا ایک زندگی بدلنے والا کارنامہ ہو سکتا ہے، لیکن پھر، مناسب مالی شعور کے بغیر، رقم اتنی ہی تیزی سے چل سکتی ہے جتنی کہ آئی تھی، اور جیتنے والوں کو مصیبت میں چھوڑ کر جا سکتی ہے۔

تازہ ترین خبریں

دنیا بھر میں لاٹریوں کی تقسیم
2022-09-20

دنیا بھر میں لاٹریوں کی تقسیم

خبریں