American Express

زیادہ تر گیمرز اب روایتی لوٹو پر آن لائن لاٹری کو ترجیح دیتے ہیں کیونکہ یہ انہیں دنیا بھر میں جیک پاٹس کی ایک قابل ذکر تعداد، جیسے یورو ملینز، یو ایس پاور بال، اور میگا ملینز کے سامنے لاتا ہے۔ خوش قسمتی سے، ویب پر مبنی لاٹری ٹکٹ کارڈ سروسز جیسے امریکن ایکسپریس سے خریدے جا سکتے ہیں۔ AmEx کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، امریکن ایکسپریس ایک کامیاب مالیاتی ادارہ ہے جو کریڈٹ کارڈز، مسافروں کے چیک اور چارج کارڈ سے متعلق ہے۔

اس کی بنیاد 1850 میں نیویارک میں جان وارن بٹر فیلڈ، ولیم فارگو اور ہنری ویلز نے رکھی تھی۔ یہ امریکہ میں مقبول ہے لیکن 160 سے زیادہ دیگر ممالک اور خطوں میں بھی قابل رسائی ہے۔ AmEx کارڈز سب سے زیادہ استعمال ہونے والے بینک کارڈز میں تبدیل ہو چکے ہیں، جو کہ امریکہ میں کریڈٹ کارڈ کے کاروبار کا تقریباً 24% حصہ ہیں۔

American Express
امریکن ایکسپریس کے ساتھ رقم جمع کرنے کا طریقہ

امریکن ایکسپریس کے ساتھ رقم جمع کرنے کا طریقہ

امریکن ایکسپریس بینک کارڈز اور بچت کے لیے الگ اکاؤنٹس پیش کرتا ہے۔ دونوں کو جوڑا جا سکتا ہے تاکہ صارف ہر بار لاگ ان اور آؤٹ کیے بغیر کریڈٹ کارڈ کی تفصیلات کے ذریعے اپنے بچت اکاؤنٹ سے فنڈز استعمال کر سکے۔ آن لائن لاٹری سائٹ پر امریکن ایکسپریس کے ساتھ رقم جمع کرنا اتنا ہی آسان ہے جتنا کسی کریڈٹ کارڈ کا استعمال کرنا۔

یہ عمل ای کامرس سائٹ سے سامان اور خدمات کی خریداری کے مترادف ہے۔ مقبول ادائیگی کے طریقے جیسے ماسٹر کارڈ یا ویزا۔ آن لائن لاٹری پلیئرز جو موبائل ڈیوائسز کو ترجیح دیتے ہیں انہیں کسی قسم کی پریشانی کا سامنا نہیں کرنا پڑتا۔ اسے کرنے کا طریقہ یہاں ہے۔

  1. رجسٹرڈ صارف نام اور پاس ورڈ کے ساتھ آن لائن لاٹری سائٹ پر لاگ ان کریں۔
  2. میرا اکاؤنٹ پر جائیں اور کیشئر/ادائیگی پر کلک کریں۔
  3. ڈپازٹ ٹیب کو کھولیں اور ڈپازٹ کے طریقوں کی ڈراپ ڈاؤن فہرست سے امریکن ایکسپریس کو منتخب کریں۔
  4. AmEx کارڈ نمبر شامل کریں۔
  5. اس ملک کی وضاحت کریں جہاں سے لاٹری سائٹ کام کرتی ہے۔
  6. ڈپازٹ کی رقم درج کریں۔
  7. آن اسکرین ہدایات پر عمل کریں (2-فیکٹر تصدیق اور OTP پرامپٹ)
  8. ادائیگی کی تصدیق کریں اور چند سیکنڈ انتظار کریں۔

جب تک AmEx اکاؤنٹ میں کافی رقم موجود ہے، جمع کو فوری طور پر متعلقہ آن لائن لوٹو اکاؤنٹ میں منتقل کر دیا جائے گا۔ ایک فنڈڈ لوٹو اکاؤنٹ حقیقی رقم کی لاٹری جیک پاٹس اور دیگر گیمز میں حصہ لے سکتا ہے۔ کچھ لاٹری سائٹس پر ڈپازٹ کی حد نسبتاً کم ہوتی ہے، جیسے کہ $10۔ امریکن ایکسپریس کریڈٹ کارڈ رکھنے والے خوش قسمت ہیں کیونکہ کمپنی کارڈز کے لیے زیادہ سے زیادہ منتقلی کی حد نہیں لگاتی ہے۔

