10 GiroPay لاٹری سائٹس کی مکمل فہرست 2024

GiroPay ایک جرمن آن لائن بینکنگ پر مبنی انٹرنیٹ ادائیگی کا طریقہ ہے۔ یہ فروری 2006 سے کام کر رہا ہے۔ صارفین اس ادائیگی کے طریقے کو استعمال کرتے ہوئے اپنے بینک اکاؤنٹس کے ذریعے براہ راست آن لائن منتقلی کا استعمال کر کے محفوظ آن لائن لاٹری ادائیگی کر سکتے ہیں۔ ادائیگی کا طریقہ آن لائن ادائیگی فراہم کرنے والوں میں سب سے نمایاں ہے۔ یہ ملکی اور بین الاقوامی مالیاتی لین دین کی خدمات پیش کرتا ہے۔

1,500 سے زیادہ جرمن بینک اس پروگرام میں حصہ لیتے ہیں، جو 17 ملین آن لائن ادائیگی کرنے والے صارفین تک پہنچتے ہیں۔ یہ جرمن بینکنگ مارکیٹ کے 85% سے زیادہ کی نمائندگی کرتا ہے۔
صارفین اپنے بینک کے لحاظ سے، تصدیق کے دوسرے طریقے یا پن کے ساتھ GiroPay ادائیگیوں کی تصدیق کرتے ہیں۔

10 GiroPay لاٹری سائٹس کی مکمل فہرست 2024
Faiza Khan
WriterFaiza KhanWriter
ResearcherAishwarya NairResearcher

GiroPay کے بارے میں

یہ ادائیگی کا طریقہ تمام آن لائن لین دین کا 10% ہے۔ آن لائن لاٹری سائٹ پر اسے استعمال کرتے وقت، صارفین کو ادائیگی کی تصدیق کے لیے Giropay کی ویب سائٹ پر بھیج دیا جاتا ہے، اور ادائیگی کی کامیابی یا ناکامی کا فوری طور پر مطلع کیا جاتا ہے۔ یہ جرمنی اور آسٹریا میں آن لائن لاٹری پلیئرز کی طرف سے استعمال کیے جانے والے سب سے مقبول ڈپازٹ طریقوں میں سے ایک ہے۔

حفاظت اور قبول شدہ ممالک

چونکہ صارف کو اپنے بینک سے ادائیگی کی توثیق کرنی چاہیے، اس لیے دھوکہ دہی یا غیر تسلیم شدہ ادائیگیوں کا خطرہ محدود ہے۔ نتیجتاً، تنازعات کی وجہ سے پنٹروں کے آن لائن لاٹری اکاؤنٹس سے کوئی چارج بیک یا فنڈز نہیں ہٹائے جائیں گے۔ خاص طور پر، GiroPay کے ساتھ کی گئی ادائیگیاں ان کے کیے جانے کے 180 دنوں تک واپس کی جا سکتی ہیں۔

فی الحال صرف جرمنی اور آسٹریا ہیں۔ ممالک جو GiroPay کو قبول کرتے ہیں۔ 2014 میں، کمپنی نے EPS سسٹم کے ساتھ تعاون کیا، جسے آسٹریا کے بینک سرحد پار ادائیگیوں کو فعال کرنے کے لیے استعمال کرتے ہیں۔ اگر کسی کا بینک اسے پیسے بھیجنے کے لیے GiroPay استعمال کرنے کی اجازت نہیں دیتا ہے، تو وہ مختلف لاٹری سائٹس کے لیے آن لائن دستیاب ادائیگی کا دوسرا آپشن استعمال کر سکتے ہیں۔

