انڈیا

لاٹری گیمز ہندوستان میں ایک قابل احترام روایت ہیں اور حکومت کو خاطر خواہ آمدنی حاصل کرتے ہیں۔ ہندوستانی لاٹری اس وقت تیرہ ریاستوں میں قانونی ہے، جو مختلف سماجی طبقات اور آبادی کے کھلاڑیوں کو راغب کرتی ہے۔ یہ پنجاب، سکم، گوا، کیرالہ، میگھالیہ، مہاراشٹر، منی پور، مغربی بنگال، میزورم، مدھیہ پردیش، ناگالینڈ، آسام اور اروناچل پردیش ہیں۔

ہندوستانی لاٹری کو سخت بین الاقوامی مقابلے کا سامنا ہے، ٹیک سیوی ہندوستانی کھلاڑی آن لائن لاٹری کو ترجیح دیتے ہیں کیونکہ یہ ایک مصروف طرز زندگی کے لیے موزوں ہے۔ ہندوستان میں زمین پر مبنی لاٹری کے ٹکٹ نسبتاً سستے ہیں۔ تاہم، مقامی جیک پاٹس غیر ملکی لاٹریوں کی طرح بڑے نہیں ہوتے، جو بعد میں لاٹری کو زیادہ پرکشش بناتے ہیں۔

انڈیا
ہندوستان میں بہترین آن لائن لاٹری سائٹس 2022

ہندوستان میں بہترین آن لائن لاٹری سائٹس 2022

ماضی میں آن لائن لاٹری کو ختم کرنے کی چند کوششیں کی گئی ہیں لیکن کوئی فائدہ نہیں ہوا۔ اس نے بہت سے کھلاڑیوں کو مقامی بلیک مارکیٹ یا آف شور کا انتخاب کرنے پر مجبور کیا۔ لاٹری ویب سائٹس. ریاست کے زیر انتظام ہندوستانی لوٹو ایک وسیع صنعت ہے، لیکن اس کے قانونی ڈھانچے میں ترمیم کرنے کی ضرورت ہے۔ اس طرح، یہ آن لائن جواریوں کی بڑھتی ہوئی کمیونٹی کو پورا کر سکتا ہے۔

ماہرین کا مشورہ ہے کہ حکومت کو ہندوستانی لاٹری کو ڈیجیٹائز کرنا چاہئے اور مسابقتی رہنے اور نوجوان نسل کو راغب کرنے کے لئے ٹیکسوں کو دوبارہ اورینٹ کرنا چاہئے۔ یہاں نمایاں کردہ ویب سائٹس کی جانچ پڑتال کی گئی ہے تاکہ ان کی معتبریت کو جانچا جا سکے۔ ہندوستانی کھلاڑی اب اپنے اسمارٹ فونز پر چند سوائپ کے ساتھ سینکڑوں لاٹریوں تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔

ہندوستان میں بہترین آن لائن لاٹری سائٹس 2022
ہندوستان میں لاٹریوں کی تاریخ

ہندوستان میں لاٹریوں کی تاریخ

ہندوستان میں لاٹری کا آغاز ویدک دور میں ہوا، جس کے تحت جواری قیمتی اشیاء جیسے قیمتی دھاتوں، غلاموں، زمینوں اور مکانات پر داؤ لگاتے تھے۔ داؤ کی اکثریت اتنی زیادہ تھی کہ اس سرگرمی نے معیشت کو تقریباً خطرے میں ڈال دیا۔ یہاں تک کہ پرائیویٹ کمپنیاں جنہوں نے لاٹری کی خدمات پیش کیں انہوں نے ذمہ دار جوئے کے بارے میں کوئی تعلیم نہیں دی۔ اس لیے جوئے کی لت پھیل گئی۔

برطانویوں نے لاٹریوں کی دوسری قسمیں بھی متعارف کروائیں جن میں جانوروں کی لڑائیاں اور نسلیں شامل تھیں۔ ان میں گھوڑے، مرغ اور کتے جیسے جانور شامل تھے۔ حصہ لینے والا مخصوص جانور پر جوا کھیلے گا جو جیت جائے گا۔