آن لائن لاٹری کے کھلاڑی جو متعدد ٹکٹ خریدنا یا بڑی شرط لگانا پسند کرتے ہیں وہ کسی بھی رقم کے ساتھ اپنے اکاؤنٹس لوڈ کرنے کے لیے آزاد ہیں۔ مزید برآں، AmEx لین دین کی فیس وصول کرنے والی لاٹری سائٹس کے خلاف ہے، لہذا تمام امریکن ایکسپریس ڈپازٹس مفت ہیں۔

امریکن ایکسپریس کے ساتھ رقم جمع کرنے کا طریقہ
امریکن ایکسپریس کے ساتھ انخلا کیسے کریں۔

امریکن ایکسپریس کے ساتھ انخلا کیسے کریں۔

ڈپازٹس کی طرح، امریکن ایکسپریس کے ساتھ لاٹری کی ادائیگیاں سیدھی ہیں۔ لوٹو کھلاڑی بغیر کسی پریشانی کے موبائل کے ذریعے آسانی سے کیش آؤٹ کر سکتے ہیں۔ واپسی کا عمل مندرجہ ذیل ہے:

  1. آن لائن لاٹری سائٹ پر ادائیگی کا صفحہ دیکھیں
  2. ادائیگی کے دستیاب طریقوں میں سے، امریکن ایکسپریس کو منتخب کریں۔
  3. کیش آؤٹ کرنے کے لیے جیت درج کریں۔
  4. چونکہ AmEx کو پہلے سے ہی ڈپازٹ کرنے کے لیے استعمال کیا گیا تھا، اس لیے کارڈ کی تفصیلات بھرنے کی ضرورت نہیں ہے۔
  5. منتقلی کی تصدیق کریں اور لاٹری فراہم کنندہ کی طرف سے منظوری کے لیے تفصیلات جمع کرائیں۔

منتقلی اتنی فوری نہیں ہے جتنی کہ جمع کروانے کی لیکن زیادہ تر کریڈٹ کارڈ سے نکالی جانے والی رقم سے نسبتاً تیز ہے۔ لوٹو سائٹ کی جانب سے درخواست منظور ہونے کے بعد، رقم کو فاتح تک پہنچنے میں تقریباً 72 گھنٹے لگ سکتے ہیں۔

استعمال میں آنے والے کارڈ پر منحصر ہے، America Express مرچنٹ (اس معاملے میں لاٹری سائٹ) سے لین دین کی رقم کا 2.5% سے 3.5% وصول کرتا ہے۔ لیکن کمپنی گاہک (لوٹو پلیئر) سے چارج نہیں لیتی۔ اگر کھلاڑی کوئی واپسی کے چارجز ادا کرتا ہے، تو یہ لاٹری سائٹ سے فیصلہ ہوگا نہ کہ AmEx سے۔

کھلاڑی کے بینک پر منحصر ہے، AmEx لاٹری جیتنے کے لیے غیر دستیاب ہو سکتا ہے۔ امریکن ایکسپریس لاٹری سائٹ پر آن لائن کیش آؤٹ کرنے سے پہلے بینک سے مشورہ کرنا ضروری ہے۔

AmEx کارڈ پیش کرنے والے بینکوں اور کریڈٹ یونینوں کی مثالوں میں امریکن ایکسپریس بینک، یو ایس بینک، نیوی فیڈرل، USAA، ویلز فارگو، وغیرہ شامل ہیں۔ . پھر بھی، کمپنی دیگر کریڈٹ کارڈ کمپنیوں کے ساتھ شراکت میں ہے، لہذا دوسرے مالیاتی اداروں سے AmEx کارڈ حاصل کرنا ممکن ہے۔

امریکن ایکسپریس کے ساتھ انخلا کیسے کریں۔
امریکن ایکسپریس میں حفاظت اور سلامتی

امریکن ایکسپریس میں حفاظت اور سلامتی

امریکن ایکسپریس تقریباً دو صدیوں سے چلی آرہی ہے اور اسے صارفین کے درمیان بڑی شہرت حاصل ہے، یعنی یہ ایک قابل اعتماد سروس ہے۔ AmEx کے ساتھ آن لائن لاٹری لین دین کو سب سے محفوظ سمجھا جاتا ہے۔

