10 Apple Pay لاٹری سائٹس کی مکمل فہرست 2024

ایپل پے نے لاٹری جمع کرنے کے سب سے زیادہ استعمال ہونے والے طریقوں میں اپنا مقام قائم کر لیا ہے۔ مثالی طور پر، Apple Pay ایک موبائل ادائیگی اور ڈیجیٹل والیٹ حل ہے جو صرف Apple یا iOS ڈیوائس پر استعمال ہوتا ہے، عام طور پر انٹرنیٹ سے منسلک اسمارٹ فون۔ Apple آلات میں iPhones، iPads، Apple Watches، اور Macs شامل ہیں۔ ایپل پے اصل میں امریکہ میں شروع کیا گیا تھا لیکن فی الحال دنیا بھر کے 70 سے زیادہ ممالک میں صارفین کے لیے دستیاب ہے۔ تعداد ہر سال بڑھتی رہتی ہے۔

Apple Pay کے بہت سے لوگوں میں سے ایک یہ ہے کہ یہ پنٹروں کو فروخت کے مقام پر فوری رابطہ کے بغیر ادائیگی کرنے اور آن لائن ادائیگی کرنے کے قابل بناتا ہے۔ اس لیے صارفین کو ہر جگہ نقد یا بینکنگ کارڈ لے جانے کی ضرورت نہیں ہے۔ 25 سے زیادہ طریقے ہیں جن سے Apple Pay اپنے اکاؤنٹس کو ٹاپ اپ کر سکتا ہے، جن میں سے زیادہ تر آسان اور آسان ہیں۔ تاہم، کچھ طریقے مخصوص ممالک تک محدود ہیں۔ اکاؤنٹس لوڈ ہونے کے بعد، ایپل پے استعمال کرتے وقت صارفین کو ٹرانزیکشن چارجز نہیں لگتے۔

10 Apple Pay لاٹری سائٹس کی مکمل فہرست 2024
Faiza Khan
WriterFaiza KhanWriter
ResearcherAishwarya NairResearcher

ایپل پے کے ساتھ کیسے جمع کریں۔

ایپل پے جوئے کی صنعت میں استعمال کیا جاتا ہے، خاص طور پر آن لائن لاٹری ٹکٹ خریدنے والے پنٹروں میں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ یہ روایتی جوئے بازی کے اڈوں پر اسٹینڈ آؤٹ پرکس پیش کرتا ہے۔ ادائیگی کے طریقے. اس میں تیز ٹرانزیکشن پروسیسنگ کے اوقات، ضمانت شدہ رازداری، اور اعلیٰ حفاظتی خصوصیات شامل ہیں۔ ایپل پے کا استعمال کرتے وقت پنٹر اپنی لین دین کی تاریخ کو بھی آسانی سے ٹریک کرسکتے ہیں۔

Apple Pay کا استعمال کرتے ہوئے آن لائن لاٹری اکاؤنٹ میں رقوم جمع کرنا بہت سے دوسرے متبادلات کے مقابلے نسبتاً آسان ہے۔ واحد اہم عنصر یہ ہے کہ صارفین کے پاس لین دین کی اجازت دینے کے لیے ایپل ڈیوائس کا ہونا ضروری ہے۔

پنٹروں کو لاٹری کی اس سائٹ میں لاگ ان کرکے شروع کرنا چاہیے جس پر وہ فنڈز جمع کرنا چاہتے ہیں۔ نئے پنٹروں کو ایک مناسب آن لائن لاٹری فراہم کنندہ کی شناخت اور نیا اکاؤنٹ بنانا ہو سکتا ہے۔ اس کے لیے، انہیں اس بات کو یقینی بنا کر شروع کرنا چاہیے کہ آن لائن لاٹری سائٹ Apple Pay کے ذخائر کو قبول کرتی ہے۔ اس کے بعد پنٹر بینکنگ یا کیشئر کے صفحے پر جاسکتے ہیں۔ اس کے بعد وہ ڈپازٹ کا طریقہ منتخب کر سکتے ہیں اور ایپل پے کو تلاش کرنے کے لیے بہت سے دستیاب اختیارات کے ذریعے اسکرول کر سکتے ہیں۔