GiroPay کے ساتھ ڈپازٹ کیسے کریں۔

جب قابل رسائی بینکنگ طریقوں کے ساتھ ممتاز آن لائن کیسینو برانڈز کو ضم کرنے کی بات آتی ہے، تو GiroPay کیسینو ایک بڑھتی ہوئی صنعت ہیں۔ عام طور پر، یہ ڈپازٹ طریقہ فراہم کنندہ ایک بینک اکاؤنٹ سے منسلک ہوتا ہے۔ GiroPay آن لائن لاٹری سائٹ استعمال کرتے وقت صارفین کو صرف اپنے بینک اور آن لائن لاٹری سے نمٹنا ہوتا ہے۔ صارفین کر سکتے ہیں۔ ایک جمع کرو اپنے سیل فون کا استعمال کرتے ہوئے. انہیں صرف آن لائن بینکنگ کی سہولت تک رسائی کے ساتھ ایک جرمن بینک کرنٹ اکاؤنٹ کی ضرورت ہے۔

پیروی کرنے کے اقدامات

سروس فراہم کرنے والے کے ساتھ براہ راست رقم جمع کرانے کے لیے، صارفین کیشیئر کے پاس جائیں گے، یا تو ویب سائٹ پر یا اپنے فون پر آن لائن لاٹری ایپ کے ذریعے۔ اس کے بعد وہ تمام دستیاب متبادلات دیکھنے کے لیے "ڈپازٹ" صفحہ سے "مزید ادائیگی کے طریقے" کا انتخاب کریں گے۔ ڈراپ ڈاؤن مینو سے "GiroPay" کا انتخاب کریں اور پھر تجویز کردہ ڈپازٹ کی رقم میں سے ایک کا انتخاب کریں یا "دیگر" علاقے میں اپنی مرضی کی رقم ٹائپ کریں۔

اگلا، اگر دستیاب ہو تو وہ پہلی ڈپازٹ کے لیے بونس کوڈ درج کرتے ہیں۔ ری ڈائریکٹ ہونے کے بعد GiroPay ویب سائٹ پر لاگ ان کریں، اور اسکرین پر دی گئی ہدایات پر عمل کرتے ہوئے ڈپازٹ کا عمل مکمل کریں۔ لین دین کی توثیق ہونے کے بعد، رقم صارف کے اکاؤنٹ میں جمع کر دی جاتی ہے۔

لاٹری سائٹس کی اکثریت اس ڈپازٹ طریقہ کو استعمال کرنے کے لیے کوئی فیس نہیں لیتی ہے۔ تاہم، فراہم کنندہ کے $0.08 فی ٹرانزیکشن کے علاوہ، صارف کے بینک چارجز مختلف ہو سکتے ہیں۔ ابھی، زیادہ سے زیادہ GiroPay ڈپازٹ $5,000 فی ٹرانزیکشن ہے۔ یہ پابندی کم ہو سکتی ہے اس پر منحصر ہے کہ کس آن لائن لاٹری سائٹ کے صارفین منتخب کرتے ہیں، کیونکہ ہر ایک کے اپنے پیرامیٹرز کا سیٹ ہو سکتا ہے۔

اگر کسی کو زیادہ رقم جمع کرنے کی ضرورت ہے، تو یہ آسان اقدامات کے ذریعے ممکن ہوگا۔ جب تک وہ مطلوبہ ڈپازٹ رقم تک نہیں پہنچ جاتے انہیں صرف $5,000 کے اضافے میں متعدد لین دین کرنے کی ضرورت ہوگی۔ GiroPay کے ساتھ کم از کم ڈپازٹ کی رقم متعین نہیں ہے، لیکن ایک آن لائن لاٹری آپریٹر صارفین کے لیے ایک سیٹ اپ کر سکتا ہے۔

GiroPay کے ساتھ رقم نکالنے کا طریقہ

یہ ٹیکنالوجی صارفین کو اپنے فون سے پیسے نکالنے کی اجازت دیتی ہے جب تک کہ ان کے پاس جرمنی میں آن لائن بینکنگ تک رسائی کے ساتھ کرنٹ اکاؤنٹ ہو۔ صارفین کو ادائیگی کے اس طریقے کو استعمال کرنے کے لیے پہلے اپنے بینک کے ساتھ آن لائن بینکنگ قائم کرنی چاہیے۔