کمپنی بھاری حفاظتی اقدامات کی پیروی کرتی ہے اور اپنے تمام تاجروں سے اس کی پیروی کرنے کا مطالبہ کرتی ہے۔ منتقلی کے دوران فنڈز کبھی ضائع نہیں ہوتے ہیں۔ لہذا، صارفین کو اپنے کارڈز سے پیسے کاٹنے اور لاٹری سائٹ تک نہ پہنچنے میں مشکل کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔

دی آن لائن لاٹری ویب سائٹ ان کھلاڑیوں کے لیے خوفناک لگ سکتا ہے جو آن لائن بات چیت کرتے وقت ڈیٹا کی حفاظت سے محتاط رہتے ہیں۔ لیکن امریکن ایکسپریس نے اعلی درجے کی سیکیورٹی میں سرمایہ کاری کی ہے تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جا سکے کہ فریق ثالث کی طرف سے کسی بھی قسم کے خطرات کو نقصان پہنچانے سے پہلے انہیں ناکام بنا دیا جائے۔ ان کی کنزیومر پروٹیکشن اسکیم اس بات کو یقینی بناتی ہے کہ کارڈ کی چوری کے نتیجے میں $50 سے زیادہ مالی نقصانات کی تلافی کی جائے۔

American Express آن لائن اکاؤنٹس کی حفاظت کے لیے انکرپشن ٹیکنالوجی کا استعمال کرتا ہے جو صارفین کے ذاتی طور پر قابل شناخت ڈیٹا کو محفوظ رکھتا ہے۔ اگر صارف اکاؤنٹ 10 منٹ کے لیے غیر فعال ہو تو خودکار ٹائم آؤٹ کو فعال کر دیا جاتا ہے۔

اس کا مطلب ہے کہ کوئی بھی غیر مجاز صارف اکاؤنٹ تک رسائی حاصل نہیں کر سکتا چاہے وہ عوامی کمپیوٹر استعمال کرے یا اپنے آلے کو بغیر توجہ کے چھوڑ دے۔ لاگ ان کی تفصیلات جیسے پاس ورڈ میں کسی بھی تبدیلی کے لیے، AmEx ایک تصدیقی ای میل بھیجے گا تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ درخواست مجاز صارف کی طرف سے آ رہی ہے۔

امریکن ایکسپریس میں حفاظت اور سلامتی
امریکن ایکسپریس کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

امریکن ایکسپریس کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

امریکن ایکسپریس میں، صارفین جوابات تلاش کرنے اور ان کی توقعات کو پورا کرنے کی توقع رکھتے ہیں:

  • براہراست گفتگو
  • امدادی مرکز کا سرچ انجن
  • فون
  • میل

آن لائن ایجنٹ کے ساتھ بات چیت کرتے وقت، صارفین کو اپنے صارف ID کے ساتھ لاگ ان کرنا چاہیے۔ یہ فیچر فوری معاملات کے لیے زیادہ موزوں ہے۔ متبادل طور پر، صارفین ہم سے رابطہ کریں صفحہ پر درج ٹیلیفون نمبر استعمال کر سکتے ہیں۔ ہر لائن کو مخصوص خدمات جیسے کارڈ ایپلیکیشنز اور ادائیگیوں کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ کچھ ہاٹ لائنز مخصوص اوقات میں کام کرتی ہیں، جبکہ دیگر 24/7 تک پہنچ سکتی ہیں۔

تفصیلی مدد کے خواہاں اور کچھ دن انتظار کرنے کے خواہشمند صارفین فراہم کردہ تین پتوں میں سے کسی ایک کے ذریعے میل لکھنے کے لیے آزاد ہیں۔ یہ بات قابل غور ہے کہ AmEx کارڈز کی پشت پر ایک فون نمبر ہوتا ہے۔ کارڈ ہولڈر کسی بھی وقت ان نمبروں پر ڈائل کر سکتے ہیں۔

آخر میں، امریکن ایکسپریس ایک ہیلپ سینٹر پیش کرتا ہے، جو عام طور پر پوچھے گئے سوالات کے جوابات دینے کے لیے اہم معلوماتی مرکز ہے۔ یہاں، صارفین کو کارڈ کی تبدیلی، کریڈٹ سکور، ادائیگی کے تنازعات، اور اکاؤنٹ کھولنے کے بارے میں مددگار رہنما خطوط ملیں گے۔

امریکن ایکسپریس کسٹمر سپورٹ کے اختیارات