غیر ذمہ دارانہ جوئے پر قابو پانے کے لیے، ریاست کیرالہ نے، وزارت خزانہ کے ذریعے، 1967 میں لاٹری کھیلنے کا ایک نیا طریقہ شروع کیا۔ اتھارٹی نے تمام نجی لاٹری فرموں کے خلاف کریک ڈاؤن کا حکم دیا اور ایک قومی ہندوستانی لاٹو نافذ کیا۔ صرف قانونی عمر کے لوگوں کو ہی قومی لاٹری میں اور مخصوص شیڈول پر حصہ لینے کی اجازت تھی۔

دیگر ریاستوں نے اس کی پیروی کی، اور یہ خیال ابھی تک باقی ہے۔ تاہم، کرناٹک اور تمل ناڈو نے تمام قسم کے جوئے پر مکمل پابندی عائد کر دی ہے۔ پابندی ان سماجی کارکنوں کی طرف سے لگائی گئی جنہوں نے جوئے کی لت کی وجہ سے ٹوٹے ہوئے خاندانوں کے بارے میں تشویش کا اظہار کیا۔ اگرچہ ریاستی لاٹریوں نے اچھی آمدنی میں حصہ ڈالا، لیکن اس عمل کو برقرار رکھنے کے لیے سماجی اثرات بہت مہنگے تھے۔

ہندوستان میں لاٹریوں کی تاریخ
ہندوستان میں آج کل لاٹری

ہندوستان میں آج کل لاٹری

اگرچہ ہندوستانی لاٹری 13 ریاستوں میں قانونی ہے، کچھ غیر قانونی لاٹریاں گمنام آپریٹرز چلاتے ہیں۔ زیادہ تر جواری جسمانی مقامات پر جانے کے بجائے آن لائن لاٹری کھیلنے کا انتخاب کرتے ہیں۔ ہندوستانی کھلاڑیوں کے لیے بہترین لاٹری سائٹس موبائل کے لیے موزوں ہیں تاکہ گاہکوں کو کہیں سے بھی شرط لگائیں۔ بہت سے کھیل ہیں، اور ہندوستانی ان کو منتخب کر سکتے ہیں جو انہیں سب سے زیادہ پسند ہیں۔

سائٹس تیار ہوتی رہتی ہیں کیونکہ بہت ساری خصوصیات باقاعدگی سے متعارف کرائی جاتی ہیں۔ لداخ، چھتیس گڑھ، تلنگانہ اور لکش دیپ جیسی لاٹری پر پابندی والی ریاستوں کے جواری ان آن لائن پلیٹ فارمز کا فائدہ اٹھاتے ہیں۔ فراہم کنندگان نے نئی ترکیبیں شامل کی ہیں جیسے چھوٹے انعامات کے ساتھ سنگل ہندسوں کے میچز جو ہر روز جاری کیے جاتے ہیں۔ بڑی جیت کا اعلان ہفتہ وار کیا جاتا ہے۔

کیرالہ اسٹیٹ لاٹریز ڈیپارٹمنٹ کی طرف سے لاٹریوں کے وسیع انتخاب کی بدولت، کھلاڑیوں کے پاس بڑے پیمانے پر جیتنے کا موقع ہے۔ بظاہر، سات ہفتہ وار لٹو گیمز ہیں، یعنی اکشے، نرمل، پورنامی، کارونیا، کارونیا پلس، ون-ون، اور استھری سکتھی۔ ہر لاٹری قرعہ اندازی کا اپنا دن ہوتا ہے۔

کیرالہ بھی لاٹریوں کے ساتھ چار تہوار مناتے ہیں: کرسمس، ویشو، دسہرہ اور اونم۔ اس کے علاوہ، کھلاڑی دو خصوصی بمپر لاٹریوں میں اپنی قسمت آزما سکتے ہیں جو گرمیوں اور مون سون کے موسموں میں ہوتی ہیں۔

ہندوستان میں آج کل لاٹری
ہندوستان میں لاٹری کا مستقبل

ہندوستان میں لاٹری کا مستقبل

ہندوستانی لاٹری کا منظرنامہ بدل رہا ہے۔ ان ریاستوں میں سے ایک جو تمل ناڈو میں تبدیلیوں کا فائدہ اٹھا رہی ہے، خاص طور پر کوئمبٹور شہر میں۔ اگرچہ اس شہر میں روایتی کاغذ پر مبنی لاٹریوں پر پابندی ہے، کھلاڑی آن لائن لاٹری میں آزادانہ طور پر حصہ لے سکتے ہیں۔