انہیں اضافی طور پر ٹرانزیکشن کی اجازت کے لیے درکار سیکیورٹی کوڈ بنانے کے لیے ایک ڈیوائس کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔ کچھ بینک اس کوڈ کو تیار کرنے کے لیے اپنی ایپس کا استعمال کرتے ہیں۔ اگر صارفین GiroPay کے ذریعے واپس لینے کو ترجیح دیتے ہیں، تو وہ لین دین کو مکمل کرنے کے لیے صرف آن اسکرین ہدایات پر عمل کریں گے۔ واپسی کا عمل تقریباً ویسا ہی ہے جیسا کہ اس ادائیگی کے طریقے سے جمع کرنا۔

واپسی کے اقدامات

پہلا مرحلہ یہ ہوگا کہ صارف اس بات کی تصدیق کرے کہ جس کیسینو سے وہ اپنی جیت واپس لینا چاہتے ہیں وہ GiroPay کو قبول کرتا ہے۔ اس کے بعد وہ واپسی کے سیکشن میں جائیں گے۔ لاٹری سائٹ آن لائن. پھر، وہ GiroPay کو اپنے منتخب کردہ ادائیگی کے طریقہ کے طور پر منتخب کریں گے اور وہ رقم داخل کریں گے جو وہ نکالنا چاہتے ہیں۔

لاٹری کی ادائیگی مکمل کرنے کے لیے، اسکرین پر ظاہر ہونے والے کنفرم باکس ٹرگر کو چیک کریں اور پھر جمع کروائیں بٹن پر کلک کریں۔ ہر رقم نکلوانے کے عمل میں لگنے والا وقت اور کٹوتی فیس کا تعین زیادہ تر بینک کرتا ہے۔

فراہم کنندہ کے پاس عام طور پر روزانہ کی واپسی کی حد نہیں ہوتی ہے۔ چونکہ GiroPay بینک اکاؤنٹ سے منسلک ہے، اس لیے اس پر کوئی پابندی نہیں ہے کہ کوئی اس کے ساتھ کتنے لین دین کرسکتا ہے۔ تاہم، صارف کے اکاؤنٹ میں رقم ظاہر ہونے میں جو وقت لگتا ہے اس کا تعین بینک استعمال کرتا ہے۔

ادائیگی کا یہ طریقہ صارفین سے ہر لین دین کے لیے چارج کرتا ہے، جس سے یہ محدود بجٹ والے کھلاڑیوں کے لیے غیر موزوں ہے۔ واپسی کا یہ طریقہ کسی بھی وقت استعمال کیا جا سکتا ہے۔ تاہم، کچھ آن لائن لاٹری کیسینو میں واپسی کی کارروائی کی پابندیاں ہو سکتی ہیں۔ نتیجے کے طور پر، صارفین کو کوئی بھی رقم نکالنے سے پہلے ان سے چیک کرنا چاہیے۔

GiroPay پر حفاظت اور تحفظ

ادائیگی کا پروسیسر اپنے سخت حفاظتی اقدامات کے لیے مشہور ہے۔ گیرو پے کا استعمال کرتے ہوئے پنٹرز کو مکمل طور پر محفوظ آن لائن بینکنگ لین دین کی ضمانت دی جاتی ہے۔ تمام لین دین اور حساس معلومات دستیاب جدید ترین حفاظتی طریقوں سے محفوظ ہیں۔ ادائیگی کا یہ آپشن نہ صرف آسانی کے لحاظ سے بلکہ سیکورٹی کے لحاظ سے بھی منفرد ہے۔