جمع کروانا

ایپل پے آپشن کو منتخب کرنے سے صارفین کو ایپل پے آئی ڈی اور جمع کی جانے والی رقم سمیت کچھ معلومات داخل کرنے کا اشارہ ملے گا۔ رقم Apple Pay اکاؤنٹ میں دستیاب فنڈز سے کم یا اس کے برابر ہونی چاہیے۔ ایک بار جب سب کچھ صحیح طریقے سے پُر ہو جاتا ہے، صارفین جمع کرانے کی درخواست جمع کر سکتے ہیں۔

اس کے بعد انہیں اس اکاؤنٹ سے وابستہ اپنی ایپل ڈیوائسز میں سے کوئی بھی استعمال کرنا ہوگا جس میں لین دین کی تصدیق کے لیے رقم جمع کرنے کی درخواست بھیجی گئی ہے۔ ایپل پے لین دین کی توثیق کرنے کے کئی طریقے ہیں، بشمول پاس کوڈ، ٹچ آئی ڈی، اور فیس آئی ڈی کا استعمال۔

عام طور پر صارفین کی جانب سے لین دین کی اجازت دینے کے چند سیکنڈ کے اندر اندر فنڈز لاٹری کیسینو اکاؤنٹ میں جمع کر دیے جاتے ہیں۔ کھلاڑی اس طرح کر سکتے ہیں۔ ان کے لاٹری ٹکٹ فوری طور پر خریدیں۔. قابل غور بات یہ ہے کہ کچھ کیسینو ڈپازٹ فیس وصول کرتے ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ آن لائن لاٹری سائٹ پر جمع کی گئی رقم جمع کی گئی رقم سے کم ہو سکتی ہے۔ تاہم، ایپل پے کے ذریعے چارجز عائد نہیں کیے گئے ہیں۔

دوسری طرف، کچھ لاٹری سائٹس ایپل پے کے صارفین کو پرکشش بونس پیش کرتی ہیں، خاص طور پر پہلے ڈیپازٹ کے لیے۔ جب بھی متعلقہ شرائط و ضوابط معقول ہوں تو پنٹرز کو ایسی پیشکشوں سے فائدہ اٹھانا کبھی نہیں بھولنا چاہیے۔ اس میں بونس کوڈ کے لیے سورسنگ شامل ہو سکتی ہے۔

ایپل پے کے ساتھ واپسی کیسے کریں۔

پنٹر اپنے لاٹری کیسینو اکاؤنٹس سے اپنے ایپل پے اکاؤنٹس میں رقوم نکالنا بھی چاہ سکتے ہیں۔ تاہم، یہ فی الحال زیادہ تر آن لائن جوئے بازی کے اڈوں میں ناممکن ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ Apple Pay لاٹری کی ادائیگیوں کو سپورٹ نہیں کرتا ہے۔ اس لیے صارفین کو اپنے فنڈز نکالنے کے لیے ادائیگی کے متبادل طریقے تلاش کرنے چاہئیں۔

خاص طور پر، چند آن لائن لاٹری آپریٹرز نے اس مسئلے کو حل کرنے کا طریقہ تلاش کیا ہے۔ جن میں سے زیادہ تر ہائی رولر کیسینو ہیں جو رجسٹرڈ VIP ممبروں کو ذاتی نوعیت کی خدمات پیش کرتے ہیں۔ زیادہ تر معاملات میں، وی آئی پی اراکین کو عام طور پر اکاؤنٹ مینیجر فراہم کیے جاتے ہیں جو تمام لین دین اور انتظامی کاموں میں مدد کرتے ہیں۔

واپسی کا عمل

جب خوش قسمت پنٹر ایپل پے کے ذریعے رقوم نکلوانا چاہتے ہیں، تو ان کے اکاؤنٹ مینیجر عام طور پر انہیں جوئے بازی کے اڈوں کے ایپل پے صارف اکاؤنٹس سے نکالی گئی رقم بھیج دیتے ہیں۔ یہ عمل میسجز ایپ کا استعمال کرتے ہوئے کسی رابطہ میں رقم کی منتقلی کے مترادف ہے۔