ایک بار پھر، یورو ملین اور پاور بال جیسے بڑے ناموں والی عالمی لاٹریز ہندوستانیوں سمیت سبھی کے لیے کھلی ہیں۔ اس طرح، اس بات کی کوئی حد نہیں ہے کہ کوئی لاٹری گیمز کے ساتھ کس حد تک جا سکتا ہے۔ نتیجتاً، بہترین آن لائن لاٹری گیمز میں دلچسپی رکھنے والوں کے لیے اب کافی سپورٹ دستیاب ہے۔ کھلاڑی ٹکٹ خریدنے، قرعہ اندازی کے وقت اور دستیاب اختیارات سے متعلق معلومات تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔

اس طرح کی معلومات کی عالمگیر رسائی اس بات کی تشکیل کر سکتی ہے کہ ہندوستانی کھلاڑی مستقبل میں کیا کر سکتے ہیں۔ کئی دہائیوں سے، ہندوستانی صرف اپنی آبائی ریاستوں میں ہی لوٹو کھیل سکتے تھے۔ لیکن اب وہ عالمی لاٹریوں میں حصہ لے سکتے ہیں۔ اگر یہ رجحان جاری رہتا ہے، تو یہ جوئے کی باقاعدہ سرگرمی بن جائے گی۔

قومی لاٹری مقامی لوگوں کو ٹکٹ فروخت کرتی رہے گی، لیکن حکومت دوسرے ممالک کے کھلاڑیوں کے لیے ٹکٹیں کھولنا شروع کر سکتی ہے۔ بہت سی مزید لاٹری سائٹس جلد کھلنے کی امید ہے۔

ہندوستان میں لاٹری کا مستقبل
کیا ہندوستان میں لاٹری قانونی ہے؟

کیا ہندوستان میں لاٹری قانونی ہے؟

ہندوستان میں اہم قانونی اختیارات سرکاری طور پر چلنے والی لاٹری ہیں۔ لیکن انٹرنیٹ جوئے کے بارے میں بیداری اور آن لائن لاٹری مارکیٹوں کے بارے میں بصیرت بڑھتی جا رہی ہے۔

ہندوستان میں لاٹری کی کارروائیاں

نوآبادیاتی دور میں موجود 1867 کے پبلک گیمنگ ایکٹ نے جوئے کی تمام اقسام کو غیر قانونی قرار دیا۔ لیکن اس نے لاٹری کو ایک خاص کیس کے طور پر دیکھا، جس سے مستقبل کے ضابطے کی امیدیں باقی رہ گئیں۔ پہلی بار، مقننہ نے تسلیم کیا کہ لاٹری ہندوستانی ثقافت کا حصہ ہے۔ اس طرح، اسے ختم کرنا مشکل تھا. لہٰذا لاٹریوں کو ریاستوں کے علاقائی معاملات کے طور پر سونپا گیا۔ ایک صدی اور دو دہائیوں کے بعد، کیرالہ حکومت نے ایک قومی لاٹری پروگرام قائم کیا۔

آج، مرکزی حکومت 1998 کے لاٹری ایکٹ کے ذریعے لوٹو کو کنٹرول کرتی ہے۔ قانونی ضابطہ انعامات کی تقسیم، تعدد اور قرعہ اندازی کی تعداد، پرنٹنگ، فروخت، لاٹری ٹکٹوں کی منزل، اور قانون کے خلاف جانے والے کھلاڑیوں، ایجنٹوں اور پروموٹرز کے لیے جرمانے کے لیے رہنما خطوط فراہم کرتا ہے۔

ریاستوں کو اجازت ہے کہ وہ ان حقوق کو اپنا سکتے ہیں یا لائسنسنگ پر اپنے قوانین شامل کر سکتے ہیں۔ تاہم، انہیں لاٹری کی تعریفوں اور 1998 کے ایکٹ کی بنیادی اسکیموں سے متصادم نہیں ہونا چاہیے۔ یہ قانون پہلے ذکر کردہ 13 ریاستوں کو قومی لاٹری منعقد کرنے کی اجازت دیتا ہے اور باقی ہندوستانی ریاستوں میں لاٹری پر پابندی ہے۔

