آسلوٹو: لاٹری کی دلچسپ تاریخ

خبریں

2022-06-28

لاٹری کی داستان آسٹریلیا میں ایک طویل اور مشہور کہانی ہے۔ اس کے باوجود، 12 سالہ AusLottoGroup کا دور حال ہی میں شروع ہوا ہے۔ ALGMO انتظامی نظام کا ڈیزائن لوٹو کھلاڑیوں کو ذہن میں رکھتے ہوئے ہوشیار ہے۔ AusLottoGroup کی رکنیت منفرد رپورٹنگ، ایک ذاتی ہیلپ ڈیسک، اور سفارشات فراہم کرتی ہے۔ ممبرشپ دنیا بھر میں لاٹری پلیئرز کو دیگر مراعات کے ساتھ جیت اور ادائیگیوں کی بھی ضمانت دیتی ہے۔

آسلوٹو: لاٹری کی دلچسپ تاریخ

آسٹریلوی لوٹو گروپ ALGMO انتظامی نظام چلاتا ہے اور کامن ویلتھ بینک کے ساتھ تجارتی سہولت رکھتا ہے۔ فراہم کنندہ کو CVV نمبر یا اکاؤنٹ کے نام کی ضرورت کے بغیر دنیا میں کہیں سے بھی مقبول کارڈز سے ادائیگیاں قبول کرنے کی اجازت دی گئی ہے۔ یہ اجازت نامہ بینکوں اور ریگولیٹری اداروں کی جانب سے انتظامی ڈھانچے اور نظم و نسق کی اعلیٰ تعریف کی وجہ سے ہے۔

لاٹری کی تاریخ

جارج ایڈمز نے پہلی لاٹری گیم 1881 میں ایجاد کی۔ ایڈمز سولہ سال کی عمر میں انگلینڈ سے آسٹریلیا گئے۔ وہ دیگر ملازمتوں کے علاوہ اسٹاک بروکر اور بیکر کے طور پر کام کر رہا تھا۔ 1881 میں، ایڈمز، جو سڈنی میں ایک پبلکن کے طور پر بھی کام کرتا تھا، نے اپنے گیمنگ آپریشن کا آغاز گھوڑوں پر شرط لگا کر کیا۔

1895 میں، ایڈمز تسمانیہ پہنچا، جس طرح ریاست نے جنوبی ایسک دریا پر دنیا کی پہلی ہائیڈرو الیکٹرک سہولت تعمیر کی تھی۔ ریاست نجی سرمایہ کاری اور محدود سرکاری وسائل کی مدد سے اس صنعت کو بڑھانا چاہتی تھی۔ ایڈمز نے تسمانیہ کی حکومت کو ٹیٹرسالز نامی ریاستی لاٹری کے فوائد کو فروغ دیا۔

ٹیٹرسالز

جارج ایڈمز نے کارپوریشن قائم کی تاکہ آمدنی ٹیٹرسالز کے کارکنوں کے خاندانوں کو جائے۔ اس طرح، "ٹیٹرسال کے وارث" ابھرے، جس کے بعد آنے والی نسلوں کو کمپنی کی آمدنی کا ایک حصہ وراثت میں ملا۔ چونکہ زیادہ تر لوگ معلومات کے لیے اخبارات پر انحصار کرتے تھے، اس لیے ٹیٹرسالز کا قدرتی آؤٹ لیٹ مقامی اخبار کی دکان تھی۔ ٹیٹرسال کوپن کی فروخت کے لیے کمیشن کی اسکیم قائم کی گئی۔

ٹیٹرسالز نے 1960 کی دہائی میں ایک ٹیلی ویژن اسٹیشن کے ساتھ مل کر قرعہ اندازی کو نشر کیا، جس کی نگرانی ٹیٹرسال اور سرکاری حکام کرتے تھے۔ اس طرح، فراہم کنندہ کے کوپن جوئے کی سماجی طور پر قابل قبول قسم کے طور پر جانا جانے لگا۔

