Bitcoin

بٹ کوائن ایک کرپٹو کرنسی ہے جو اب ایک دہائی سے چلی آ رہی ہے اور تیزی سے مقبول ہو رہی ہے۔ 2010 میں اس کی قیمت محض $0.05 تھی لیکن اب ایک Bitcoin کی قیمت $58,000 سے زیادہ ہوگئی ہے۔ 2009 میں اس کی تخلیق کے بعد، یہ تیزی سے پھیل کر دنیا کی سب سے بڑی ورچوئل کرنسیوں میں سے ایک بن گئی۔ بٹ کوائن کو کسی ایک ادارے کے ذریعے کنٹرول نہیں کیا جاتا ہے بلکہ اس کا انتظام اجتماعی طور پر وہ لوگ کرتے ہیں جو اسے استعمال کرتے ہیں۔ اس وقت 18 ملین سے زیادہ کرنسی گردش میں ہے، جس میں زیادہ تر سرمایہ کاروں کے پاس ہے۔

قیمت میں اچانک اضافے کے ساتھ ساتھ کئی کمیوں کے ساتھ Bitcoin کے مستقبل کا اندازہ لگانا مشکل ہے، لیکن یہ یقینی طور پر بڑھتا رہے گا کیونکہ لوگ ورچوئل کرنسی سے زیادہ واقف ہوں گے اور جیسے جیسے مزید کاروبار اسے ادائیگی کے اختیار کے طور پر قبول کرنا شروع کر دیں گے۔

Bitcoin
بٹ کوائن کو ڈپازٹ کے طریقے کے طور پر کیسے استعمال کریں۔
بٹ کوائن کو ڈپازٹ کے طریقے کے طور پر کیسے استعمال کریں۔

بٹ کوائن کو ڈپازٹ کے طریقے کے طور پر کیسے استعمال کریں۔

کریپٹو کرنسی اور بلاک چین میں اضافے کے ساتھ، کھلاڑی اب بٹ کوائن کو بطور استعمال کر سکتے ہیں۔ جمع کرنے کے طریقوں میں سے ایک. وہ بٹ کوائن کا استعمال کرتے ہوئے آن لائن لاٹریوں کے ٹکٹ خریدنے کے لیے اپنی رقم ڈیجیٹل اکاؤنٹ میں جمع کر سکتے ہیں۔

بٹوے

سب سے پہلے ایک بٹوہ سیٹ کرنا ہے۔ بٹ کوائن ڈپازٹ کرنے کے لیے آن لائن لاٹری سائٹ پر جائیں اور "ڈپازٹ یوزنگ بٹ کوائن" کا آپشن استعمال کریں۔ آپ رقم درج کرکے اور ادائیگی کے تصدیقی صفحہ پر جاری رکھ کر جمع کروا سکتے ہیں۔ پھر مطلوبہ تفصیلات درج کریں اور ادائیگی کی تصدیق کریں۔

بٹ کوائنز کو بینک اکاؤنٹ سے جوڑنے کا کوئی براہ راست طریقہ نہیں ہے یہاں تک کہ بٹوے کے ساتھ بھی۔ تاہم، ایسی خدمات ہیں جو آپ کے اکاؤنٹ کو اے ٹی ایم کارڈ والے بٹوے سے جوڑ دیں گی۔ وہ لوگ جو اے ٹی ایم کارڈ کا انتظار نہیں کرنا چاہتے، وہ کسی بھی کمپیوٹر سے سروس فراہم کرنے والے کے اکاؤنٹ میں لاگ ان کر سکتے ہیں اور بینک ٹرانسفر کے آپشن کے ساتھ رقوم جمع کر سکتے ہیں۔

اے ٹی ایم، ایکسچینج اور P2P

اے ٹی ایمز، ایکسچینجز اور پیئر ٹو پیئر ٹرانزیکشنز کا استعمال کرتے ہوئے بٹ کوائن جمع کرنا ممکن ہے۔ ڈپازٹ کی سب سے مقبول شکل بٹ کوائن ایکسچینجز کے ذریعے ہے۔ جب آپ کسی تبادلے کے ذریعے آن لائن لاٹری سائٹ پر بٹ کوائن جمع کر رہے ہوتے ہیں تو آپ کو انہیں اپنے بٹوے سے ایکسچینج میں بھیجنے اور پھر انہیں USD یا یورو میں تبدیل کرنے کی ضرورت ہوگی۔