کیا ہندوستان میں لاٹری قانونی ہے؟
ہندوستان میں لاٹری کا قانون

ہندوستان میں لاٹری کا قانون

آن لائن لاٹری پر اثر انداز ہونے والے دیگر قوانین میں 2000 انفارمیشن ٹیکنالوجی ایکٹ شامل ہے جس میں 2008 میں ترمیم کی گئی تھی۔ یہ لاٹری ٹکٹوں کی تقسیم کے بارے میں ہدایات دیتا ہے۔ نیز، 2010 کے لاٹریز کے قوانین 1998 کے لاٹری ایکٹ کے کچھ پہلوؤں کو واضح کرتے ہیں۔

تاہم، یہ احکام انفرادی ریاستی قانون سازی میں شامل نہیں ہیں۔ کچھ ریاستیں جوئے بازی کے دور رس کنٹرول فراہم کرتی ہیں، جبکہ دیگر صرف لاٹریوں کے لیے مخصوص اصولوں کو برقرار رکھتی ہیں۔

ہندوستانی لاٹری کے قانونی منظر نامے کے لیے ٹیکس کی سمجھ کی ضرورت ہے۔ انکم ٹیکس ایکٹ کے مطابق، لاٹری سے حاصل ہونے والی تمام آمدنی، چاہے وہ آن لائن ہو یا آف لائن، پر ٹیکس لگانا ضروری ہے (30% فلیٹ ریٹ)۔ 50 لاکھ روپے سے زیادہ کی لاٹری جیتنے پر ریگولر ٹیکس کی شرح پر 10% سرچارج لگایا جاتا ہے۔ اگر جیت 1 کروڑ روپے سے زیادہ ہوتی ہے، تو 15% سرچارج لاگو ہوتا ہے۔

قابل ذکر بات یہ ہے کہ وفاقی حکومت کسی بھی لٹو ڈرا کو فروغ نہیں دیتی۔ بصورت دیگر، کوئی بھی اشتہار جو حکومت کی توثیق کا دعویٰ کرتے ہیں غلط ہیں۔ تاہم، نئی دہلی کے پاس قانونی پالیسیوں کو تبدیل کرنے کا اختیار ہے جب حکام قوانین کی خلاف ورزی کا دعوی کرتے ہیں، مثلاً بین ریاستی ٹکٹوں کی فروخت میں۔

لیکن اس میں شامل ریاستی حکام کو اتفاق رائے حاصل کرنا ہوگا۔ ریاستوں کے درمیان تنازعات کی صورت میں جہاں لاٹری کو قانونی حیثیت نہیں دی گئی ہے، عام طور پر ہائی کورٹ اور مرکزی حکومت حل کرنے کے لیے آتی ہے۔

ہندوستان میں لاٹری کا قانون
ہندوستانی کھلاڑیوں کے پسندیدہ لاٹری گیمز

ہندوستانی کھلاڑیوں کے پسندیدہ لاٹری گیمز

انٹرنیٹ کی بدولت ہندوستانی کھلاڑی کھیل سکتے ہیں۔ بہترین آن لائن لاٹری اپنے گھروں کے آرام کو چھوڑے بغیر۔ پاور بال، یورو ملینز، اور دیگر گیمز لوٹو لینڈ جیسے پلیٹ فارم کے ذریعے قابل رسائی ہیں۔ ایک بار جب کوئی کھلاڑی اس پلیٹ فارم پر رجسٹر ہوجاتا ہے، تو وہ بین الاقوامی لوٹو سے نمبر لے سکتا ہے۔ یہاں ہندوستانیوں کے درمیان مشہور لاٹری گیمز کا ایک مجموعہ ہے۔

یورو ملینز

ہندوستانی کھلاڑیوں کے درمیان مقبول لاٹری گیم کی میزبانی یورپ میں کی جاتی ہے۔ یہ جواریوں کو 1:116 ملین مشکلات اور ₹2 کروڑ کا کم از کم جیک پاٹ انعام پیش کرتا ہے۔ دی یورو ملینز ٹکٹیں ₹240.00 کے ساتھ ₹1555 کروڑ کی ٹاپ جیت کے ساتھ۔ تاریخ میں سب سے زیادہ ادائیگی 26 کروڑ ہے۔