کیسینو اکاؤنٹ مینیجر کو پہلے پیغامات ایپ پر جانا چاہیے اور فنڈز وصول کرنے کے لیے پنٹر کے ساتھ بات چیت شروع کرنی چاہیے۔ انہیں گفتگو کے صفحے سے ایپل پے بٹن کو ٹیپ کرنا ہوگا اور واپسی کی درخواست کی رقم داخل کرنا ہوگی۔ اس کے بعد انہیں ٹچ آئی ڈی، فیس آئی ڈی، یا پاس کوڈ کے ذریعے ادائیگی کی تصدیق کرنی ہوگی۔

قابل غور بات یہ ہے کہ اس طریقہ کار میں سیکیورٹی کی کئی پرتوں کا فقدان ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ پنٹر ایپل پے کا استعمال کرتے ہوئے رقم نکالنے کے لیے اکاؤنٹ مینیجر کی قابل اعتمادی پر انحصار کرتا ہے۔ ایپل پے کی واپسی کا انتخاب کرتے وقت پنٹرز کو محتاط رہنا چاہیے۔

یہ طریقہ زیادہ تر معاملات میں اہم چارجز کو بھی اپنی طرف متوجہ کر سکتا ہے۔ آن لائن کیسینو عام طور پر مینیجر کی خدمات کے لیے سہولت یا فیس پیش کرنے کے لیے چارجز عائد کرتے ہیں۔ کچھ لاٹری سائٹیں اس رقم کو بھی محدود کر سکتی ہیں جو کھلاڑی ادائیگی کا طریقہ استعمال کرتے ہوئے نکال سکتے ہیں۔

ایپل پے پر حفاظت اور تحفظ

جوئے کی صنعت میں Apple Pay کے انتہائی مقبول ہونے کی ایک وجہ یہ ہے کہ یہ اعلیٰ حفاظتی اور حفاظتی خصوصیات پیش کرتا ہے۔ یہ تازہ ترین حفاظتی خصوصیات کا استعمال کرتا ہے جو کثرت سے اپ ڈیٹ ہوتے ہیں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ ادائیگی کے نظام کو جدید ٹیکنالوجی کے ساتھ سمجھوتہ نہیں کیا جا سکتا۔ ذیل میں ایپل پے کی کچھ اعلیٰ حفاظتی خصوصیات ہیں۔

دو عنصر کی شناخت

ایپل پے اس بات کو یقینی بنانے کے لیے دو فیکٹر شناختی نظام کا استعمال کرتا ہے کہ صرف مجاز صارفین ہی لین دین کی منظوری دے سکتے ہیں۔ دو عنصر کی شناخت کے عمل کو مکمل کرنے کے لیے اجازت کی خصوصیات میں پاس کوڈ، فیس آئی ڈی، یا ٹچ آئی ڈی شامل کرنا شامل ہے۔

خفیہ کاری

ایپل پے ٹوکنائزیشن نامی طریقہ استعمال کرتے ہوئے تمام لین دین کو خفیہ کرتا ہے۔ ٹوکنائزیشن میں لین دین کے لیے واحد استعمال کے منفرد کوڈز کی تیاری شامل ہے۔ اس کے بعد کوڈ کو صارف کے اکاؤنٹ نمبر کے بجائے لین دین کی اجازت دینے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔

iCloud تک رسائی

ایپل پے صارفین کو آئی کلاؤڈ سسٹم کے ذریعے اپنے ایپل پے اکاؤنٹس کو غیر فعال کرنے کی بھی اجازت دیتا ہے جب بھی انہیں شک ہو کہ ان کے اکاؤنٹس سے کسی بھی طرح سے سمجھوتہ کیا گیا ہے۔ یہ صارفین کو زیادہ کنٹرول فراہم کرتا ہے، یہاں تک کہ جب وہ اپنے ایپل ڈیوائسز تک رسائی حاصل نہیں کرسکتے ہیں۔