آپ کو اپنے اکاؤنٹ میں بٹ کوائنز جمع کرنے چاہئیں جو پھر ٹکٹ خریدنے کے لیے استعمال ہوں گے۔

موبائل استعمال کرنا

اگر آپ اپنے موبائل فون سے رقم جمع کرنا چاہتے ہیں، تو آپ اپنا اکاؤنٹ سیٹ اپ کرنے کے لیے ایک ایپ استعمال کر سکتے ہیں۔ آپ کے سائن اپ کرنے اور اپنے اکاؤنٹ کی تصدیق کرنے کے بعد، آپ کو بٹ کوائن خریدنے کے لیے اپنے بینک اکاؤنٹ یا کریڈٹ کارڈ کو معلومات کے ساتھ جوڑنے کی ضرورت ہوگی۔ پھر آپ بٹ کوائن جمع کرنے کے لیے اپنا ایپ اکاؤنٹ استعمال کر سکتے ہیں۔

بٹ کوائن کو ڈپازٹ کے طریقے کے طور پر کیسے استعمال کریں۔
بٹ کوائن کو کیسے نکالا جائے۔

بٹ کوائن کو کیسے نکالا جائے۔

اگر آپ cryptocurrency آپشن کا استعمال کرتے ہوئے واپس لینا چاہتے ہیں، Bitcoin بھی ادائیگی کے طریقوں میں سے ایک ہے۔ لاٹری سائٹ کی ادائیگیوں کے لیے، آپ کو اپنے بٹ کوائن والیٹ کے استعمال سے واقف ہونے کی ضرورت ہوگی۔

سب سے پہلے، اپنے اکاؤنٹ میں لاگ ان کریں اور واپس لینے کے آپشن پر کلک کریں۔

یہ آپ کو دو اختیارات والے صفحہ پر لے جائے گا - ایک بٹ کوائنز نکالنے کے لیے اور ایک دوسرے تمام اختیارات کو واپس لینے کے لیے۔ صرف Bitcoin واپس لینے کے لیے، "Witdraw Bitcoin" کو منتخب کریں۔ اپنے تمام اختیارات واپس لینے کے لیے، "سب واپس لیں" کو منتخب کریں۔

بٹ کوائن آپشن کا استعمال کرتے ہوئے نکلوانے کے لیے آپ کو ایک پرس کی ضرورت ہوگی۔ ویب سائٹ سے بٹ کوائنز نکالنے کے لیے، آپ کو ایک ایکسچینج تلاش کرنے کی ضرورت ہوگی جو کہ سے فنڈز قبول کرے۔ آن لائن لاٹری ویب سائٹ.

واپسی کے لیے پروسیسنگ کا وقت سائٹ کے لحاظ سے مختلف ہوتا ہے۔ کچھ سائٹس 48 گھنٹوں کے اندر واپسی پر کارروائی کریں گی، جبکہ دیگر دو ہفتے تک لے سکتی ہیں۔ تاہم، زیادہ تر سائٹیں ایک ہفتے کے اندر واپسی پر کارروائی کرنے کے قابل ہوتی ہیں۔

آپ اپنے فون پر ویب سائٹ پر جا کر اور "کیش آؤٹ" سیکشن تلاش کر کے بھی موبائل نکال سکتے ہیں۔

بٹ کوائن کو کیسے نکالا جائے۔
کیا Bitcoin کا استعمال محفوظ ہے؟

کیا Bitcoin کا استعمال محفوظ ہے؟

بٹ کوائن ایکسچینج کی حفاظت کا زیادہ تر انحصار اس ملک پر ہوتا ہے جس میں یہ کام کر رہا ہے۔ ایک مضبوط قانونی نظام والے ممالک میں اور جہاں کرپٹو کرنسیوں کو ریگولیٹ نہیں کیا جاتا ہے، ایکسچینجز کے محفوظ رہنے کا عام طور پر بہتر موقع ہوتا ہے۔ تاہم، ان ممالک میں جہاں ڈیجیٹل کرنسیوں کی قانونی حیثیت کے بارے میں کوئی غیر یقینی صورتحال ہے، اس بات کا امکان ہے کہ تبادلے کم محفوظ ہوں گے۔

عام طور پر، اچھی ساکھ کے ساتھ قابل اعتماد تبادلے پر قائم رہنا اور اپنی کریپٹو کرنسی کو آف لائن اسٹور کرنا بہتر ہے۔