محفوظ ٹرانسمیشن کے لیے، GiroPay ہمیشہ TLS 1.2 کے تحت AES 256-bit انکرپٹڈ کوڈز استعمال کرتا ہے۔ PIN اور TAN کوڈز (دو عوامل) بھی سسٹم میں استعمال ہوتے ہیں۔ یہ اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ آن لائن بینکنگ تک رسائی کے دوران زیادہ سے زیادہ تحفظ فراہم کرنے کے علاوہ صارفین کو دھوکہ نہیں دیا جائے گا۔ اکاؤنٹ ہولڈرز مفت میں ادائیگی کی سہولت استعمال کر سکتے ہیں، لیکن تاجروں کو کسی بھی اضافی سروس فیس کے لیے اپنے بینک یا بروکر سے تصدیق کرنی چاہیے۔ بروکرز فلیٹ فیس یا لین دین کی تعداد کے تناسب سے چارج کر سکتے ہیں۔

چونکہ صارفین کو جمع کروانے کے لیے رجسٹر کرنے کی ضرورت نہیں ہوتی ہے، اس لیے ان کے بینک اکاؤنٹ سے فوری طور پر ان کے آن لائن لاٹری اکاؤنٹ میں رقوم منتقل ہو جاتی ہیں۔ ادائیگیوں کو فوری طور پر سنبھال لیا جاتا ہے کیونکہ یہ حقیقی وقت میں ادائیگی کا اختیار ہے۔ تاہم، صارفین کو محتاط رہنا چاہیے کیونکہ آن لائن لاٹری اکاؤنٹ پر فنڈز کی کارروائی کے لیے جو وقت لگتا ہے وہ مختلف ہو سکتا ہے، اس لیے وقت سے پہلے ان کے ساتھ دوہری جانچ پڑتال کے قابل ہے۔

GiroPay کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

ادائیگی کا طریقہ کافی آسان ہے، اور کسٹمر سروس ٹیم انتہائی ذمہ دار ہے۔ صارفین مختلف طریقوں سے ہیلپ ڈیسک تک پہنچ سکتے ہیں۔ تاہم، متبادل طریقوں کا استعمال کرتے ہوئے مختلف کاموں کو مکمل کرنے میں جو وقت لگتا ہے اس میں نمایاں تفاوت ہے۔ زیادہ تر، کسٹمر سپورٹ صبح 8 بجے سے رات 10 بجے تک، پیر سے جمعہ تک، اور اختتام ہفتہ اور تعطیلات پر صبح 10 بجے سے شام 6 بجے تک دستیاب ہے۔

ہنگامی صورت حال میں، وہ دن کے 24 گھنٹے، ہفتے کے ساتوں دن دستیاب ہوتے ہیں۔ کاروباری اوقات کے باہر، سپورٹ کالز ان کی اسٹینڈ بائی سروس کی 24/7 ایمرجنسی ہاٹ لائن پر بھیجی جاتی ہیں، جو قابل چارج ہے۔ چونکہ وہ ایک جرمن فرم ہیں، ان کی بنیادی زبان جرمن ہے۔ لیکن فون کال سپورٹ کئی دوسری زبانوں میں بھی پیش کی جاتی ہے۔

صارفین ویب سائٹ کے اباؤٹ سیکشن کے ذریعے ٹکٹ جمع کروا کر سپورٹ ٹیم سے بھی رابطہ کر سکتے ہیں، جو ان کے صفحہ کے نیچے واقع ہے۔ نیز، اکاؤنٹ کا انتظام کرنے والا بینک صارفین کو مزید معلومات فراہم کر سکتا ہے۔ کسی کو ان کے سوشل میڈیا پیجز تک پہنچ کر ان کے بینک کے رابطے فراہم کیے جائیں گے۔

رابطے کی معلومات

About the author
Faiza Khan
Faiza Khan
About

فیضہ خان، لاہور کی فخریہ مقیم، کیسینو گیمنگ اور پاکستان کی گہری جڑوں والی روایات میں واقع ہے۔ زبانی ماہرت اور گیمنگ کی گہری سمجھ سے مسلح ہوکر وہ آن لائن کیسینو کی عالمی دنیا میں اصلی پاکستانی جھلک لاتی ہے

Send email
More posts by Faiza Khan