محفوظ کارڈ نمبر

ایپل پے کی ایک اور حفاظتی خصوصیت بینکنگ کارڈ کی معلومات فراہم کرنے کی ضرورت کو ختم کر رہی ہے۔ اس سے بینکنگ کی معلومات کے غلط ہاتھوں میں جانے کے امکانات ختم ہو جاتے ہیں۔ جوا کی نئی یا غیر معروف سائٹس میں کھیلتے وقت یہ خاص طور پر کارآمد ہوتا ہے۔

چیزوں کے لئے باہر دیکھنے کے لئے

ایپل پے صارفین کو یہ یقینی بنانا چاہیے کہ ان کے آلات محفوظ پاس کوڈز یا دیگر شناختی طریقوں سے اچھی طرح محفوظ ہیں۔ ایپل ڈیوائس کے چوری ہونے کی صورت میں اس سے بہت مدد مل سکتی ہے۔ پنٹرز کو اپنے Apple Pay اکاؤنٹس کو بھی غیر فعال کرنا چاہیے جب انہیں شبہ ہو کہ اکاؤنٹ سے سمجھوتہ کیا جا سکتا ہے اور فوری طور پر اس مسئلے کی اطلاع دیں۔

ایپل پے کسٹمر سپورٹ کے اختیارات

کسٹمر سپورٹ ڈیپارٹمنٹ کسی کا انتخاب کرتے وقت سنٹر سٹیج ادا کرتا ہے۔ آن لائن لاٹری. شروع کرنے والوں کے لیے، کھلاڑیوں کو ایپل پے کسٹمر سپورٹ کے نمائندوں سے رابطہ کرنے میں کوئی مسئلہ نہیں ہونا چاہیے۔ بہت سے چینلز ہیں جن کے ذریعے صارفین Apple Pay مدد تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں، جن میں سے چند ذیل میں نمایاں ہیں۔

ٹیلی فون

کسٹمر سپورٹ ایجنٹ سے براہ راست بات کرنا بلاشبہ زیادہ تر صارفین کے لیے سب سے مؤثر حل ہے۔ تاہم، یہ آپشن ان تمام ممالک میں دستیاب نہیں ہے جہاں Apple Pay استعمال کیا جا سکتا ہے۔ ہر ملک یا علاقے کے لیے کئی مختلف نمبر بھی ہیں۔ کسٹمر سروس ایجنٹ بھی عام طور پر صرف مخصوص اوقات میں دستیاب ہوتے ہیں۔

ایپل سپورٹ کمیونٹی

مدد تک رسائی کا ایک اور مقبول متبادل ایپل سپورٹ کمیونٹی کے ذریعے ہے۔ ایپل کمیونٹی عام طور پر کافی فعال ہوتی ہے، اور ایسے افراد ہمیشہ موجود ہوتے ہیں جو ایپل پے سے متعلق کسی بھی مسائل میں مدد فراہم کرنے کے لیے تیار ہوتے ہیں۔

خود کی حمایت

ایپل کے پاس ایک سیلف سپورٹ پیج ہے جس میں ان تمام ممکنہ مسائل کے بارے میں تفصیلی معلومات سے بھرا ہوا ہے جو صارفین کو Apple Pay اور تمام ممکنہ حلوں کا استعمال کرتے وقت تجربہ ہو سکتا ہے۔ اس طرح صارفین اپنے مسائل کو حل کرنے کے لیے معلومات کا استعمال کر سکتے ہیں۔ صارفین ایپل اسٹور سے ایپل پے سیلف سپورٹ ایپس بھی ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔

About the author
Faiza Khan
Faiza Khan
About

فیضہ خان، لاہور کی فخریہ مقیم، کیسینو گیمنگ اور پاکستان کی گہری جڑوں والی روایات میں واقع ہے۔ زبانی ماہرت اور گیمنگ کی گہری سمجھ سے مسلح ہوکر وہ آن لائن کیسینو کی عالمی دنیا میں اصلی پاکستانی جھلک لاتی ہے

Send email
More posts by Faiza Khan