پاور بال

یہ امریکہ کی سب سے بڑی لاٹری ہے جس میں کم از کم چار کروڑ جیک پاٹ کی پیشکش ہوتی ہے۔ بہت سے جواریوں کی طرف راغب ہوتے ہیں۔ پاور بالکا زیادہ ٹکٹ والا انعام، اگرچہ جیتنے کی مشکلات 1:175 ملین ہیں۔

میگا ملینز

لاٹری گیم نہ صرف امریکہ بلکہ ہندوستان میں بھی مقبول ہے۔ کم از کم جیک پاٹ ₹1.2 کروڑ ہے، جس کی مشکلات 1:258 ملین ہیں۔ لیکن عام مشکلات 1:40 ہیں۔

کرکٹ لوٹو

یہ شاید سب سے سیدھی سادی لاٹری ہے جس کا کم از کم جیک پاٹ انعام ₹3.6 کروڑ ہے۔ اچھی طرح سے بنائے گئے کرکٹ لوٹو کی قیمت ₹80 فی ٹکٹ ہے، اور کھلاڑی ماضی میں ₹73 کروڑ جیت چکے ہیں۔

یورو جیک پاٹ

یورو جیک پاٹ ایک اور یورپی لوٹو ہے جس کی قیمت ₹160.00 فی لائن ہے۔ اس میں ₹736 کروڑ تک کی ممکنہ جیت ہے۔

ہندوستانی کھلاڑیوں کے پسندیدہ لاٹری گیمز
ہندوستان میں ادائیگی کے طریقے

ہندوستان میں ادائیگی کے طریقے

ایک اہم قدم جو کھلاڑیوں کو آن لائن لاٹری کھیلتے وقت اٹھانا چاہیے وہ ہے اپنے کھاتوں میں رقوم جمع کرنا۔ بینکرول کے بغیر، کوئی ٹکٹ خریدنا یا بونس کا دعوی کرنا ناممکن ہے۔ شکر ہے، بہت سے طریقے ہندوستانی ہیں۔ کھلاڑی رقم جمع کر سکتے ہیں۔ بہترین لاٹری سائٹس پر۔

پے ٹی ایم

ای والیٹ کو ریزرو بینک آف انڈیا نے منظور کیا ہے اور جواریوں کو ان کے کھاتوں میں رقم شامل کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ صارفین کریڈٹ کارڈز، ڈیبٹ کارڈز، UPI، اور انٹرنیٹ بینکنگ کے ذریعے اپنے Paytm اکاؤنٹ میں رقم شامل کرتے ہیں۔ یہ محفوظ ہے، اور آن لائن لاٹری میں تمام منتقلی صفر لاگت پر آتی ہے۔

UPI

UPI ہندوستان میں بڑے پیمانے پر استعمال ہوتا ہے، اور ہندوستانیوں کو نشانہ بنانے والی بہت سی لاٹریز اسے ادائیگی کے طریقہ کے طور پر استعمال کرتی ہیں۔ یہ کھلاڑیوں کو لاٹری ٹکٹ خریدتے وقت سیکنڈوں میں اپنے بینک اکاؤنٹس تک رسائی حاصل کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ لین دین فوری اور سیدھا ہوتا ہے۔ آن لائن خریداری کے لیے کوئی چارجز نہیں ہیں۔ تاہم، بین الاقوامی لاٹریوں کو لین دین کی توثیق کرنے میں وقت لگ سکتا ہے، اور اضافی KYC کی ضرورت ہو سکتی ہے۔

IMPS

فوری ادائیگی کی خدمت یا IMPS ہندوستان میں واقع آن لائن لاٹری سائٹ کے لیے ادائیگی کا ایک مثالی طریقہ ہے۔ یہ تیز اور محفوظ ہے، جس سے کھلاڑی اپنے بینک اکاؤنٹس سے لوٹو ٹکٹوں کی ادائیگی کر سکتے ہیں۔ تاہم، وصول کنندہ کے پاس ایک ہندوستانی بینک اکاؤنٹ ہونا ضروری ہے، لہذا غیر ملکی لاٹری سائٹس کو IMPS ادائیگیوں کے ساتھ تشریف لے جانے میں پریشانی ہو سکتی ہے۔

