RuPay

RuPay ہندوستان میں اپنی نوعیت کا پہلا عالمی کارڈ پر مبنی ادائیگی کا طریقہ ہے۔ جیسا کہ نام سے پتہ چلتا ہے، یہ دو الفاظ سے ماخوذ ہے: روپیہ اور ادائیگی۔ اسے نیشنل پیمنٹ کارپوریشن آف انڈیا نے 2012 میں شروع کیا تھا تاکہ ریزرو بینک آف انڈیا/آر بی آئی کے ایک کھلے اور کثیرالطرفہ لین دین کا نظام بنانے کے مشن کو پورا کیا جا سکے جو کم نقدی کی حوصلہ افزائی کرتا ہے۔

اس معاملے کے لیے، اس کی وجہ سے بہت سے ہندوستانی بینکوں کو ٹیک سیوی بننا پڑا کیونکہ انہیں الیکٹرانک ادائیگیوں کی سہولت فراہم کرنی تھی۔ اسے نہ صرف سیلز اور اے ٹی ایم کے مقام پر بلکہ بہت سی ای کامرس ویب سائٹس پر بھی قبول کیا جاتا ہے۔ 100 سے زیادہ سرکاری اور نجی مالیاتی ادارے RuPay کارڈ فراہم کرنے کے مجاز ہیں۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ روپے کارڈ ہندوستان میں ویزا سے زیادہ مقبول ہیں۔ یہ بتاتا ہے کہ کیوں بہت سے آن لائن لاٹری کھلاڑی اپنی رقم جمع کرنے اور نکالنے کے لیے اس طریقہ کا انتخاب کرتے ہیں۔

RuPay کے ساتھ ڈپازٹ کیسے کریں۔
RuPay کے ساتھ ڈپازٹ کیسے کریں۔

RuPay کے ساتھ ڈپازٹ کیسے کریں۔

مختلف لاٹری سائٹس نے اپنے بینکنگ آپشنز میں RuPay کو شامل کیا ہے تاکہ لوٹو کے شائقین کے لیے اپنی مہم جوئی شروع کرنے میں آسانیاں پیدا کی جاسکیں۔ یہ کریڈٹ/ڈیبٹ کارڈ کے طور پر آتا ہے، جس سے صارفین آن لائن لاٹری سائٹ پر آسان لین دین کے لیے نقد رقم دوبارہ لوڈ کر سکتے ہیں۔ متبادل طور پر، RuPay کی ادائیگیاں موبائل یا سمارٹ واچ ایپ کے ذریعے کی جا سکتی ہیں۔ بھارتی پنٹر جب RuPay کو استعمال کرنے کی بات آتی ہے تو اندھیرے میں محسوس نہیں ہونا چاہئے، اور ہندوستانی RuPay لاٹری سائٹس نے سروس کو استعمال کرنا غیر معمولی حد تک آسان بنا دیا ہے۔

RuPay ڈپازٹ کرنے سے پہلے، ایک کھلاڑی کو Rupay اکاؤنٹ حاصل کرنے کی ضرورت ہے۔ سب سے آسان طریقہ RuPay کی آفیشل سائٹ پر جانا اور کارڈ کی درخواست کرنا ہے۔ دوسرا طریقہ یہ ہے کہ RuPay جاری کرنے والے بینک سے رابطہ کریں اور ہدایات پر عمل کریں۔ RuPay ادائیگی کارڈ زیادہ تر ہندوستانی بینکوں میں دستیاب ہیں، بشمول بینک آف بڑودہ، پنجاب نیشنل بینک، اور اسٹیٹ بینک آف انڈیا۔ ایک RuPay ڈیبٹ کارڈ بغیر کسی رکاوٹ کے آن لائن منتقلی کی اجازت دیتے ہوئے براہ راست بینک اکاؤنٹ سے جڑتا ہے۔

RuPay کو قبول کرنے والی آن لائن لاٹری سائٹ پر کھیلنا سیدھا سیدھا ہے۔ نئے کھلاڑیوں کو اس ویب پیج پر تجویز کردہ سائٹس میں سے کسی ایک سے شروعات کرنی چاہیے۔ RuPay سے لطف اندوز ہونے کا پہلا قدم ای میل، صارف نام، اور پاس ورڈ کا استعمال کرتے ہوئے آن لائن لاٹری سائٹ کے ساتھ ایک اکاؤنٹ کھولنا ہے۔ اکاؤنٹ کی تصدیق کرنے کے بعد، صارف اپنے اکاؤنٹ پر جا سکتا ہے۔ پسندیدہ لوٹو کھیل اور حقیقی رقم کی شرط لگائیں۔ زیادہ تر موبائل ڈپازٹ طریقوں کی طرح، RuPay حفاظتی مقاصد کے لیے ایک OPT کوڈ بھیجتا ہے۔

لاٹری ڈپازٹس کے لیے RuPay کا استعمال

RuPay ڈپازٹ کرنے کا سب سے آسان طریقہ درج ذیل ہے:

  • آن لائن لاٹری سائٹ پر، کھلاڑی، ایک 'پلے ناؤ' بٹن ہے جو کیشئر کے صفحے پر جاتا ہے۔
  • کیشئر صفحہ پر، کھلاڑی کو ڈپازٹ لنک پر کلک کرنا چاہیے اور دستیاب ادائیگی کے طریقوں سے RuPay کا انتخاب کرنا چاہیے۔ پھر وہ اپنے RuPay اکاؤنٹ سے لاٹری سائٹ پر منتقل کرنے کے لیے رقم بھرتے ہیں۔
  • RuPay کارڈ استعمال کرتے وقت، ادائیگی کا پروسیسر 16 ہندسوں کا نمبر، CVV کوڈ، اور میعاد ختم ہونے کی تاریخ طلب کرے گا۔
  • کھلاڑی کو ادائیگی کی تصدیق کرنے کے لیے ایک وقتی پاس ورڈ - OPT- بذریعہ SMS موصول ہوتا ہے۔

RuPay ڈپازٹس مفت اور فوری ہیں۔ وہ اس وقت تک محفوظ اور محفوظ ہیں جب تک کہ پنٹر لائسنس یافتہ اور معروف آن لائن لاٹری سائٹ کا انتخاب کرتا ہے۔ یہ جاننے کے لیے کہ آیا لین دین کامیاب رہا، کھلاڑی کو اپنے RuPay اکاؤنٹ سے وابستہ موبائل نمبر پر ایک SMS موصول ہوتا ہے۔ اگرچہ ڈپازٹ کی حد لوٹو سائٹ کے ذریعہ مقرر کی گئی ہے، لیکن یہ زیادہ تر جاری کرنے والے بینک پر منحصر ہے۔ عام طور پر، بہت سی لاٹری سائٹیں $10 سے کچھ بھی قبول کرتی ہیں۔

RuPay کے ساتھ ڈپازٹ کیسے کریں۔
RuPay کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ

RuPay کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ

RuPay والی زیادہ تر سائٹیں 24 سے 72 گھنٹوں کے اندر لاٹری کی ادائیگی پر عمل کرتی ہیں۔ جاری کرنے والے بینک پر منحصر ہے، رقم کھلاڑی کے اکاؤنٹ میں اسی دن پہنچ سکتی ہے جس دن لاٹری فراہم کرنے والا اسے جاری کرتا ہے۔ پہلی بار لوٹو کھیلنے والوں کے لیے معمولی تاخیر عام ہے۔ گیمنگ کے ضوابط کے مطابق، تمام لاٹری سائٹس کو اپنے صارفین کے ذاتی دستاویزات کی تصدیق اس عمل میں کرنی چاہیے جسے Know Your Customer یا KYC کہا جاتا ہے۔ آن لائن دھوکہ دہی اور کم عمر جوئے کا مقابلہ کرنے کے لیے یہ ضروری ہے۔ لہذا، جب سائٹ قومی شناخت، ڈرائیونگ لائسنس، یا اس سے ملتی جلتی دستاویز کی درخواست کرتی ہے تو اس میں حیرت کی بات نہیں ہونی چاہیے۔ اس کے بعد نکلوانا تیز تر ہوگا کیونکہ KYC طریقہ کار دوبارہ نہیں کیا جائے گا۔

واپسی کا عمل

یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ RuPay سائٹس نکالنے کا عمل کرتی ہیں۔ ادائیگی کا طریقہ استعمال کرتے ہوئے فنڈز جمع کرنے کی. اس طرح، وہ تفصیلات یاد رکھیں گے جب فاتح کے کیش آؤٹ کرنے کا وقت آئے گا۔ RuPay پر مشتمل لاٹری کی ادائیگی کے لیے OTP کی ضرورت نہیں ہے لیکن موبائل فون پر کارروائی کی جا سکتی ہے۔ ادائیگی کی درخواست کرنے سے پہلے، کھلاڑی کو یہ یقینی بنانا چاہیے کہ اس کا لاٹری اکاؤنٹ کم از کم نکالنے کے قابل بیلنس تک پہنچ گیا ہے اور وہ شرط لگانے کی تمام شرائط کو پورا کر چکے ہیں۔ RuPay کے ساتھ کیش آؤٹ کرنے کے لیے، کھلاڑیوں کو یہ کرنے کی ضرورت ہے:

  • ان کے آن لائن لاٹری اکاؤنٹ میں لاگ ان کریں۔
  • "ادائیگی حاصل کریں" یا واپس لینے کے بٹن کو دبانے کے لیے کیشیئر کے علاقے میں جائیں۔
  • اسکرین پر RuPay لوگو تلاش کریں۔
  • ضروری مالی معلومات دیں جیسے فون نمبر اور پتہ
  • 'جمع کروائیں' پر کلک کرنے سے پہلے تفصیلات کا جائزہ لیں
  • ان کے روپے کارڈ میں رقم کا انتظار کریں۔

کامیاب انخلا کو گاہک کی لین دین کی تاریخ پر غور کرنا چاہیے۔ RuPay نکالنے کی اہم کرنسی روپیہ ہے۔ کوئی واپسی کی فیس شامل نہیں ہے۔

RuPay کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ
RuPay پر حفاظت اور تحفظ

RuPay پر حفاظت اور تحفظ

آن لائن دھوکہ دہی کے ساتھ آن لائن جواریوں پر حملہ کرنے کے لیے پیچیدہ اسکیمیں وضع کرتے ہیں، ان کی معلومات کی حفاظت کے لیے سخت حفاظتی اقدامات اہم ہیں۔ خوش قسمتی سے، یہ RuPay نیٹ ورک کے ساتھ تشویش کا باعث نہیں ہونا چاہیے۔ یہاں کیوں ہے.