بٹ کوائن دنیا کے سب سے محفوظ پلیٹ فارمز میں سے ایک ہے۔ Bitcoin blockchain ایک عوامی لیجر ہے جو اپنے نیٹ ورک پر ہونے والی ہر ٹرانزیکشن کو ریکارڈ کرتا ہے۔ کسی کے لیے بھی اس میں ہیک کرنا اور کسی بھی معلومات کو جس طرح سے ڈیزائن کیا گیا ہے اسے تبدیل کرنا عملی طور پر ناممکن ہے۔

Bitcoin ٹرانزیکشنز ناقابل واپسی ہیں، مطلب یہ ہے کہ صارفین جعلی فشنگ سائٹس کے ذریعے دھوکہ دہی کا شکار نہیں ہو سکتے یا ان کے اکاؤنٹس ہیک اور فنڈز چوری نہیں ہو سکتے۔ بٹ کوائن کے ساتھ کوئی سیٹ اپ فیس، ماہانہ چارجز یا کم از کم بیلنس کی ضروریات نہیں ہیں۔

یہ ایک کریپٹو کرنسی ہے، جس میں اوپن سورس سافٹ ویئر ہے - یعنی اس کو کنٹرول کرنے والا کوئی مرکزی بینک یا اتھارٹی نہیں ہے۔ بلاکچین کو کان کنوں کے ذریعہ برقرار رکھا جاتا ہے جو وہ لوگ ہیں جو اپنے کمپیوٹرز کو ریاضی کے مسائل کو حل کرنے کے لیے لین دین کی توثیق کرنے اور نئے بلاکس بنانے کے لیے استعمال کرتے ہیں، جنہیں پھر بلاکچین میں شامل کیا جاتا ہے۔

کیا Bitcoin کا استعمال محفوظ ہے؟
Bitcoin کے لیے کسٹمر سپورٹ

Bitcoin کے لیے کسٹمر سپورٹ

Bitcoin ادائیگی خریداری کرنے کے لئے سب سے زیادہ مقبول طریقوں میں سے ایک ہے. یہ ڈیجیٹل، وکندریقرت کرنسیاں کسی حکومت یا بینک کے زیر کنٹرول نہیں ہیں۔ لین دین دو افراد کے درمیان کسی تیسرے فریق کی شمولیت کے بغیر پیر ٹو پیئر سیٹنگ میں کیے جاتے ہیں۔

بٹ کوائن کی ادائیگیاں نہ صرف سستی ہیں، بلکہ وہ فوری لین دین کی بھی اجازت دیتی ہیں جن پر بغیر تصدیقی عمل یا فیس کے عمل کیا جاتا ہے۔

کیا اس کے لیے کوئی حمایت ہے؟

چونکہ یہ ایک وکندریقرت ڈیجیٹل کرنسی ہے جسے کسی بھی ملک یا بینکنگ ادارے کے ذریعے ریگولیٹ نہیں کیا جاتا ہے، اس لیے ایک پبلک لیجر نے کہا کہ بلاکچین تمام بٹ کوائن ٹرانزیکشنز کو اسٹور کرتا ہے۔ بٹ کوائن خریدنے کا سب سے عام طریقہ ایکسچینج کے ذریعے ہے اور اس لیے کسی بھی سپورٹ کے لیے، آپ کو ان کی ویب سائٹ پر دی گئی رابطے کی تفصیلات کا حوالہ دے کر ایکسچینج سے رابطہ کرنا ہوگا۔

رسمی کسٹمر سپورٹ

بٹ کوائن کا اپنا کسٹمر سپورٹ ہے، حالانکہ یہ ہمیشہ 24 گھنٹے دستیاب نہیں ہوتا ہے۔ ان کے کسٹمر سپورٹ پر رابطہ کیا جا سکتا ہے۔ bitcoin@contact-us.bitcoin. بٹ کوائن فاؤنڈیشن ایک غیر منافع بخش تنظیم ہے جو سکے کے استعمال کو فروغ دیتی ہے اور اس کی حفاظت کرتی ہے۔ ان کے پاس عام پوچھ گچھ کے لیے اپنی ویب سائٹ پر ایک رابطہ فارم بھی ہے، تاہم، ان کے پاس فون نمبر نہیں ہے۔

حمایت کے غیر رسمی طریقے

آپ فری نوڈ پر سوشل نیٹ ورکس اور IRC چینلز پر ممبران سے cryptocurrency فورمز پر بھی مدد اور تعاون حاصل کر سکتے ہیں۔ Bitcoin.org نیٹ ورک کی سرکاری ویب سائٹ ہے۔

Bitcoin کے لیے کسٹمر سپورٹ