Tattersalls ستر سال سے زیادہ عرصے سے تسمانیوں کو زندگی بدلنے والا انعام جیتنے کا موقع فراہم کر رہا تھا۔ ایک ہی وقت میں، فراہم کنندہ ریاست کو انتہائی ضروری آمدنی میں بھی حصہ ڈال رہا تھا۔ کمپنی سے درخواست کی گئی کہ وہ لوٹو کو وکٹوریہ لے آئے۔ 24 جون 1972 کو آسٹریلیا کی سرزمین پر ہفتہ کی لاٹری کا آغاز ہوا۔

میلبورن میں سینٹ کِلڈا روڈ پر ٹیٹرسال کی عمارت تعمیر کی گئی۔ اس کے علاوہ پورے وکٹوریہ میں خوردہ دکانیں بنائی گئیں۔ اس سے پہلے کہ کوئی کھلاڑی ادائیگی کر سکے، ایک کوپن نے ایک کاربن کاپی تیار کی جسے اصل کے ساتھ بیک اپ کرنا تھا۔ 5 نومبر 1979 کو، نیو ساؤتھ ویلز کی حکومت نے پیر اور بدھ کی اپنی ڈرائنگ شروع کی۔

قومی لاٹری قرعہ اندازی

ٹیٹرسال نے منگل کی لاٹری 1994 میں اور پاور بال نے 1996 میں جمعرات کو شروع کی۔ تمام ریاستوں اور علاقوں نے پانچ دنوں کے لیے موجودہ ڈرائنگ کو مشترکہ طور پر استعمال کرنے پر اتفاق کیا۔ اس طرح آسٹریلیا میں نیشنل لوٹو ڈراز کا قیام عمل میں آیا۔

آؤٹ لیٹس کو ٹرمینلز لیز پر دینے کے ساتھ، کوپن کو ملانے کا دستی نظام خودکار تھا۔ نیز، جیتنے والے واؤچرز کا دعویٰ ایک معقول وقت کے اندر کرنا تھا۔ اس میں ناکامی پر، ہولڈرز کو جیتنے والے کوپن کو ادائیگی کے لیے مناسب سرکاری اسٹیٹ ریونیو آفس میں جمع کرانے کی ضرورت تھی۔
Tattersalls نے 2005 میں آسٹریلوی اسٹاک ایکسچینج میں عوامی جانے کا انتخاب کیا۔ کمپنی کے "وارث" کو پھر عام لوگوں کو اپنے حصص فروخت کرنے کی اجازت دی گئی۔

ٹیٹس گروپ

Tatts Group Tattersalls کا نیا نام ہے۔ آؤٹ لیٹس اپنے 3-5 سالہ لائسنس کے معاہدے کے تحت اپنی لاٹری کی فروخت کو ایک لائسنس کی مدت سے دوسری مدت تک بڑھاتے ہیں۔ اگر کوئی کاروبار بہتر نہیں ہوتا ہے تو لائسنس کسی دوسری کمپنی کو دیا جاتا ہے جو لاٹری چلانا چاہتی ہے۔

Pick and PowerHit Lotto کے اندراجات جیتنے کے امکانات کو نمایاں طور پر بڑھا دیتے ہیں۔ تاہم، وہ کھلاڑیوں کو زیادہ رقم خرچ کرنے کی ترغیب نہیں دیتے۔ چار ہزار اسٹور مالکان کئی سسٹم گیمز خریدتے ہیں اور تجارت کو فروغ دینے کے لیے سنڈیکیٹس میں فروخت کرتے ہیں۔

پنٹرز کے مالی حالات کو جذباتی طور پر پورا کرنے کے لیے آؤٹ لیٹس مختلف سائز کے سنڈیکیٹس تشکیل دیتے ہیں۔ سنڈیکیٹس سیلز کو بڑھانے کے لیے بنائے جاتے ہیں اور اس طرح کمیشن کی کمائی، جیتنے کے امکانات کو بہتر بنانے کے لیے نہیں۔ صرف آؤٹ لیٹ کے ٹرمینل کے ذریعے کی جانے والی فروخت ہی کمیشن حاصل کر سکتی ہے۔

تازہ ترین خبریں

دنیا بھر میں لاٹریوں کی تقسیم
2022-09-20

دنیا بھر میں لاٹریوں کی تقسیم

خبریں