RuPay سسٹم ناقابل یقین حد تک محفوظ ہے۔ یہ 256 بٹ SSL انکرپشن کا استعمال کرتا ہے اور دو عنصر کی تصدیق کے عمل کے ذریعے مجاز ہے۔ RuPay کے ساتھ جمع کرتے وقت آن لائن فراڈ کے خلاف دفاع کی پہلی لائن ایک OTP ہے۔ منفرد کوڈ رجسٹرڈ موبائل نمبر پر بھیجا جاتا ہے۔ OTP کے بغیر، صارف آن لائن لاٹری سائٹ پر اپنا لین دین مکمل نہیں کر سکتا۔

RuPay پرائیویسی کے سخت معیارات پر عمل کرتا ہے جو نیشنل پیمنٹ کارپوریشن آف انڈیا کے ذریعہ ترتیب دیا گیا ہے۔ اس سے پنٹروں کو ذہنی سکون ملنا چاہیے کیونکہ ان کی خفیہ تفصیلات محفوظ سرورز پر محفوظ ہیں۔ زیادہ سے زیادہ سرور کے تحفظ کے لیے، RuPay ویب سائٹس سیکیورٹی سخت کرنے کا کام کرتی ہیں، یعنی آپریٹنگ سسٹمز اور سرور سافٹ ویئر کی کمزوریوں سے نمٹنے کے لیے جدید سیفٹی ہیکس کا مجموعہ۔ سرور کو سخت کرنے کے عام طریقوں میں ڈیٹا انکرپشن، اینٹی وائرس اور فائر والز کو انسٹال کرنا، آپریٹنگ سسٹم کو باقاعدگی سے اپ ڈیٹ کرنا، اور غیر مطلوبہ تھرڈ پارٹی ایپس کو ختم کرنا شامل ہیں۔

اسی طرح، RuPay لاٹری سائٹس محفوظ ہیں کیونکہ وہ تقریباً ایک جیسے سیکیورٹی پروٹوکول کا فائدہ اٹھاتی ہیں۔ اس کے علاوہ، ان کی حفاظت کے لیے باقاعدگی سے جانچ کی جاتی ہے۔ انتہائی محفوظ لوٹو ویب سائٹس کی خصوصیات میں سرٹیفیکیشنز، گیمنگ لائسنس، اور SSL جیسی مضبوط حفاظتی پرتیں شامل ہیں۔

RuPay پر حفاظت اور تحفظ
RuPay کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

RuPay کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

اکثر، RuPay کے صارفین ضرورت پڑنے پر ڈپازٹ نہیں کر سکتے آن لائن لاٹری کھیلیں. کچھ لوگوں نے اپنے RuPay کارڈ کا استعمال کرتے وقت لین دین میں انکار اور ادائیگی کی غلطیوں کی اطلاع دی ہے۔ ایسے مسائل پیدا ہونے پر گھبرانے کی ضرورت نہیں ہے کیونکہ RuPay پر کسٹمر سپورٹ حل کے ساتھ تیار ہے۔ کسی کو یہ جاننے کی ضرورت ہے کہ ان سے رابطہ کیسے کیا جائے۔ RuPay کسٹمر کے نمائندوں سے رابطے میں رہنے کے آسان ترین طریقے یہ ہیں:

  • پرسنل ڈیجیٹل اسسٹنٹ: یہ ایک آن لائن چیٹ باکس ہے جو RuPay کے رابطہ ویب پیج کے نیچے دائیں کونے میں واقع ہے۔ خودکار فنکشن انٹرنیٹ بوٹ کی طرح اکثر پوچھے گئے سوالات کے جوابات دیتا ہے۔ ایک مخصوص سوال میں ٹائپ کرنے کی گنجائش ہے۔ ورچوئل اسسٹنٹ کا استعمال کرتے وقت کوئی انگریزی یا ہندی کا انتخاب کرسکتا ہے۔
  • ٹیلی فون: RuPay کارڈ کے پیچھے مختلف ٹول فری ہیلپ لائنز ہیں۔ یہ ایمرجنسی سروسز جیسے کارڈ چوری یا گم ہونے کے لیے زیادہ موزوں ہیں۔
  • بینک برانچ میں جانا: اگر گاہک RuPay کے کسٹمر نمائندوں تک نہیں پہنچ سکتے ہیں، تو بہتر ہے کہ مزید مدد کے لیے جاری کرنے والے بینک کی برانچ میں جائیں۔
RuPay کسٹمر سپورٹ کے اختیارات