ہندوستان کے لوٹو کھلاڑیوں کے لیے ادائیگی کے دیگر مفید طریقے شامل ہیں ماسٹر کارڈ، ویزا کارڈز، پے پال، Skrill، اور AstroPay، اور ہندوستانی نیٹ بینکنگ، جو ایک موبائل ایپ استعمال کرتی ہے۔

ہندوستان میں ادائیگی کے طریقے
اکثر پوچھے گئے سوالات

اکثر پوچھے گئے سوالات

کیا ہندوستان میں حقیقی آن لائن لاٹریز ہیں؟

جی ہاں، مختلف آن لائن پلیٹ فارمز حقیقی رقم کے لیے قانونی لاٹری پیش کرتے ہیں، جیسے، دی لوٹو، لوٹو ایجنٹ، پلے ہیو لوٹو، وغیرہ۔

کیا کوئی ہندوستان میں لاٹری ٹکٹ آن لائن خرید سکتا ہے؟

ہاں، لاٹری ٹکٹ سرکاری ویب سائٹس یا ایپس پر دستیاب ہیں۔ دھوکہ دہی سے بچنے کے لیے بہترین آن لائن لاٹری کا انتخاب کرتے وقت کھلاڑیوں کو لائسنس کی معلومات کی جانچ کرنی چاہیے۔

بہترین لاٹری سائٹس کا تعین کرنے کے لیے کھلاڑیوں کو کون سا معیار استعمال کرنا چاہیے؟

کھلاڑیوں کو ڈیٹا سیکیورٹی، صارف کے تجربے، گیم کے انتخاب، بونس، ادائیگی میں آسانی، اور ادائیگی کی رفتار کی بنیاد پر لاٹری آن لائن کا انتخاب کرنا چاہیے۔

ہندوستان میں لٹو کھیلنے کی قانونی عمر کیا ہے؟

ہندوستانی لاٹری میں حصہ لینے کے لیے کسی کی عمر کم از کم 18 سال ہونی چاہیے۔

کیا آن لائن لاٹری ٹکٹ بک کرنا محفوظ ہے؟

آن لائن لاٹری سائٹ پر کسی معروف آپریٹر کے ذریعے کھیلنا محفوظ ہے۔

کیا بھارتی کھلاڑیوں کو بین الاقوامی لاٹری کھیلنے پر جیل ہو سکتی ہے؟

جی ہاں. ہندوستانی بین الاقوامی ویب سائٹس پر جیل کی شرائط یا قانونی سزا کے خطرے کے بغیر آزادانہ طور پر لوٹو کھیل سکتے ہیں۔

آن لائن لاٹری کھیلنے والے کیسے جانتے ہیں کہ انہوں نے جیک پاٹ جیت لیا ہے؟

جیتنے والے نمبر سامنے آنے کے بعد، آپریٹرز کے ذریعے جیتنے والے ٹکٹ والے کھلاڑیوں سے فوری رابطہ کیا جاتا ہے۔ رابطہ ایس ایم ایس یا ای میل کے ذریعے کیا جا سکتا ہے۔ اس کی تصدیق ہوتے ہی کھلاڑی کے اکاؤنٹ میں چھوٹے انعامات جاری کیے جاتے ہیں۔

اکثر پوچھے گئے سوالات

تازہ ترین خبریں

مختلف ممالک میں لاٹریز
2022-08-09

مختلف ممالک میں لاٹریز

لاٹری گیمنگ کئی ممالک میں ایک صدی سے زیادہ عرصے سے موجود ہے۔ حکومتوں نے ان کا استعمال مختلف منصوبوں کے لیے آمدنی بڑھانے اور اپنے لوگوں کو تفریح فراہم کرنے کے لیے کیا۔ زیادہ تر جگہوں پر، لاٹری کو جوئے کی دوسری شکلوں کی طرح برا بھلا نہیں کہا جاتا تھا۔ آج تک، لاٹریز اب بھی پوری دنیا میں انتہائی مقبول ہیں۔ انٹرنیٹ نے انہیں اب اور بھی آسان بنا دیا ہے کہ کھلاڑی اپنے ممالک سے باہر بھی لاٹری تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔ یہاں ملک کے لحاظ سے دنیا بھر کی سب سے بڑی لاٹریز ہیں۔